Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole lähdössä baariin

Vierailija
10.10.2008 |

Kävin saunassa. Sitä ennen vetäsin 40 min lenkin. Otin sauna siiderin ja kaljan ja toisen siiderin.

Tein "kiinalaista", oli hyvää. Otin punaviiniä ja kuuntelin poppia sekä sudffasin netissä. Jäin hetkeksi katsomaan TV:tä.

Nyt en jaksanut enää ottaa siideriä, vaan vetäsin suklaa patukan, hieman tummaa suklaata ja karkki pussi on tossa vieressä.

Taitaa olla niin, etten jaksa lähteä baariin viihdyttämään itseäni. josko sitten huomenna.

Miten teillä on ilta mennyt. Kaipaatteko seuraa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on nyt omilla teillään ties missä. Itse olen laittanut lapsen hyvillä mielin nukkumaan ja otin lasillisen punaviiniä ja herkuttelen sipseillä (jotka eivät tosin ole kovin hyviä) ja katson tv:tä tässä samalla.

Huomenna on tekemistä, joten menen suht ajoissa nukkumaan ja odottelen josko poikaystävä tulisi kotiin. Jos ei ole ilmaantunut ennen puolta yötä olen todennäköisesti ärtynyt ja huolissani, en ehkä saa unta, mutta en soita. Tulee kun tulee. "Riitoihin" ei sinänsä syytä, vain yleinen ärsyyntynyt ilmapiiri, ja on ok että välillä on muuallakin, vaikka toisaalta tahtoisi vietätä vapaaillan yhdessä kun muutoin emme näe kovin paljon arkikiireiden vuoksi.

Vierailija
2/3 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole käynyt missään. Lasten kanssa tuossa pihalla. Tultiin kotiin huudon säestämänä. Kuopus älköi ärisemään ja ärisi kunnes sai puuron. Muut tappelivat keskenään.

Tein voileipiä, kuuntelin lasten tappelua ja komentelin.

Sitten juuri kun en enää olisi jaksanut, lapset nukahtivat kiltisti ja pääsin tänne. aaah. Vetäisin neljä lakritsipiippua ja lisää on jos tekee mieli. Ei oikein tee.

Taitaa olla niin että mies tulee kohta firman juhlista aivan tuubassa ja haisee pahalle. Ja viihdyttää minua. Tai lähinnä itseän.

Näin on ilta mennyt. Kohta menen nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummolle viikonlopux.

Otan vielä viiniä ja pientä syömistä. Taidan "ajoissa" mennä nukkumaan myös.

Radio rock soi netissä, Metallica, televisio on toisessa huoneessa päällä, kuuluu vaimeasti.

Karkkipussi ryntätty piiloon, enempää en sitä mussuta.

Osallistun keskusteluihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi