tripp trappin hinnoista...
Mulla olis nurkissa pyörimässä 2 tripp trappia, mutta olen vähän pihalla hinnoista. Kun katsoin huuto.netistä niin pyökkisestä 10 vuotta vanhastakin oli huudettu 100¿!! =)
Eli mulla on 1v vanha natur-värinen ja 3v vanha pyökin värinen ( käytännössä sama väri)tuoli turvakaarineen. Toiseen löytyy vielä lähes uudet pehmusteet. Mitähän näistä voisi pyytää?
Kommentit (25)
Mutta mulle ei ainakaan tullut postikuluja. Oikeasti heiltä voi kysyä asiaa sähköpostilla ja vastaavat varmasti. info@skandic.de
No nyt en kyllä tajua sitäkään vähää kun ennen. Kiitos sal1647 vaivannäöstä ja vastailusta, pitää tosiaan meilata niille ja kysyä. Kuvittele, kopsin tuon tekstin siitä ekasta kohdasta AGB-sivulta!
sal1647:
Mutta mulle ei ainakaan tullut postikuluja. Oikeasti heiltä voi kysyä asiaa sähköpostilla ja vastaavat varmasti. info@skandic.de
Laita kieleksi saksa niin johan löytyy. Ei tietty sais olla noin...
sal1647:
Laita kieleksi saksa niin johan löytyy. Ei tietty sais olla noin...
Mielenkiintoisinta on että tuo mun kopsima teksti ei kyllä taida edes olla englantia :-) Pitäiskö vielä koklata tuo hollanninkielinen osuus, saisko sieltä vielä paremmat edut :-D Kiitos taas, on se hyvä että joku älyää...
Joo saa pehmusteita myös, ne löytyy siitä alta kun etusivulla vasemmalla on TT-tuolin kuva ja teksti Neu im Programm. Beibisetti maksaa 36,87¿ kaikki värit ja pehmuste 24,87¿. Aika vähän eroa noissa siis mutta samalla tietty kannattaa ottaa jos tuolin tilaa.
Nämä sentään sivulta löysin vaikka rahtiselostukset on hukassa edelleen ;-D