Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi se televisio on täällä niin suuri pyhä lehmä?

12.07.2007 |

Täällä jatkuvasti, viikottain, vuodesta toiseen on avauksia, jossa taivastellaa esimerkiksi lestadiolaisten televisiottomuutta. Se television puute on se kaikkein kauhistuttavin ja eniten vinksallaan oleva asia av:laisten mielestä varmaan myös Darfurin pakolaisleireilläkin mistään lestadiolaisista nyt puhumattakaan.

Mikä ihme siitä televisiosta tekee niin tärkeän, että jota kuta voi kiinnostaa onko muilla televisiota? Ymmärrän, että itse saattaa haluta katsoa televisiota, mutta ihanko oikeasti on jotenkin olennaista, että naapurikin katsoo? Minusta päin vastoin on lähes kadehdittavaa, jos televisiota ei jollain ole, jää varmasti kummasti aikaa muuhun, vaikka itse en ihan valmis olisi omasta televisiostamme luopumaankaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokoneella katsomme toisinaan joitakin dvd-filmejä, joita lainaamme kirjastosta.

Mielummin luen hyvää kirjaa.

Vierailija
2/9 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olette sekottaneet minut johonkin toiseen, minä en valitettavasti ole kovin ekologinen, vaan oma mukavuus menee usein valitettavasti edelle. Tila-autoakin olisin viimeiseen asti halunnut vältellä lähinnä kömpelyyden takia, mutta kuusihenkiselle perheelle, jossa kaksi koiraa ei oikein ole vaihtoehtoja.

Mitä tulee Darfuriin, niin ainahan mielipidekirjoitustaan on syytä aavistus kärjistää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

UUUUuuuuuu, mä olen niiiiiiiin sivistynyt ja fiksu

Vierailija
4/9 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mieheni katsoisi sitä muuten liikaa. katsotaan joskus leffoja ja siinä se. lapsellekin tämä hyvästä.

Vierailija
5/9 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osa heistä on jopa ihan fisuja yliopistoihmisiä. Monet heistä eivät ole lestadiolaisia (eikä kukaan heistä ole darfurissa, jos siihen katsotaan).

SILTI, tästä tiedostani huolimatta, olen sitä mieltä että tv ON olennainen tiedonvälityskanava, ja että ihminen, joka ei katso eri maiden tv-uutisia saa kovin vähän ja puutteellista ja HIDASTA tietoa maailmalta. Näin siitäkin huolimatta, että joku voi hakea sitä netistä jne - yleensä vaan sieltäkin se haetaan tv-yhtiön sivuilta. Sanomalehdessä ne asiat on toimituskunnan kannan mukaisesti seuraavana tai sitä seuraavana päivänä, telkkarissa ne on kunkin maan eri yhtiöiden esittäminä saman tien.

Vierailija
6/9 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV vie hirveästi sähköä, ei ole ollenkaan tarpeellinen. Miksette ajattele myös ilmastoa ja sen muuttumista?

Vierailija
7/9 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tää av taitaa olla pyhä lehmä (tai sit netti). ei mun tartte kattoo telkkuu juuri koskaan. mut jos katon, ni kato tositeeveeshittiä yms...

Vierailija
8/9 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ollaan kai ihan fisuja, mutta eipä kyllä tullut katseltua silloin telkkaa kriittisesti eri maiden uutislähetysten avulla vaan lähinnä katsoin täydellisiä naisia, ylen uutisia ja leffoja

Vierailija
9/9 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

televisioton olisi television puutteen takia jotenkin minua vähemmän perillä maailman tapahtumista. Ja ne ulkolaisten uutistoimistojen uutiset löytyvät kyllä kaikista kätevimmin netistä.

Vierailija:

ja ollaan kai ihan fisuja, mutta eipä kyllä tullut katseltua silloin telkkaa kriittisesti eri maiden uutislähetysten avulla vaan lähinnä katsoin täydellisiä naisia, ylen uutisia ja leffoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan