mitäs tästä sanotte kateelliset vaimot? täällä toinen nainen
Mies vei tänä aamuna vaimolleen avioeropaperit ja muuttaa mun luo töitten jälkeen! vai jää mies aina vaimon ja lasten luokse?!
Kommentit (55)
Mun ystäväni miehellä oli toinen nainen. Ystäväni oli jo ennen sitä monesti yrittänyt heittää miestään pihalle, mutta eihän tämä suostunut muuttamaan pois. Eikä suostunut muuttamaan suhteen paljastuttuakaan. Ystäväni yritti aikansa saada miestä pihalle: jätti eropaperit yksin, kun mies ei suostunut niitä allekirjoittamaan, etsi tälle vapaan vuokra-asunnon jonne mies ei suostunut muuttamaan, jne. Kun hän totesi homman toivottomaksi, hän alkoi elää omaa elämäänsä, välittämättä saman katon alla edelleen asuneesta miehestä mitään.
Kun ystäväni sitten tapasi kivan miehen, ja näyttäytyi avoimesti tämän kanssa niin että miehen ystävät näki heidät yhdessä, alkoi tulevan ex-siipan sappi kiehua. Hän meni naisystävänsä luo, soitti sieltä vaimolleen puhelun (olin silloin heillä, kuuntelin ja nauroin kuollakseni) missä huusi että sinulla on ollut mahdollisuutesi mutta et ole osannut käyttää sitä, sinä et ansaitse minua, minä jätän sinut nyt, turha kerjätä minua muuttamaan mieleni, haen huomenna tavarani (jotka vaimo oli kuukausia sitten pakannut jätesäkkeihin, ne oli eteisessä odotelleet siitä saakka) ja otan sinusta eron (huom, vaimo oli jo hakenut eroa kuukausia sitten).
Toinen nainen meinasi haljeta omahyväisyydestä kun näimme hänet, selitti että ymmärsithän sinä lopultakin ettei sinulla ole mitään mahdollisuuksia minua vastaan, jne. Ystävä näytti hänelle ilmoituksen eron harkinta-ajasta, josta kävi ilmi milloin eroa oli haettu ja että hakijana oli ystäväni yksin, ja kysyi että näytänkö kovin murtuneelta, ja hakisiko miehessään väkisin roikkuva vaimo avioeroa? Eihän se ressukka siltikään uskonut, että miestä oli yritetty savustaa ulos jo kauan. Mies kun oli kertonut, että jättäisi muuten vaimonsa mutta tämä roikkuu väkisin hänessä kiinni. Toisen naisen mukaan mies ei koskaan valehtelisi hänelle :D Mitä nyt oli valehdellut lähes kaikki jutut, selvisi ne sillekin sitten myöhemmin.
Ja nyt sillä samalla miehellä on jo kauan ollut suhde taas uuden naisen kanssa, vaikka asuu yhdessä tämän " ensimmäisen toisen naisen" kanssa. Plus vaikka miten monta yhden illan suhdetta.
Onnea vaan ap:lle, ties vaikka olisit löytänyt samanlaisen riippakiven itsellesi.
lasten kanssa. (Uskon että vain uhkailee) Mies olis antanut heidän jäädä asumaan taloon mut se hankala muija ei haluukaan. Nyt sit mä laitan oman asuntoni vuokralle ja muutan miehen luo. Ja mun lapset muuttaa mukana. ap
kun kummallakin on petturitausta. Tsemppiä vaan.
Kumpi on mielestänne paremmassa asemassa: vaimo vai toinen nainen? Itse en ainakaan millään tavalla kadehdi. En tahdo olla vamppi joka ei saa kuin varattuja enkä tahdo olla jonkun vaimon varjossa.
Parisuhdehan on tuossa tapauksessa surkea, hyvässä parisuhteessa oleva ei edes petä. Jos sellaisen miehen otat joka vaimonsa ja perheensä on jättänyt, ei ole aihetta olla ylpeä tai onnellinen. Mieti vähän itsekin millaisen nahjuksen saat?
Voin tietysti olla väärässäkin mutta palstalla oli eilen nainen joka on huora. Jos näin on niin vielä enemmän säälittää. Ja taitaa itseäsikin tilanne vaivata ja säälittää koska tuot sitä niin kovasti julki.
