Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirppistouhusta

Vierailija
10.10.2008 |

Tarvii vähän purkautua, kun on niin mieli maassa.

Vihdoin viimein sain aikaiseksi viedä tavaraa kirppikselle myyntiin, eikä muutamassa päivässä ole tullut kuin kymppi.

Suurin osa on lasten vaatetta, ei hinta paljoa ole, mutta silti ei mene :(

Tosin meillä ei lapset kyllä kulje merkkivaatteissa, joten ehkä 'tavalliset' vaatteet ei sitten enää muille kelpaa, tai sitten ne pitäisi ilmaiseksi saada...

Minkälaista hintaa olette vaatteille laittaneet?

Onko esim. poikien kauluspaidasta (n.120cm) 3-4€ liikaa? Ilmeisesti.

Minkälaisesta vaatteesta voisi 2€ saada?

Vai pitääkö kaikki olla alle euron?

Kovasti on mieli maassa. Kuitenkin on melkoisesti vaivaa hinnoitella vaatteet/tavarat ja kuskata/järjestellä niitä.

Kommentteja...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki meni :) Myin kyllä hullun halvalla eli jopa halvemmalla kuin eilen olin miettinyt. Saldo 350 e.

Olen tyytyväinen. Vintiltä häipyi monta Ikean kassia ja laatikkoa tavaraa :)

Vierailija
2/25 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutiksesta hokkareita 29-30 kokoa pojalleni ja ajattelin, että noin 10 eur maksaisin hyväkuntoisista (niillä nurkilla hinnat pyöriikin siellä). Meilläkin on kerätty Cars-sarjan autoja ja voisipa niistä saada 2,5-3 euroakin, koska ovat todella pop tällä hetkellä pienillä pojilla. Jos asuisin Tampereella, niin varmasti tulisin pöydällesi ostoksille!;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4e valitettavasti on liian paljon kauluspaidasta.. Jos paita on tosi hyväkuntoinen niin 2.5-3e mielestäni on ok.

Housut esim colleget, hyvä kuntoiset 2e, uudenveroiset 3e.

t.paidat 1e, pitkähihaiset t-paidat 2e, collegepaidat 3e. Tämä siis olettaen että vaatteet ovat tosi hyväkuntoisia

Vierailija
4/25 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noitahan löytyy joistain halpahalleista hyvällä tuurilla jopa uutena noilla hinnoilla. Vasta ostin molemmille lapsille college-oloasut 6 euroa kappale.

Vierailija
5/25 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ettei oikein kauppa käy.

Minunkin kokemukseni mukaan hyvä myyntitulos vaatii tosiaan aika paljon vaivaa. Vaatteiden tulee olla ehjiä, tahrattomia, silitettyjä ja mielellään mahdollisimman hajuttomia. Ne kannattaa pitää esillä siististi henkareissa eikä liian tiiviisti. Nuhruista vaikutelmaa pitää välttää kaikin käytettävissä olevin keinoin.

Parhaiten kaupaksi käyvät tosiaan merkkivaatteet. Tavallinen markettivaate ei vaan nykyään ostajia kiinnosta. Siitä ei ehkä tule sitä löydön tunnetta, jonka merkkivaatteesta saa. Niitä "tavallisia" vaatteita saa kaupastakin halvalla ja kierrätetään paljon kavereiden ja serkusten ym kesken. Nykyään lapsiperheet tuntuvat hukkuvan rätteihin.

Lisäksi monelle on näinä päivinä omaa pukeutumista huomattavasti tärkeämpää se miten lapsi puetaan.

Kannattaa vielä miettiä sitä missä vaatetta myy ja käykö siellä paljon perheellisiä.

Vierailija
6/25 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkosen mainitsemilla hinnoilla voi mennä vaatetta jotka ovat aivan uuden veroisia tai sitten merkkivaatetta. Itselläni on kirppispöytä ja lasten vaatteet menee kyllä kaupaksi mutta pääasiassa niillä ollut hintaa 10.50 senttiä tai maksimissaan euron. Benettoni sammareista ja housuista 3e ja Exitin farkuista 4e. Kaikki hyväkuntoisia. Läheskään kaikki ei kaupaksi silti ole käynyt. Tuotto tullut lähinnä lelujen myynnistä. Ne menneet hyvin kaupaksi kun ei ole liikaa hintaa laittanut.

Naapuripöydässä on myynnissä kasapäin ihan kivoja käyttövaatteita pojalle esim h&m vaatetta ja olisi ihan meidän poikien kokoakin mutta en ole ostanut kun mm. pitkähihaisesta t-paidasta pyytää 6e ja sammareista 12e. Aika vähän on näyttänyt tuo pöytä tyhjenevän.

Kirppishinnat saa olla tosiaa aika matalat jos tahtoo tavarasta eroon päästä kun alennusmyynneistä saa uutta ihan muutamalla eurolla kuitenkin.

Vierailija
7/25 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian kalliit hinnat. H&M:ltäkin saa vaatteita alesta eurolla ja ne on uusia.

Eli mun mielestä kaikki lasten vaatteet pitäis olla max. 2 euroo. Tarkoitushan on päästä niistä eroon, eikä tehdä hirveetä tiliä.

Vierailija
8/25 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ne markettivaatteet montaa euroa maksa uutenakaan. Likaista, rikkinäistä tai loppuunpidettyä ei osta kukaan. Käyttökelpoiset sisävaatteet menee kaupaksi n. 1 euron hintaan. 2 euroa jos vaate on tosi hyvä. Ulkovaatteista voi sitten pyytää enemmän.

