Onko tämä seurustellessa ihan normaalia?
Eli aika tuore suhde ja tämäkin viikko mennyt niin, ettei mies ole ottanut yhteyttä, olen häntä tavoitellut mesessä, muttei vastaa. Soitin hänelle ja toki vastasi puhelimeen, mutta ikäänkuin oli unohtanut suunnitelmamme vkonlopulle.. Sanoi pian ilmoittavansa, mitä voisimme tänä iltana ja vkonloppuna tehdä, mutta siitä on jo 7h.. Mulla on lapsi, joten peruin hänen hoitonsa, kun en tiennyt suunnitelmia. Ilmeisesti on kaverin kanssa nyt?
Eli pitäskö vaan luovuttaa? Vaan entä jos miehellä on vain niin paljon muutakin tekemistä. Kun ollaan yhdessä, niin kyllä hän näyttää tykkäävänsä ja nauttivansa seurastani. Enhän voi olettaa, että aikuinen mies luopuisi kavereistaan ja menoistaan minun vuokseni, enkä sitä haluakaan. Mutten tosiaan halua epätoivoisesti roikkua hänessä tai pommittaa tekstareilla!
Kylläpä helpotti, kun sain tämän kirjoitettua.
Kommentit (7)
Jos olist hänelle tärkeä olisi hän jo soittanut itse ja varmistanut, että olette viikonlopun yhdessä. Sinuna poistaisin koko tyypin puhelimestani sekä mielestäni. Kurjaa :(
Kunnollisiakin miehiä löytyy. Kokeile vaikka näitä nettisenssipalstoja
tai sitten ollut vaan kiire viikko?
Vaikka toisaalta, näin monta samanlaista juttua ainakin kuultuna, ei hyvältä vaikuta... Unohda, tai ainakin anna hänen soittaa seuraavaksi. Sinulla on omakin elämä.