Nellan pikkusiskolle nimi hakusessa
Meille syntyi toinen tyttö 12.6. Isosiskon nimi on Nella Josefiina ja nyt pitäisi keksiä pikkuiselle nimi.
Mitä mieltä olette nimistä Milla, Nelmi tai Nannu?
Toinen nimi mahdollisesti Adeliina tai Helmiina.
Mieheni tosin ei heti innostunut tuosta Nelmi nimestä, mutta itse tykkäisin siitä kovasti.
Kaikista ehdotuksista jo etukäteen kiittäen!
Kommentit (7)
-nitta
-nerissa
-nadja
-neelia
-netta
-nette
-
Miettimistänne nimistä pidän eniten Nelmistä, mutta on jotenkin minun korvaani liiankin lähellä Nellaa. Milla on kaunis nimi myös, mutta kaksi l-kirjainta molemmissa häiritsee, Nannu taas on kivan erikoinen ja tavallaan sopisi parhaiten näistä kolmesta Nellan kaveriksi.
Muita ehdotuksia:
Meini
Menni
Meimi
Minka
Ninna
Noona
Minta
Veera
Miila
Nelmi on oikein hyvä Nellan siskolle, onhan sitä muitakin sisarussarjoja samalla alulla, esim Tuula ja Tuure etc.
Ainoa " ongelma" (niinpä niin, eikä maailmassa jo ole tarpeeksi ihan oikeita ongelmia, tuskin niitä tarvii nimistä kehiä!) on, jos teille tulee kolmas tyttö ja kahdella on Nel-sarja. Minusta ei oikein sovi, jos olisi Nella, Nelmi ja Riitta-Liisa.. Mutta jotakuta muuta ei taas haittaisi lainkaan!
Ehdotan siis Nelmi Jemiliina
Minun makuuni Nannu on liian nunnuinen.
jotka ovat mielestäni sopisivat Nellana siskolle mutta olisivat sopivan erilaisia (ettei tule myöhemmin pakottavaa tarvetta jatkaa Nel- tai -lla -sarjaa)
Ninni
Minni
Minttu
Riina
Liina
Miina
Lotta
Elli
Emmi
Annu
Unna
Nannusta en myöskään pidä, ei kuulosta korvaani nimeltä. Entäs Nanna?
tämä kuullostaisi kivalta siskoparilta =)
Tässä lisäksi muita ehdotuksia Nellan siskolle:
Malla
Salla
Rilla
Hilla
Elli
Venla
Iina
Emmi
Vilja
Milja
Pinja
Nanna
Ninna
Hilma
Silja
Helmi
Senja
Leea
Solja
Sanni
Lilja
Lyyli
Vilma
Molla
Ulla
Lila
Leena
tuli heti mieleen.
Kävisikö Nelma aalla? Ehkä Nella ja Nelma ovat liian samanlaisia?
Nella ja Saimi?
Milla *Tämä on ihan kiva Nellan siskolle, mutta mun makuuni jotenkin liian samanlainen kun on Mi- ja Ne- + -lla... (sanoo äiti jolla on lapsilla nimet Nu - ja Va- + -ppu! :D)
Nelmi *Tää on kiva! En ole ennen kuullutkaan, tässäkin tosin häiritsee kun molemmilla olisi Nel- alkuinen nimi.
Nannu *Suosikkini näistä vaihtoehdoista, suorastaan ihana nimi!
Adalmiina ja Helmiina *Nämä molemmat kivoja! Adalmiina ehkä hitusen kivempi, ja sopii paremmini Josefiinaan. Helmiina olisi parempi talvella/helmikuussa syntyneelle vauvalle.
Ehdotan muutamaa etunimeä Nella ja ...
Nuppu
Tilda
Nelma (liian lähellä Nellaa?)
Elsa
Alma
Nea
Stella
Melli
Jilla
Milda
Delila