Vierailija
9/25 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi lama tulossa???

Vierailija
10/25 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyntitulo menee lähes kokonaan lastenhoitajalle-

--eli siksi en ole vuosiin myynyt muualla kuin nettikirppiksessä

Vierailija
11/25 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaateilla oli hintaa näin

T-paidat 1e kpl, collegepäidat 2e, houdut 1.5e. Neuleet 3-4e, farkut 4e hameet 2-3e. mekot 5e. Pelkkää vaateetta oli eka viikko myynissä, koossa 80-120 cm. Kahden ekan päivän aikana ei rahallisesti ollu tullu kun 9e, sitten viime sunnuntaina kävin katsastamassa tilanteen niin viikonlopun aikana olikin kassassa jo 110e. Tänään kävin taas ja koossa oli jo reilu 200e. Meilläpäin kauppa käy yleensä vasta viikonloppuisin. Ja kyseessä ei ollut mitkään merkkivaatteet, vaan vähän käytettyä siistiä perusvaatetta. Huonokuntoista en edes vie myyntiin.

Vierailija
12/25 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyntitulo menee lähes kokonaan lastenhoitajalle-

--eli siksi en ole vuosiin myynyt muualla kuin nettikirppiksessä

Itse tienasin viikossa lähes 300 euroa. Sisävaatteet myin n. 1 euron kappalehintaan. Siistejä vaatteita, mutta ei mitään kalliita merkkejä, mutta vaatteita oli todella paljon. Ulkovaatetta oli paljon ja jonkin verran myös hoitotarvikkeita. Niistä sai enemmän rahaa.

Tärkeää on myös pitää pöytä siistinä eikä tupata sitä liian täyteen. Itse toin lisää tavaraa myyntiin lähes joka päivä.

Vierailija
13/25 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oikein tempaisin ja siivosin meillä kaappeja, laitoin pois lasten vanhoja vaatteita yms. että liian PIENILLÄ hinnoilla ei mene. ekan kerran laitoin kirppikselle bodyja, potkareita yms tyyliin 10-50 snt /kappale, ja sain kantaa niitä tosi paljon takaisin kotiin. hinnoittelin uudestaan kaiken vähintään euroon ja vein uudestaan myyntiin, ja sitten ne kelpasivat.

tuntuu tosi hölmölle, mutta liian halvat hinnat ei houkuta, tulee ilmeisesti olo että on jotain vikaa kun hinta on 10 senttiä.

tosin 3-4 euroa on sitten jo liikaa, 0,50-2,50 euroa mun mielestä se hintahaarukka, jonka sisään kaiken myytävän voi hinnoitella.

Vierailija
14/25 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn tänään pudottamassa hintoja ja toivottavasti sitten alkaisi kauppakin käymään.

Tosin epäilyttää, että jos vakiasiakkaat ovat jo kalliimmat hinnat katsastaneet, niin eivät enää edes pysähdy pöytäni kohdalla...

Niin ja kirppis Tampereella.

ap

Vierailija
15/25 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin olla kiinnostunut sun pöydällä käymään, jos hinnat edes pikkasen tosiaan tippuu.Esim. Kauluspaidasta olen valmis maksamaan 2-3 euroa, jos hyväkuntoinen ja kivanvärinen/mallinen. Olen tulossa Tampereelle käymään tiistaina ja ajattelin kirpparilla pyörähtää eli laitapa vinnkiä missä sun pöytä on ;) Mitä kokoja sulla on myynnissä? ja oli siis poikien vaatteita?

Vierailija
16/25 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen vaatetta enimmäkseen 80-86cm, mutta poikien vaatetta löytyy 130cm:iin asti. Tervemenoa kaikki ostoksille, kävin tiputtamassa hintoja :)

Vierailija
17/25 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sammon kirppiksellä ei tavara liiku, vie vaikka tammelaan bonuskirppikselle niin alkaa tapahtua! pöytävuokra on himpun kalliimpi kuin sammon kirppiksellä, mutta siihen on hyvä syy, kokeile vaikka.

Vierailija
18/25 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitolle kyllä siellä jäin muutaman kympin, mutta ei enempää. Tosin mulle riittää, jos/kun pöytävuokran lisäksi jää edes hieman käteenkin.

Nyt vaan piti nopeesti saada tavarat pois nurkista, eikä Bonuskirppiksellä ollut pöytiä vapaana. Sinne soitin ekaksi.

Mut kiitti vinkistä. Taidan sitten pitää ekan ja vipan kerran Sammonkirppiksellä...

Toivotaan kuitenkin, että edes pöytävuokran sieltä saisi.

ap

Vierailija
19/25 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmista olen itse saanut aina saanut pöydän tosi nopeasti ja kauppakin on käynyt.

Vierailija
20/25 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita pääasiassa (poikien). Siistejä ja hyväkuntoisia mutta H&M -linjaa.

Nyt kaipaisin hinnoitteluapua muille tavaroille:

-hokkariluistimet kokoa 29 (uuden veroiset, onko 7e liikaa)

-Brion junarata erikoislisäosineen (mm. itsekulkeva veturi, pysäytysasema jne, onko 15 e liikaa?)

-Cars autoja (onko 2 e liikaa, olleet vaan keräilykohteina. Vai pitäisikö pyytää euro?)

-kirjoja kasapäin (kaikki kuin uusia, onko 2 e liikaa. On muumia, puuha peteä, nalle puhia jne.)

-pehmoleluja (olin ajatellut 0,5-2 riippuu lelusta)

Vaatteet olen hinnoitellut aika lailla edellisten vastaajien mukaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan