Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, Nuvaring-ehkäisyrenkaan käyttäjät! Pliis, vastatkaa!

Vierailija
13.07.2007 |

Mitä mieltä olet renkaasta? Onko se hankala laittaa ja ottaa pois? Mitä sivuoireita tai ongelmia sinulle on tullut siitä?

Kiitos!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä tuli hormonallisia sivuvaikutuksia mutta yleensä se sopii. näppärä laite.

Vierailija
2/5 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppo laittaa ja ottaa pois. Ei mitään ongelmia tai vaikeuksia ole ollut, ei sivuvaikutuksia. Suosittelen. Olen käyttänyt 1v. ajan. Rengasta ei mitenkään huomaa tai tunne (ei mieskään). Pitää vaan aina laittaa kalenteriin ylös, koska on tauon aika, muuten ei muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se nyt toista kertaa. Ekalla kerralla sivuvaikutuksina tuli pahat mielialanvaihtelut, minkä takia lopetin sen. Nyt taas käytän, ihan ongelmitta :) Tuntuu vaan et mun pienet tissit ois vähän kasvanut!

Vierailija
4/5 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ehkä sitä joutui onkimaan kun otti sitä pois mutta kyllä sen aina pois sai.

Ei haitannut seksiä. En ottanut sitä koskaan pois muuta kun silloin sit ku oli taukopäivät.

Vierailija
5/5 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten ei muista ottaa pois ja laittaa taas takaisin.

Yhdynnässäen ole huomannut mitään,mutta kerran rengas on pudonnut kun jouduin vähän ponnistamaan ollessani kakalla. Ja harmitti! Rengas on kuitenkin hintavampi kuin pillerit ja silloinkin se oli ollut vasta 2 pvää joten piti tietenkin laittaa uusi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä