Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa mulla kultainen mies!

Vierailija
11.07.2007 |

Meidän piti mennä tänään " parisuhdelomalle" yhdeksi yöksi ja lapset mummulaan hoitoon. Mummu sairastui ja meidän yhteinen pikku loma peruuntui. Mulla lisäksi päällä tosi pahat pms-oireet. Olen koko päivän ollut kun perseeseen ammuttu karhu. Mies lähti juuri lasten kanssa puistoihin, syömään ym. ja sanoi, että ottaisin rennosti ja siemailisin pari lasia viiniä samalla. Olisin ehkä paremmalla tuulella heidän saavuttuaan juuri lasten nukkumaanmenoaikaan...

Miksi en osaa arvostaa miestäni useammin? Kukaan muu ei varmasti kestäisi tälläista ämmää...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä itsestäänselvyytenä! Varos vaan... Jos hän joutuu vain antamaan eikä mitään saa takaisin voi ilo loppua lyhyeen.

Vierailija
2/2 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostan tämän seikan paremmin kuin hyvin mutta en pysty muuttamaan käytöstäni (=nalkuttava akka varsinkin viikon ajan ennen menkkoja).

Toisaalta annan miehelleni mielestäni arvokkaita asioita: mahdollisuuden toteuttaa itseään työssään ilman paineita (=olen kotiäiti ja mieheni tekee suht pitkää päivää), käydä harrastuksissaan pari kertaa viikossa ilman nalkutusta, mahdollisuuden rentoutua kotona ilman kotitöitä (teen kaiken päiväsaikaan).

Mutta, todellakin olen aika mäkättävä akka monissa pikkuasioissa, mikä taas verottaa meidän läheisyyttä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän