En tiedä miten kertoa sukulaisille vauvan tulosta...
Lähimmät sukulaiset toki tietävät jo, mutta tarkoitan nyt esim serkkuja ja tätejä yms. sellaisia joiden kanssa olen ollut tekemisissä...
Soitanko vaan ja töksäytän, et " meille tulee vauva" .. ? Jotenkin kuulostaa hölmöltä...
Entäs sitten tää tekstari-juttu, olisi valmiina yksi kiva loru jonka voisi laittaa.. onko se sitten ihan hölmöä?
Rv nyt 12+5 ja seuraavan kerran kun sukulaisia nään eräissä sukujuhlissa niin ei tarvisi sitten heidän supitella, että " onkohan se paksuna" ja " onpas lihonut!" =D
Kommentit (4)
silti tuntuu hoopolta soittaa ja töksäyttää jossain välissä, että olen muutes raskaana! =D vaikka heidän kanssaan olisinkin tekemisissä... esim sellaisia sukulaisia, joiden kanssa ei juurikaan soitella mutta tekstareita laitellaan ja sähköpostia.. eikö tuo tekstari olisi silloin ihan luontevaa kuitenkin?
ap
Eiköhän esim sun äitis varmaan tee ihan pyytämättä tuota työtä.
Ja vaikkei tekis, niin mikset kerro vasta kasvotusten siellä juhlissa.
meillä anoppi oli viettänyt kaksi vuorokautta puhelimessa (appi kertoi) kun kuuli mun raskaudesta
Ihan typerää lähteä kertoileen tekstiviesteillä ihmisille joiden kanssa ei ole tekemisissä paljon koskaan.