Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satuhäiden morsianhan on SE hullu viime vuoden paljon puhuttu morsmaikku!

Vierailija
12.07.2007 |

Ah, saa taas nauraa tälle hullulle!

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Missä kohtaa Miilan käytös oli mielestäsi kadehdittavaa? Kirkossa harjoituksissa? Tanssiharjoituksissa? Viivyttäessään vieraiden matkalle lähtöä? Tiuskiessaan hääpaikalla väsyneille lapsille?

En ymmärrä yhtään kommenttiasi. Sinulla taitaa olla käytöstavat hakusessa, jos et mitään kummallista huomannut ohjelmassa.

Vierailija
42/83 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytölle niin ylimaireasti, että oikein oksetti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivittämään toisten mukana?Oliskohan mahdollista?

Vierailija
44/83 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka häät olisivatkin oikeasti olleet " tylsemmät" . Semmoinen tuntu ainakin minulle tästä tuli.

Toisaalta, ihan kuin ko. rouvalla olisi ollut pms-oireet päällä... tai ehkä se oli vain jännitystä. Ymmärtäähän tuon (ja ainoa mitä minä en ymmärrä, että tosiaan kirkon ja hääpaikan välillä oli NOIN paljon matkaa)

Vierailija
45/83 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kenen rahoja, pianistit ei paljon tienaa...

Ei mulla olisi ollut pokkaa just valita 2 huntua, hevoskärryjä, limoa, ja kallista pukua jos esim. isä olisi maksanut kaiken. Isähän (morsiamen) siellä kaikki tervetulleksi ilmoitti, joten eiköhän isukki maksanut häät?

Jotenkin nainen ja mies oli hyvin erilaisia, toivottavasti liitto kestää!

Lapset oli todella kiltisti ehkä jopa erikoisen kilttejä.

Vierailija
46/83 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi epäselväksi.

Vierailija
47/83 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisin käynyt kirkossa mutta hipsinyt siitä sitten jussia viettämään muualle. Aikuisia ihmisiä piti listata, olisin ymmärtänyt jos kyse olisi ollut lapsista.

Vierailija
48/83 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa ketjussa kehuttiin morsianta kauniiksi ja hoikaksi, joten kirjoitin näin:

Ei ollut hoikka eikä kauniskaan ja lisäksi vastenmielinen pomottaja sääliks kävi miestä ihan kybällä.

Huippua oli kun oli Åle Blomqvistin tanssiopetuksessa kikatteli ja huohotti kokoajan - niin typerää kuin vain voi olla.

Kirkkoharjoitukset olivat niin syvältä - oli papilla kestämistä ja hyvinhän tuo puheensa aloittikin - " olette molemmat tahtoihmisiä" morsiamen tahto näkyi kyllä sulhasesta en tiedä että oli mielestäni myötäilevä tossu.

Sanoin siinä hääkakun leikkaustilanteessa, että tuossa perheessä ei ole kyseenalaita kuka on pomo

Vierailija
49/83 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. se riittää kateuden aiheeksi joillekin yksistään, lisäksi voipi syynä olla

- se että ylipäätään löysi puolison ja lapsille isän (tai miksi sitten kutsutaan siinä perheessä),

- se että heillä kunnon koulutukset ja työt,

- se että heillä pokkaa mennä telkkariin ja vielä pääsivät jne.

Kyllä kateuden aiheita näytti olevan montakin.

Tietty se voi olla välillä terapeuttista vähän arvostella muita ja kohottaa itseään samalla, mutta tässä meni mielestäni täysin överiksi. Ei voi olla kun kateutta.

Vierailija
50/83 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toisessa ketjussa kehuttiin morsianta kauniiksi ja hoikaksi, joten kirjoitin näin:

Ei ollut hoikka eikä kauniskaan ja lisäksi vastenmielinen pomottaja sääliks kävi miestä ihan kybällä.

Huippua oli kun oli Åle Blomqvistin tanssiopetuksessa kikatteli ja huohotti kokoajan - niin typerää kuin vain voi olla.

Kirkkoharjoitukset olivat niin syvältä - oli papilla kestämistä ja hyvinhän tuo puheensa aloittikin - " olette molemmat tahtoihmisiä" morsiamen tahto näkyi kyllä sulhasesta en tiedä että oli mielestäni myötäilevä tossu.

