Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko helsingistä kotiäitejä paikalla?

11.07.2007 |

Hei!

Te kotiäidit, kenellä on jo vähän vanhempiakin lapsia kotona, onko heillä tarpeeksi leikkikavereita? Meillä sellainen tilanne, että olen kotona 4-vuotiaan pojan ja 2-vuotiaan tytön kanssa, ja ainakin pojalle ei tahdo löytyä saman ikäistä seuraa puistoista, kaikki sen ikäiset tuntuvat olevan hoidossa. Nyt kesällä tietty on ollut puistossa paljon lapsia, mutta tiedän sen syksyllä taas autioituvan..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei ole löytyny leikkiseuraa enää vähään aikaan, tällä alueella kaikki vie 1-vuotiaana hoitoon. kesällä eri juttu ja iltaisin.

Vierailija
2/7 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko löytänyt mitään perhekahvilaa tms. missä olisi isompia lapsia? Mulla on tuo vanhempi menossa kerhoon syksyllä (2xviikossa), mutta en tiedä mistä saisi ikäistään seuraa muina päivinä, ja en haluaisi sen takia laittaa päiväkotiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilanne tosin muuttuu syksyllä, laitan sitten meidän 2v ja 4v:t hoitoon ja palaan töihin. Lapseni ovat leikkineet pääasiassa vakipuistoissa joissa on vieraillut samat pph:t ja heidän lapsensa, ja siitä pääasiallinen leikkiseura. Isompi oli myös kevään osittaisessa kerhomaisessa hoidossa aamut. Ja iltaisin ja hoidossa käyvien kavereiden kesken on leikitty (isompi), tai sitten nuo lapset ovat leikkineet yhdessäkin siitä kun nuorempi täytti 1.5v. Kesälläkin kun on kotona ollut, on kaverien puute melkoinen välillä päivisin.

SRK:n kerhot, ja kunnan järjestämät kerhot leikkipuistojen yhteydessä? Perhekahvilat ei ole olleet meidän juttumme.

Vierailija
4/7 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin asutte? Olen kotona ja mulla 4,5v poika, sama ongelma. Hänellä on tarha paikka mutta haluan myös että olisi kotona mielummin nyt kun vauvakin talossa, mutta ongelmana juuri kaveripula...

Vierailija
5/7 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan herttoniemenrannassa, entäs te? Olisi kiva saada pojalle kavereita!!

Vierailija
6/7 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Me taas asutaan Malminkartanossa, mutta mitäpä tuo, äkkiä tästä junalla pääsee minne vaan!

Laitatko meiliosotetta??

Vierailija
7/7 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi taas : )

Mun osoite on hilkkan@jippii.fi, laitahan viestiä tulemaan!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan