Satuhäiden morsianhan on SE hullu viime vuoden paljon puhuttu morsmaikku!
Ah, saa taas nauraa tälle hullulle!
Kommentit (83)
Ja se neljän tunnin bussimatka hääpaikalle, ikinä en olis lähtenyt sellasiin juhliin oli kyseessä kuka tahansa. Kirkon olisin jättäny tväliin ja mennyt suoraan sinne helvetin kauas.
ollut paljon mukavampaa matkata toiselle paikkakunnalle jo kirkkoon, eikä kirkon ja hääjuhlan välissä.
väkisin yrittää tehdä näyttävät häät. Miksi piti mennä Helsingissä naimisiin ja sitten ajaa 300 km:n päähän juhliin. Ja olisi vielä pitänyt lähteä pääovesta ulos, että olisi ollut vielä näyttävämpi ;)
Meidän perhe ei kyllä olisi noihin häihin lähtenyt tuon pitkän välimatkan takia.
lisää vettä myllyyn ;-). Huomasittekos muuten, että Miila valitsi kuin valitsikin lopulta kaksi (!!) eri huntua: pitkän vihkimiseen ja lyhyemmän juhlatilaisuuteen. Eikös tuokin nyt olis ollut jollain nuoremmallakin morsiolla vähän överiä?
halusi määrätä ihan kaiken.
Ihan älytön se bussimatka. ja vielä Juhannuksena!!!! itse en lapsen kanssa ainankaan tuollaisiin häihin olisi osallistunut.
jos sanon rehellisen mielipiteeni niin tuntui siltä, että morsian oli enemmänkin rahan kuin rakkauden perässä.
Omakotitalo, uusi kallis sormus (vaikka sulhanen oli jo ostanut sormuksen) kalliit häät jne...
Silloin naama loisti kun sai itselleen mitä halusi.
Kutsuiko se sulhanen muuten itseään isäksi? kun solmi sille tytölle sitä kukkakimppua.
selittetty miksi näin tehtiin ja minulta jäi se alku näkemättä... Mielestäni oli vaan erittäin kunnianhimoinen projekti kuljettaa vieraat noin pitkän aikaa bussissa!
ps. minulla ei ole tätä paria vastaan mitään ja ihmettelen koko kohua täällä, mutta tuo matka hämmästytti minua!
ajattelin vaan oliko sillä morsiamella joku haave päästä vihityksi tuomiokirkossa vai asuivatko he helsingissä ja koti paikka oli siellä muualla?
Vierailija:
lisää vettä myllyyn ;-). Huomasittekos muuten, että Miila valitsi kuin valitsikin lopulta kaksi (!!) eri huntua: pitkän vihkimiseen ja lyhyemmän juhlatilaisuuteen. Eikös tuokin nyt olis ollut jollain nuoremmallakin morsiolla vähän överiä?
Ne lasit, miksi se mies ei olis voinu päättää edes niitä nimiä niihin laseihin, tuleeko ne suoraan vai vinoon, eikö se ole ihan sama?! Ja varmaan mies olisi tuntenut osallistuneensa juhlien järjestelyyn kun olisi oikeasti saanut päättääkin jotain.
Mä kysyin omalta mieheltäni olisko lähtenyt noihin juhliin lasten kanssa... Vihkiminen Helsingissä ja juhlat Rantasalmella!!!!! Hei HALOOOOOO?!?!?!?!?! Ihan oikeesti tossa ei olut kyllä mitään järkeä!!!
Mä en ensinnäkään ostaisi vihkisormusta vuotta aiemmin, eihän se TIETENKÄÄN ole enää yhtä hohdokas vuoden kuluttua. Saati että mun mies suostuisi ostamaan mulee kahta sormusta (ei kyllä pihtaillut mun sormuksessa yhtään, eikä edes kysynyt hintaa kun valittiin, vaan osti sen mikä oli kaunein).
Paikka oli upea ja ruoka näytti herkulliselta.
...entinen kämppäkaveri ja voin kertoa, että oli yhtä helvettiä asua sen kans. Se oli raahannu Moskovasta mukaansa jonku kundin, eikä voinu ymmärtää, että eivät voi soluasunnossa soittaa musiikkia klo 3 yöllä tai eivät voi olla aamuseiskalta kylpyhuoneessa kahta tuntia, kun muut on lähdössä kouluun. söi muiden ruoat kaapista yms yms. Ihan PIMEE on siviilissäkin, mä näin ton eilen eka kerran ja totesin, että eipä ole neiti 10 vuodessa muuttunu mikskään.
Vaikutti niin itsekeskeiseltä... Soluasuntoihin hakeville pitäis tehdä jotkut testit et ottaako ne myös muut ihmiset huomioon ;)
Siitäs saitte, Miilan puolustelijat! Mun mielestä ihmisestä kertoo kaiken, että haluaa laittaa vieraat istumaan 4 tunniks bussiin. Limusiinillakin toi matka olis ollu liian pitkä - menee puolet tärkeästä päivästä ohi!
Itsekästä, itsekästä. Ja sitten vielä pitää ottaa huomioon, että vieraiden pitää jollain keinolla joko päästä takaisin kotiin sieltä hevonkuusesta tai sitten niiden oli pitänyt ajaa Helsinkiin vihkimistä varten.
Olipa ihminen luonteeltaan millanen tahansa niin typerää ruotia ketju toisensa jälkeen, mutta sellastahan te teette päivät pitkät
tuli hymy huulille, kun sai uuden kiiltävän sormuksen. Mietin, että kuinka voi yli 30-vuotias kahden lapsen äiti olla noin lapsellinen ja typerä. Olisi todellakin antanut sen miehen päättää vaikka ne lasien painatukset.
Ja se 4 tunnin bussimatka? Mä mietin, että kenen häät pitäisi olla, että jaksaisin lähteä. Ehkä oman lapseni...? Huomasitteko, että vieraita oli todella vähän. Luulisi, että tämä yli-ikäinen prinsessa olisi halunnut isommat bileet. Vai jättikö moni tulematta tämän omituisen järjestelyn takia?
joissa pitää ajella 600 kilsaa.....
(siis edestakaisin..)
J-ä-r-j-e-t-ö-n-t-ä-!
itsekeskeinen ihminen.
Surku tuli miesparkaa.
Saakohan noi parit tossa ohjelmassa suurenkin tukun rahaa - toi nainenhan oli ahne.
Mua kans harmittaa että jätin katsomatta CSI-criminal mindsin tuon takia. Onhjelmassa ei ollut kyllä mitään ihmeellistä. Tosin verrattuna niihin aikaisempiin satuhäät-pareihin noilla oli vähän tasokkaammat häät, mistä plussaa heille. Tosin juhlapaikka oli ehkä vähän liian kaukana...