Sanoin siinä hääkakun leikkaustilanteessa, että tuossa perheessä ei ole kyseenalaita kuka on pomo

Vierailija
51/83 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko nykyään tavallista pitää puhtauden ja viattomuuden tunnusmerkkejä, vaikka lapsia viliseen helmoissa?

t. v.72 syntynyt. Lienen jäänyt ajasta jälkeen?

Vierailija
52/83 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrettävää et morsianta jännitti, ja tosiaan tais pitää liikaa langat omis käsis, olis delegoinut luottavaisesti kaasoille niitä hommia. Mutta tosiaan, jos ootte itse olleet Blomqvistin tunneilla niin ymmärrätte morsiamen käytöstä siinäkin tilanteessa, hän on aivan mahtava omaperäinen herrasmies ja persoona. (ennen kun joku älypää ehtii haukkuu niin mun jenkkikoneesta en tähän hätään löydä ruotsalaista O kirjainta...)

Vierailija
53/83 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin hankittu sormus ei kelvannut.

Sovitteli sen sata huntua.

Pomottaja ja äksyilijä. Oli niin noloo kun kipusi siis yritti sinne limusiiniin " missä on auttajat"

Olisi vaan istunut ja vetänyt hunnun perässään ihan ite.

Hääpaikka neljän tunnin ajomatkan päässä + lähtö sinne viivästyi sekoilujen vuoksi. Lapset ei saaneet mitään janojuomaa ja eivät olisi jaksaneet raskaan matkan jälkeen sitä kuvaussessiota.

RA-SIT-TA-VA muija.

Sit tosiaan se mies puheli itsestään isänä ja oli jotenkin ällö puhellessaan sille lapselle.

Vierailija
54/83 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut aiemmin nähnyt ko. jaksoa ja odotin minä ( kin ) " enemmän " , kun täällä on aiheesta niin vaahdottu.

Kyllä morsian kieltämättä oli hieman, hmm..., kiukutteleva- minä tahdon- tyyppi, mutta ei niin paha kuin odotin. Tunsin kyllä myötähäpeää hänen puolestaan. Tosin uskon, että ohjelmaan on leikattu " parhaat " palat katsojien viihdykkeeksi.

Se oli kyllä kaikista älyttömintä, että juhlapaikka oli niin kaukana. Meillä jäisi kyllä tuollaisiin häihin menemättä puuhakkaan taaperomme kanssa --> helteisenä päivänä kuumassa linja- autossa monta tuntia -> ei kiitos!

Vierailija
55/83 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan moni naimisiin menevä on viaton ja puhdas, huntu on vain asuste. Puku oli kamala samanlaisia Sincerityn pukuja näkee vieläkin, mauttomuuden huippu. Itse en tuollaiseen pukeutuisi.

Vierailija
56/83 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja kateellinen en missään nimessa ole. :)

Olen onnellinen omassa elämässäni aviomieheni ja taaperomme kanssa. :)

Vierailija
57/83 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

puhelimessa kun yhdet läpättää jotain muka herkkää. Haloo!!!!!

Muutenkin hävytöntä ajatuttaa ihmisiä juhannuksena neljä tuntia keksien voimalla.

ku yhtä äkkiä se alko puhuun siihen puhelimeen. Harvinaisen typerä pariskunta. Mies muuten ihan ok, mutta onneton tossukka. Morsian oli aivan tajuttoman lapsellinen kitisijä!

Vierailija
58/83 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta Miila-rouvan hääkatastrofi meni=)) Pakkohan tää oli katsoa=)))

Vierailija
59/83 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsiamen käyttäytymistä sen enempää kommentoimatta vaan huomautan...

Ja niistä lapsista, tuskin oli morsiamen syy, että siellä bussissa istutettiin. Jos limusiiniajeluun kuului kierros hgin kauniilla maisemilla, siitä varmaan tahtoi vähän nauttiakin siihen hintaan? Lasten vanhemmilla ja hoitajilla siinä tilanteessa vastuu siitä, odottavatko lapset hikisessä bussissa vai..?

Juhlapaikalla oli ihan asiallista Miilan huomauttaa lasten heilumisesta. Sanoikin, että ei ole mukava poimia lapsia järvestä. Kiukuttaisi itse kutakin siinä tapauksessa vastuuihmisten huolimattomuus.

Vierailija
60/83 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muuten mainitsi että ovat kunnollisessa työssä, mikä ammatti molemmilla oli, meni ohi?