Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi rumko yhdistelmiin? Eli classic vai sport? Entä väri?

31.03.2007 |

Minulla on ennestään ollut classicit ja nyt olen ostamassa uusia yhdistelmiä. Sport-runko tuntuu ainakin raskaalta ja jäykältä verrattuna classicin runkoon. Apua haluaisin myös värin valintaan. En vielä tiedä kumpi tulossa mutta 5 viikkoa on enää la:kaan. :) Jos on tyttö niin ostaisin ehkä Jungle Pink tai Copper (joka käy kyllä pojallekin) tai sitten olisi Jungle lime ja Moonlight.

http://www.lastentarvike.fi/images/Tuotekuvat/Large/Emmalj07_EdgeDuo_Ju…

http://www.lastentarvike.fi/images/Tuotekuvat/Large/Emmalj07_EdgeDuo_Co…

http://www.lastentarvike.fi/images/Tuotekuvat/Large/Emmalj07_EdgeDuo_Ju…

http://www.lastentarvike.fi/images/Tuotekuvat/Large/Emmalj07_EdgeDuo_Mo…

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä vaaleanpunaisia himoitsin mutta näyttävät mielestäni luonnossa ihan liian öklöiltä, sitä vaaleanpunaista on liikaa niissä vaunuissa.

Meillä on runkona Edge Sport koska mieheni on sen verran pitkä (190 cm) ettei pystyisi työntämään muita vaunuja potkimatta koko ajan jalkoja runkoon. Meillä oli Edge-runko jo kolme vuotta sitten syntyneellä esikoisella ja olemme olleet kyllä tosi tyytyväisiä. Emme ole kokeneet sitä koskaan liian jäykäksi tms vaan enemmänkin se tuntuu luxukselta :)

Vierailija
2/5 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo jäykkyys on mullekin vain plussaa, ja kun samalla saa teleskooppisäädön ja heittoaisan niin aina parempi. Meillä siis 05 malliset Duo Edget, olen tykännyt kovasti. Ainut miinus on iso koko kasattuna, ihan vähäsen pienemmäksi saattaisi tuo classic-runko mennä.

Väreistä, minä ottaisin tytölle kyllä sen Jungle Pinkin, tai sitten pojalle Copperin (tai vaikka sen ihan vaalean Sandin). Itse en enää tummansinistä (tai ruutua) rattaisiini halua.

Meille tulossa elokuussa viides lapsi, ja kovasti haluaisin vaihtaa nuo tummat Sport Carbonit vaaleampiin, mutta taidan vaihtaa vasta koppa-ajan jälkeen ja vaihdan mallin samalla Ceroxiin. Vaunuaikana nuo Duot ihanat, mutta ratasvaiheessa vois Ceroxitkin olla kivat... (nyt kuljemme pääosin tupla Ceroxeilla, kun arkisin hoitolapsikin kyydissä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta väristä.. valitsisin neutraalimman jossa ei olisi mitään erikoisempaa väriä (kuten lime tai vaaleanpunainen) syystä että ne voi alkaa (ainakin mua) tökkimään jossain vaiheessa. Kuitenkin noita yhdistelmiä käytetään monta vuotta.

Möyskään kovin tummia en itse valitisi, joten tuo Chopper kuosi on paras noista neljästä. Joskin tosi arka, kun on paljon tuota vaaleaa. Pienellä vauvallahan sillä ei niinkään ole väliä, mutta kun vaihtaa ratasosan päälle ja palaillaan leikkipuistosta kuraleikeistä, pitäisi vähintään olla istuinosa vuorattuna jollain viltillä jottei likaantuisi.

Mutta entä mites tuo pelkkä Jungle kuosi, sekin on mielestäni tosi tyylikäs ja ajaton! Ja antaa varmaan likaa anteeksi tosi hyvin.

Vierailija
4/5 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sport-rungolla ja väriksi joko copper tai se moonlight. Luulen että tuohon limeen tai pinkkiin taitaa kyllästyä nopeampaa, jos on vaihtelu virkistää-tyyppiä. Likaantuvuudesta en osaa sanoa, tummassakin näkyy lika hyvin. Meillä on sport carbon-väriset edget ja niissäkin siis lika näkyy, mutta väri on sellainen, johon en vielä ole kovin kyllästynyt ja sopii sekä tytölle että pojalle. tuplat taas on jungle-väriä, niitä vaan on vasta vähän aikaa käytetty, joten likaantuvuudesta en osaa sanoa. Mutta tuo copper olisi kyllä TOOOOSI ihana, ja sopii molemmille. Kylläpä tuli taas jaariteltua, mutta se sport-runko on kyllä aika ehdoton. Nyt sen huomaa kun tuplat on classic-rungolla ja aurinko paistaa lasta suoraan silmiin niin olisipa helppo vaan heittää aisaa....

Vierailija
5/5 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen heittoaisan saa käännettyä suuntaa.. yritimme kaverini kanssa kaupassa tätä, mutta kuomun " nupit" estivät sen.. Olemmeko tehneet jotain väärin vai mikä on..

KP