Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millon nää oireet helpottaa? Nyt RV 11+4 ja oireetsenkun paheneee (EV)

Vierailija
10.10.2008 |

olet kuitenkin raskaana, ja ilm kaikki on hyvin, kun oireitakin on. Et kerro mitä oireita, pahoinvoinnin pitäisi helpottaa muutamien viikkojen kuluessa, mutta joskushan sekin kestää synnärille saakka. Toivottavasti sulla helpottaa pian!

Itselläni tilanne, että raskaana pitäisi olla, rv 4+4, ei oireita, ja takana tuulimunaa ja kemiallista yms. vaikeuksia. Toivoisin osaa oireistasi tänne päin!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa helpottaa noilla viikoilla tai viimeistään rv 16 mennessä. Joillakin onnekkailla jatkuu synnytykseen asti.

Vierailija
2/6 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksensin vielä viikolla 22...... Että ei ne aina helpota. Toki en tiedä mitä oireita tarkoitat? Niitähän nyt löytyy jos jokalähtöön. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

akne rauhoittui n. rv 10, turvotus laski n. rv. 9.

Rinnat on todella kipeät, arat ja isot (tuskin helpottaa lainkaan) ja selkää juilii ristiselästä (toivottavasti helpottaa). Painajaiset jatkuu, mutta väsymyksen sijaan olen ajoittain tuntenut äkillisiä energiapuuskia.

Tsemppiä sulle, kyllä varmaan osa oireista helpottaa (ja ehkä tulee muuta tilalle). Pahimpaan harmistukseen mulla auttoi, kun aloin miettimään, että on tää ihmisen kehitys ja myöhemmin syntymä aika ihmeellistä hommaa. Että sisällä on joku, josta tulee ihan oikea ihminen.

Nyt rv 15

Vierailija
4/6 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vain saisin olla raskaana. Jos joskus raskaus minulla viela tulee onnistumaan niin vaannon ja vakuutan etten ikina valita mistaan... :o(

Vierailija
5/6 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki haisee ällöttävälle, työkaverit on maailman ilettävimpiä olioita ymym.

Niin määkin muuten olen kärsinyt lapsettomuudesta ja olen saanut keskenmenoja. Mutta nyt odotan kolmatta, kaksi pientä lasta on. Ei tästä voi oikein nauttia! AP

Nautin toki raskaudesta mutta jos oireet alkaa RV5 ja aina vaan jatkuu ja pahenee.

Vierailija
6/6 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla oli todella rankkaa pahoinvointia rv7-12, toisella kertaa ensin voimakasta, sitten lievaa pahoinvointia oli rv7-16. Valissa myos yksi km.

Mutta toivossa on hyva elaa.. Onnea ja jaksamista sinulle!

Olinkohan 5?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän