Rakenneultra lahti!!
Sellasta kyselen että paljon maksaa lahdessa rakenneultra yksityisellä ja missä olette käyneet tässä ultrassa? Kun olen ymmärtänyt että kyseinen ultra kuuluu neuvolatoimenpiteisiin mutta nyt sain kuulla että ei kuulukkaan? Selventäisikö joku tätä minulle... KIITOS!!! : )
Kommentit (4)
Kiitos tiedosta! Saitko tietää kumpi on tulossa? vai kertooko lääkärit edes sitä? En sen takia sinne mene että haluan tietää kumpi tulee vaan tarkistamaan että kaikki on kunnossa! Mutta olisihan se kiva tietää kumpi tulossa!
Myös minä kävin lahdessa hemossa rakenne/ 4D ultrassa, tosin Juhani Koskisella. Voin kyllä lämpimästi suositella. Me ainakin saatiin halutessamme tietää sukupuoli eikä siinä jäänytkään kyllä mitään epäselvyyttä, niin selvästi se näkyi..eli poika siis tulossa. Hinnaksi jäi hieman yli 100¿ , mutta se kai hieman riippuu, " lähtöhinnaksi" ilmoittivat varatessani n.170¿ (siis ennen kelan korvauksia). Mutta todella huolella pikkumiestä siis tutkittiin ja kaikki selitettiin meille, vaikkakaan sitä ei aina niin perässä pysynytkään..:)
Juu, kyllä lääkäri kertoi, kun ilmoitin, että saa sanoa jos hyvin näkyy. No poikahan se näillä näkymin olisi tulossa =)
Viikolla 20+5 kävin hemossa Tiina Posalla rakenne- ja 4d- ultrassa ja maksoi yhteensä 112 e Oli mielestäni hintansa väärti reissu, sillä lääkäri oli mahtava tyyppi. Pelkkä rakenne on varmaan jonkin verran halvempi, kuitista ei selviä näköjään noiden hinta erittelyä.
Pepiliina