Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kestovaipoista tietävät..

Vierailija
12.07.2007 |

mietin tässä, kun vata aloittelen kestoilua. et voiskohan niitä turhanpäiväisiä jyskin pikkupyyhkeitä käyttää sellaisenaan lisäimuna?

tarkoitan siis niitä pesulappuja..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä pesulaput vois siis vaan taitella fuzzin sisään? mites pitävä imu mahtaa olla?

ja mitä kaikkia imuja ootte käyttäneet? (parhaimmat/huonoimmat)

ap

Vierailija
2/8 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä kokoinen taiteltava imu on paras?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertsit siis yöllä ja joskus kyläillessä ja ulkoillessa, kotona aina fuzzit.

Mä olen taitellut tavallisen äitiyspakkauksen harson ensin neljään osaan ja sitten vielä kolmeen osaan pötköksi. Sellainen piti fuzzissa hyvinkin ekat 8 kk. Kun pissaa on ruvennu tulemaan enemmän, olen ruvennut laittamaan joko kaksi tuollaista harsopötköä tai harsopötkön ja saman muotoiseksi taitellut pikkupyyhkeen. Olen niin pihi etten halua ostaa mitään ekstraimuja, kuoret ja vanhat rääsyt on riittäneet.

Mutta mun tyttö pissaa aika vähän. Moni on sanonut ettei noin vähän pitäisi edes ekaa pissaa.

Vierailija
4/8 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli harsoja ei voi käyttää. ne on tuon 3-vuotiaan käytössä.

sais varmaan elinikäisen trauman, kun näkis äidin tunkemassa rakasta riepua pikkusiskon vaippaan!

ap

Vierailija
5/8 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyän ei kai fuzzeja edes saa ilman imua uusina, ne myydään setteinä joissa on imu.

Miten monta harsoa esikoinen tarvitsee? meillä on käytössä n. 30-40, joista kyllä liikenisi isoveljellekin, mutta ei sitä kiinnosta.

Vierailija
6/8 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tälle 3-vuotiaalle kuin vaippoihinkin. mut kun nää harsot on niin pyhiä tuolle pojille.

tuo on monesti vollottanut, kun joku leikillään vaikka niistää harsoon...

et voi olla aika kova paikka jos harson vaippaan laittaisin.

Vierailija
7/8 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vaipan sisällä harsoja, vanhoja pyyhkeitä, bambukankaasta leikattuja imuja.

Jos omistat saumurin, niin osta bambu-, hamppu-, tms. kangasta ja saumaa sellaisia neliön/suorakaiteen mallisia taiteltavia imuja. Ne imee tosi hyvin ja tulee halvemmiksi kuin valmiit imut.

Mitä tahansa sinne laitatkin, niin kokeilemalla löydät sopivan määrän täytettä. Ja kaikki imut tarvii monta pesua ennen kuin ovat parhaassa imukunnossa.

Vierailija
8/8 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onko kukaan koittanut imuksi pelkästään 30x30 pikkupyyhettä?

toimiiko hyvin?