**2007 syntyneiden nimigalluppi**
Annetaan tuolle zannizin listalle jatkoa ja laitetaan pystyyn pino myös 2007 syntyneille lapsukaisille.
Meidän tylleröpyllerö on
MILA EEVI MATILDA
lisäksi meillä on (sisaruksia ei tarvitse luetella...) pojanjäpikkä Julius Onni Akseli, pojankoltiainen Lassi Eemeli, tyllerötöttörö Sanni Olivia sekä tytöntyllerö Vilja Iida Emilia =)
HYPPIKÄÄS MUUTKIN PINOON!
Kommentit (44)
sai nimekseen Sara Sohvi Beatrice, kutsutaan Sohviksi
Meidän kolmannesta muksusta tuli Emma Erica, kutsumanimi on Emppu.
Esim. Matilda on yksi suosikkini, esikoistyttömme on Elsa Matilda ;)
Helmikuun- 07 poikamme sai nimekseen Amos Isak.
Annika Marja Matilda =)
Onkos teidän muiden Matildat " peritty" jostain? Kun toi meidän on mun mummun toinen nimi.. Marja on sitten miehen mummon nimi.
Itse tykkään antaa noita isovanhempien nimiä, pojallamme on myös.
Meidän tytön Matilda-nimi tulee isomummoni toisen nimen mukaan! :) Meillä tuo toinen nimi on kulkenut suvussa jotenkin, tai itse tykkään että on joku perinne siinä..
Isak- nimi taas tulee miehen papan nimestä Iisakki. Muuntui Isakiksi, kun lapsista tulee kaksikielisiä (itse olen ruotsinkielinen).
tuli Sonja Annika (toukokuussa synt.) .Nimi, kuten esikoisenkin, on ihan meidän vanhempien oma keksimiä, ei siis suvussa kiertäviä.Niistä kun ei oikein löytynyt mieluisia..
[color=CD1076]Meidän helmikuussa syntyneen kaunokaisen nimeksi tuli EMILIINA CECILIA. =)
t. poppis ja Emiliina
Ronja Tellervo Sarafina
Tellervo on mummoni toinen nimi.
[color=#8B008B]Meidän huhtikuun prinsessasta tuli Oona Maria. :) Maria tulee molemmilta mummoiltani ja siskoltani, kaikilla toisena nimenä. Oonaan tykästytty ajat sitten ja nimi ¿päätetty¿ miehen kanssa jo yli 5v sitten.
Mammis & Oona 3kk ja risat :))) [/color]
Meidän maalismussukasta tuli Mila Christina. Etunimi oli vaikeampi valinta, mut toinen nimi tulee kummankin suvusta.
Meillä sai tyttö kasteessa nimekseen: VIIA HELMIINA ELISABET.
jennuli81 ja Viia 3kk 2vk
Touko Simeoni. Poika on meidän neljäs lapsi, ja meinasi jo mielikuvitus loppua nimien suhteen. Kaikkien lasten nimet liittyvät joko Kalevalaan tai Seitsemään veljekseen, ja niin tämäkin. Simeonin kaikki tietysti tietävät, mutta tietävätkö kaikki Toukon ja Seitsemän veljeksen yhteyden? Kirjassa on sekä Toukolan pojat että Toukolan kylä :)
on Sampo Aukusti.
(Tykkään perinteisistä suomalaisista tai saamelaisista nimistä, siksi Sampo. Aukustin tarina on pidempi ;))
Viivi Aleksandra
- ei niin yleinen nimi eikä kierrä suvussa :)
t.H & rinsessa (jo 4,5kk)
nimeksi tuli Iida Anna Ciara. Suvusta poimittuja.
Helmikuun pakkasilla syntyi suloinen tyytäremme, joka sai nimekseen
LUMI HELMI AURORA
t. äippis x 4
Sai nimekseen Ronja Olivia.
Ja sisaruksia ei ole :)
myrtti- ja Ronja s.2.2
sai nimekseen Jasmin Eerika.
siskot on nimeltään Jenna Maarit ja Janette Sofia.