Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaako suhde tälläiseen mieheen..?

Vierailija
12.07.2007 |

Mies on yrittäjä, tekee pitkää päivää ja opiskelee samalla vielä. Haluaa kyllä tulevaisuudelta samoja asioita kuin minä eli toimivan parisuhteen, lapsia.. yhdessä matkustamista.. Haluaa että tuo firma hänet joskus vielä elättäisi ja voihan se elättääkin, ehkä jopa oikein hyvin.

Mietin tätä siksi, että todennäköisesti miehellä ei olisi minulle paljon aikaa ja lomia tuskin kovinkaan paljon olisi, ainakaan näin alkuun kun firmakaan ei ole montaa vuotta vielä ollut pystyssä.

Voisikohan suhteen saada toimimaan ns. " työnarkomaanin" kanssa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oletko itsenäinen ja valmis viettämään todella paljon aikaa itseksesi, tehden omia juttujasi? Oletko valmis " ikuisesti" siihen, että työ tulee viemään mieheltäsi suurimman osan elämästä?

Yrittäjä panostaa yritykseen todella paljon ja se vie aikaa, joka tarkoittaa pitkiä päiviä (aamusta iltaan) ja töitä usein viikonloppuisinkin.

Haluatko kantaa päävastuun kodista ja arjesta sekä lapsista?

Haluatko lomailla perheen kesken, kun mies joko tarkistelee kannettavaltaan meilejä tai puhelimensa kautta? Ja vastailee joko asiakkaiden tai alaistensa puheluihin, pahimmassa tapauksessa molempien puheluihin ;)

Vierailija:

Mies on yrittäjä, tekee pitkää päivää ja opiskelee samalla vielä. Haluaa kyllä tulevaisuudelta samoja asioita kuin minä eli toimivan parisuhteen, lapsia.. yhdessä matkustamista.. Haluaa että tuo firma hänet joskus vielä elättäisi ja voihan se elättääkin, ehkä jopa oikein hyvin.

Mietin tätä siksi, että todennäköisesti miehellä ei olisi minulle paljon aikaa ja lomia tuskin kovinkaan paljon olisi, ainakaan näin alkuun kun firmakaan ei ole montaa vuotta vielä ollut pystyssä.

Voisikohan suhteen saada toimimaan ns. " työnarkomaanin" kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi