Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieskampaaja laittaa naisen hiukset aina paremmin kuin naiskampaaja, koska han todella yrittaa tehda naisesta kauniin. Naiskampaaja ei halua tehda asiakkaasta kauniimpaa kuin itse

Vierailija
12.07.2007 |

on. Onko tämä uskomus pitänyt paikkaansa kohdallasi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta nyt olen löytänyt hyvän naiskampaajan yllättäen edullisesta pikkukampaamosta. Paljon parempi, kuin keskustan sikakalliit.

Vierailija
2/8 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei sillä tukalla paljon perusrumaan naamaan ihmeitä tehdä... " kauniimpaa kuin itse on" ...huh huh. ääliö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. gynegologeihin?

Vierailija
4/8 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta kyllä siitä, että vanhemmat naiskampaajat sortuvat tähän. Toisaalta voi olla kyse makujen eroavuudestakin ja siitä ettei kuunnella mitä asiakas haluaa. Nuoremmat naiset osaavat kyllä hommansa.

Vierailija
5/8 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päättelit että " se teki tahalleen huonon etten vaan näyttäis paremmalta kuin se itse" ? Aivan loistavaa!!! :D :D :D

Vierailija
6/8 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitähän oli joskus TV:ssäkin juttua. Miten miehen osaavat laittaa/tehdä naisesta kauniin. Kun taas naiset laittavat vaan ne meikit naamaan/hiukset jotenkuten....

Vierailija
7/8 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluttiin hiukset " villisti" auki. Kampaaja kyseli kuinka vanha oikein olen ja miksi tahdon " villin" kampauksen, ja suostui pitkin hampain. Mun mielestä jos mä haluan vaikka leikata kaljun häihini, kampaajan tehtävä on sanoa että hänen mielestä se ei sovi pukuun tms mutta tehtävä se silti, koska pää on mun ja minä maksan.

Vierailija
8/8 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama huippukampaaja, espanjalainen, italialainen, yleensä eteläeurooppalainen, oli sitten nainen tai mies, tekevät aivan erilaista, seksikästä naisellista jälkeä, osaavat aina korostaa nimenomaan kyseessä olevan naisen naisellisimpia puolia, kuunnellen asiakkaan omaa näkemystä. Näissä esteettisissä asioissa nuo vanhan kulttuurin edustajat ovat ihan neroja. Suomalaiset ovat kaukana takana heidän ammattillisista kyvyistä, maustaan, aistillisuudestaan liittyen tuohon luovuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän