tripp trappin hinnoista...
Mulla olis nurkissa pyörimässä 2 tripp trappia, mutta olen vähän pihalla hinnoista. Kun katsoin huuto.netistä niin pyökkisestä 10 vuotta vanhastakin oli huudettu 100¿!! =)
Eli mulla on 1v vanha natur-värinen ja 3v vanha pyökin värinen ( käytännössä sama väri)tuoli turvakaarineen. Toiseen löytyy vielä lähes uudet pehmusteet. Mitähän näistä voisi pyytää?
Kommentit (25)
Käyttöarvo on varmasti sama ja uusi on aina uusi ja kolhiintumaton.
Juuri oli keskutelua jossain, että Stokken laatu ei ole kovin hyvä. Monella lakkaus on murentunut ja muitakin pintavikoja on ollut. Myyjät joutuvat vaihtelemaan osia jne. Kyllä tuolla hintaa pitäisi jo saada jotain enemmän.
No merkistähän maksetaan monessa muussakin, jotka haluavat maksaa. Meille hankittiin pyökinvärinen kopio 59,- ¿ ja ruoka maistuu siinä ihan samalle kuin Stokkessakin.
Vaikka taidan olla " vähän" aikaisessa, tyttö täytti vasta 4 kk :-) Heilutukset vanhalle tutulle Aninkalle \o/ !!
Meillä on erittäin hyväkuntoinen 15 v. TripTrap ja uudenveroinen 5 v. Sleepy.
Meidän pyökinvärisessä Tripp Trapissa oli karhentuneet lakkapinnat, mutta takuuseenhan se tietysti meni. Myyjän mukaan vastaavia tapauksia on ollut useita. Mutta Stokkella on aivan loistava tuo 7 vuoden takuu, joka kattaa nuo mahdolliset virheet, halpiskopioista tuo takuu puuttuu. Siinä lienee yksi syy hintaeroon.
Hauskaa, että viiden minuutin välein avattiin tämä sama ketju!
Tohon Tripp trapp -kopioon kommentoisin omalta osaltani sen verran, että ainakaan meitä ei haittaa, vaikkei siinä sitä 7v takuuta olekaan, koska luultavasti meille ei enää lisää lapsia tule.
Mutta tosiaan jos joku osaisi vinkata, että mistä niitä kopioita saisi, niin kiva olisi!
Hinta oli 50-60,- ¿ myymälässä muutama kuukausi sitten.
meillä on Emma-merkkinen kopio, ostettu lastentarvikeliikkeestä pari vuotta sitten, hinta ei muistaakseni ollut ihan edes 70 euroa tarjouksessa.
lakkaus on vähän kulunut istuinpinnalta (pellkä kosmeettinen vika), epäilen miehen putsailleen sotkuja karhunkielellä, vaikkei myönnäkään :).
olen ollut tyytyväinen, tuolin painopiste on riittävän alhaalla, ettei ole ikinä kaatunut, vaikka tyttö on sillä välillä harrastanut melkoista akrobatiaa.
Ainoa asia mikä voisi olla helpompi on korkeuden säätö, TrppTrapista en tiedä kuinka nopeasti käy, mutta tossa Emmassa joutuu löysäämään tuolin kasassa pitävät kiinnitykset myös turvakaaren poistoon / kiinnittämiseen. Tosin säätöjä on reilun parin vuoden aikana tullut muutettua vain kerran, etteipä tuo nyt niin haittaa. Turvakaarta ei tarvinnut ostaa erikseen.
ja noita eri merkkisiä TrippTrapp kopiota olen nähnyt lastentarvikelliikkeissä ja isoissa marketeissa.
luin ihan omiani, luulin lukeneeni, että kopioita saa 70 eurolla, no hataran muistini mukaan Emman tuoli maksoi aikanaan jonkun epämääräisen pari euroa yli 60.
en tiedä tuleeko meillekään koskaan lisää lapsia, mutta Tripp Trapp on niin pitkäikäinen tuoli, että tuo 7 vuoden takuu on tosi iso plussa. Tälläkin hetkellä meillä on ihan aikuisten käytössä toinen Tripp Trapp (työtuolina) ja siinä tuleekin esiin tuon " aidon" tuolin paras puoli eli muunneltavuus eri ikäisille. Istuma-asennon saa säädettyä aina sopivaksi lapsen (tai aikuisen) koon mukaan.
Tai itse asiassa kaksi kappaletta. Nyt pitäisi ostaa vielä kolmaskin. Ostettu Cittarista ja maksoi muistaakseni 49 euroa Mammuttimarkkinoilla. Erittäin tukeva ja ainoa ero aitoon Tripp Trappiin on tuolin jalat ja selkänojan yläosan muoto, joka on tässä korkeampi. Siis ulkonäöllisesti. Tripp Trappin mekanisemeja en tarkemmin tunne, mutta tässä on samanlainen turvakaari, samanlaiset istuma- ja jalkalaudat, joita voi siirellä lapsen kasvaessa urien mukaan.
Olen ollut erittäin tyytyväinen näihin tuolehin, joten toivottavasti löydän vielä samanlaisen kun sellaisen hankinta olisi taas edessä kun pieninkin voisi jo siirytä syöttötuoliin.
että onko tuossa Cittarin kopiotuolissa mitään painorajaa? Eli käykö aikuisellekin, kuten TT?
Ja vielä hinnasta. Tripp Trapp on aika arvokas eikä sitä juuri alennuksessa ole, mutta itse hyödynsimme Kodin1 alennuskupongin (-40%), joka lähetetään kanta-asiakkaille pari kertaa vuodessa. Tuolille jäi silloin hintaa n.90¿. Samoilla kupongeilla on sitten tullut hankittua turvakaari ja pehmusteet, joille jäi hintaa tällä tavalla muistaakseni n.17¿/kpl. ;o)
hintaan 117,87 EUR natur väri. (Muut 119,87 EUR) eikä postituskaan maksa mitään. Tuodaan kotiovelle.
www.skandic.de
Muitakin paikkoja on, mutta tämä oli edullisin kun itse etsiskelin tuolia.
enkä ainakaan näin äkkiseltään tästä painorajoitusta löydä. Mainitaan vaan (kuvien kera) seuraavat käyttövaiheet:
alle 2 vuotta
3 vuotta
7 vuotta
10 vuotta
Yli 10 vuotta
Eli ei taida rajoitusta painon suhteen olla tässä tuolissa ainakaan. Maksoi jotain 69¿ netAnttilassa.
nore:
että onko tuossa Cittarin kopiotuolissa mitään painorajaa? Eli käykö aikuisellekin, kuten TT?
sal1647:
hintaan 117,87 EUR natur väri. (Muut 119,87 EUR) eikä postituskaan maksa mitään. Tuodaan kotiovelle.Muitakin paikkoja on, mutta tämä oli edullisin kun itse etsiskelin tuolia.
Löytyikö tuolta sivulta jotain ilmaisesta postituksesta? Minä en löytänyt, sensijaan löysin Kundinformatsioonista tämän pätkän:
Frachtkosten:
Frachtkosten werden nach Angabe des Landes berechnet! Für die Berechnung der Frachtkosten, die auf unvollständigen oder falschen Angaben beruhen, wird keine Gewähr übernommen.
jossa käsittääkseni sanotaan että rahtimaksu määräytyy maan mukaan, mitenhän Suomi?
AGB kohdasta ainakin löytyy teksti:
Frachtkosten:
Frachtkosten werden nach Angabe des Landes berechnet!
In Deutschland ist die Lieferung ab 50,-¿ Warenwert inklusicve
In den EU- Ländern ist die Fracht ab 100,-¿ inklusive !
(Niederlande , Österreich etc. )
Tässä siis sanoataan, että EU maihin rahti sisältyy hintaan 100 euron ostoksille.
Itse olen tuolta onnistuneesti tilannut ilman rahtikuluja, mutta tilaus oli siis yli satasen. Jos tilaat Tripp Trappin niin se on automaattisesti yli 100 euroa.
Minulle olivat oikein ystävällisiä ja auttavaisia, joten voithan tietysti varmistaa asian vielä ennen tilausta.
mutta en onnistunut löytämään tuolta AGB-kohdasta muuta kuin kopioimani pätkän, mutta jos sal1647 olet onnistuneesti sieltä tilannut niin täytyyhän se uskoa, ja tosiaan jos tilaa tuolin ja vielä vauvarensselit päälle niin ylittäähän se satasen reippaasti...
Mutta tosiaan tuota sun lainaamaa tekstipätkää en löytänyt, jos joku vielä viitsii niin selittäkää bimbolle brunetelle missä se on...
sal1647:
AGB kohdasta ainakin löytyy teksti:Frachtkosten:
Frachtkosten werden nach Angabe des Landes berechnet!
In Deutschland ist die Lieferung ab 50,-¿ Warenwert inklusicve
In den EU- Ländern ist die Fracht ab 100,-¿ inklusive !
(Niederlande , Österreich etc. )Tässä siis sanoataan, että EU maihin rahti sisältyy hintaan 100 euron ostoksille.
Itse olen tuolta onnistuneesti tilannut ilman rahtikuluja, mutta tilaus oli siis yli satasen. Jos tilaat Tripp Trappin niin se on automaattisesti yli 100 euroa.
Minulle olivat oikein ystävällisiä ja auttavaisia, joten voithan tietysti varmistaa asian vielä ennen tilausta.
Olisin kiinnostunut toisesta tuolista. Periaatteessa pyökki kiinnostaa, mutta jos toinen on lähes samanvärinen niin varmaan aika sama. Ja tietenkin sijainti, missä päin asut? Me asustellaan helsingissä. Laita hintapyyntö ja kuvausta (jos jotain erikoista) jos kiinnostaa soitteeseen juti@hukassa.com
Tipy
Saako noilta aikaisemmin mainituilta sivuilta tilattua samalla pehmusteita? En löytänyt kuin valjaat.
Paljonko TT maksaa ihan kaupasta ostettuna ?
Pelkkä tuoli alkaen 149¿, vauvasetti (joka sisältää korotetun selkänojan ja turvakaaren) 39¿ ja pehmustesetti 29¿.
voit varmaan saada tuon satasen ja ylikin.
Mutta jos muut muuta kautta itse pitäisin sopivana hintan 30-50 e vanhemmasta ja 50-70 e uudemmasta.
Parilla tutullani on käytetyt tripp trappit ja kumpikin maksoivat niistä 20 e 8tai 25, en ole ihan varma) turvakaaren kanssa.
Joskus aikoinaan kun itse metsästin tuota tuolia oli alin tarjous jotain 70 euroa ja jäi kyllä tuoli ostamatta.