Kyllä mä pitäisin jo ainakin henkisenä petturuutena jos kerran haluaa olla sen toisen naisen kanssa eikä omansa.
kuinka vailla omaatuntoa iloitset perheen tragediasta. Tottahan aikuisilla on oikeus onneen, mutta kyllä suakin varten olis jossain ollu vapaa mies- ei olis toisten perhettä tarvinnu rikkoa.
Lähipiirin kokemuksista tiedän, että suhteet joiden vuoksi edellinen perhe rikotaan, on täynnä katkerutta yms, ja lapset kärsivät melkein aina.
Se ex-vaimokin on yleensä ollut ihan tavallinen, rakkautta tarvitseva ihminen niinkuin sinäkin. Ja suhde on aina kahden kauppa- jos vaimolla on ongelmia, niiden toinen osapuoli on useimmiten mies- joka pakenee ongelmia.
Ja sydämellä varustettu ihminen on tosi surullinen siitä kun lapsilla menee perhe, ei iloinen ja ylpeä.
Iloise sitten kun se vaimo ilmoittaa miehelleen että kerää kimpsut ja kampsut mutta kerää lapsetkin! Oletkos valmis majoittamaan heidätkin :)
Vierailija:
Iloise sitten kun se vaimo ilmoittaa miehelleen että kerää kimpsut ja kampsut mutta kerää lapsetkin! Oletkos valmis majoittamaan heidätkin :)
Miehet juoksee vieraissa paljon,ja toisia naisia on paljon-miks?En tiiä
jotka ei tietä, että miehen tehtävä on rakastaa lastensa äitiä ja suojella perhettään. Rakastaminen on aika pitkälle tahdon asia ja rakastettu nainen on useimmiten varsin kukoistava.
Törkyteko omalle jälkikasvulle- oikea mies vaalii myös jälkikasvunsa hyvinvointia. Mut eihän ne kaikki miehen mittaan kasvakaan.
Muta huomaat varmasi ennen pitkää, mistä tässä tapauksessa kiikastaa, ap.
Ja onnea vaan valtataisteluissa jotka tulevat täyttämään elämänne. Jos olisit omilla jaloilla seisova nainen, näkisit miehen nykyisen vaimon hieman eri valossa. Olet jo aloittanut " hankala ex" -roolileikin" ja nostanut itsesi vallankahvaan. Ilmeisesti mies kohottaa sopivasti elintasoasikin?
Ymmärtäisin hieman, jos sulla ei olis lapsia, mutta että olet äiti itsekin, etkä tuon parempaan pysty.
Siinä taas menee sekaisin monen lapsen elämä kun vanhemmat täyttää päänsä valtapeleillä.
Sun tavassasi hoitaa elämääsi ei ole mitään hienoa. Ja todellakin miehen vaimo tuskin on KATEELLINEN??? Vihainen ja surullinen varmaankin. Hylätyksi tuleminen on kauhea tragedia. Ehkä olet itsekin sellaisen kokemut ja nyt kosto elää?
toisena pysyt,,No ainakaan teidän liitossa ei oo luottamusta eikä rehellisyyttä, et taitaa olla aika feikki-suhde : )
olen aina ihmetellyt sitä.. no toisaalta, ehkä itsekään en olisi osannut 20-vuotiaana ajatella kuin itseäni.
t. eräs jonka perhettä kukaan ei ole rikkonut, ja silti halveksii kaltaisiasi
Olet laastari ja jonkin ajan kuluttua mies lähtee etsimään itseään tai löytää uuden. Arvostatko miestä, joka ei uskalla lähteä huonosta avioliitosta, ennenkuin seuraava nainen on valmiina?
Ja kunhan on sun kanssasi vähän aikaa ollut, huomaa, mihin paskaan on tullut kyntensä iskettyä. Rupee sitten a) vonkaamaan takaisin vaimonsa luo tai b) hommaa toisen horon ja saat sitten kokeilla, miltä tuntuu olla se ykkönen kun miehellä on kakkonen ;)
Mutta tuli vain mieleen, että jos mun mieheni ikinä apn kaltaiseen naiseen haksahtaisi, niin saisi kyllä mennä lopullisesti ja olisin vain tyytyväinen, että pääsin moisesta eroon.
Anteeksi vaan, mutta tää ap oli niin yksinkertaisen tuntuinen, etten kestäisi katsella meistä, joka tuollaisen kanssa on ollut, hetkeäkään.