2lasta ,kaksi keskenmenoa (3kk välein)reilu vuosi sitten ja nyt plussa!
Hei hakisin muita tällaisen kekeneita ja lohdullisia ja uskoa antavia tarinoita!
Nyt kyllä pelottaa...
Ajattelen kaikkea mahdollista...väärä plussa...varmasti tuulimuna tms. oaijon mennä ultraan kunhan vähän aikaa menee ja jos en ala taas vuotamaan ja kaikki menee mönkään...
JÄNNITTÄÄ ja koitan olla ajattelematta ...
Kommentit (6)
No hei!
Minulla kanssa kaksi peräkkäistä keskenmenoa takana,viimeisin oli tammikuussa.Viikko sitten testi näytti taas plussaa.Iloita ei uskalla kun koko ajan pelottaa milloin vuoto taas alkaa.Ennen näitä keskenmenoja olen kuitenkin saanut 6lasta, joista olen onnellinen.
Ei voi muuta kun elää ja odottaa päivän kerrallaan!
Meillä myös kaksi lasta ja sen jälkeen kaksi keskenmenoa. Nyt laskettuun päivään enää viikko, eli kolmas kerta toden sanoi ja toivotaan että kaikki menee loppuun asti hyvin :) . Kolmannen keskenmenon todennäköisyyshän on noin 1%, eli todella harvoin kohdalle osuu, onneksi niin. Tsemppiä teille kaikille, tiedän todella hyvin tuon tunteen jota käytte läpi! Itse pääsin tässä raskaudessa terveyskeskukseen ultraan viikoilla 7+6 ja 9+6 oman mielenrauhan vuoksi...
Kyllä itseä kovasti jännittää ja asia pohdituttaa vaikka koittaa aina painaa huolet taka-alalle!
Tekisi mieli kovasti ultraan, mutta näillä näkymin menen vasta silloin kun se virallinen eka on. Täältä en löytänyt vapaata naisgynistä ennen tuota aikaa...
Toivon kaikille teille kovasti onnea ja siunausta,että pikkuiset saisivat syntyä ja kasvaa masuissa!
Olisi mukava kuulla teidän muidenkin asioiden edeistymisestä jatkossakin ja kun tämä haastavin aika ohitettu ja eka ultra käyty. Mitä tahansa vastaan tuleekin on tarve se jakaa näinkin!
Kävin siis yksityisellä kun ainakin minun mieleni laukkasi ja kipuakin tuntui...
Kallista oli, mutta 6+6 vastasi koko ja SYKE NÄKYI!
Onhan se riski saada kolmas keskenmeno hieman noussut, kahden jälkeen siis. Aivan upeaa kuitenkin ja nyt vain rukoilen, että alkio jaksaisi kyydissä ja kehittyisi hyvin!
Miten teillä muilla?
Ja joko meistä yhdellä vauva sylissään?
Tervetuloa juttelemaan tuonne Haahu-pinoon. Siellä on meitä tosi monta jotka odotamme keskenmenon jälkeen. Vertaistukea ainakin löytyy ja kaikki olemme suunnilleen yhtä kauhuissamme joka päivä..
Hermione rv 5+2 ja kaksi keskenmenoa takana.
Juuri tein positiivisen raskaustestin. Kaksi lasta ennenstään ja nyt kaksi peräkkäistä keskenmenoa. Toinen vuosi sitten (pitkän yrityksen jälkenn) ja toinen pari kuukautta sitten. Ja nyt jälleen raskaana.
Ei uskalla toivoa yhtään mitään tällähetkellä. Ja odottaminen, miten tässä nyt käy, on raskasta.
Kun ei vielä ole edes pahemmin paha olo tai rinnat kipeät.