Minä olen todella lihava.. painan 193 kg. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (28)
miten yletät pyyhkiä pyllyn vessassa?
tai terhinettiä? www . terhi . net
Joten aavistelen hiukan fiiliksiäsi!
Aloitetaan yhdessä toisia tukien laihis ja onnistutaan myös, jookos!
kahvia kaksi kuppia maidolla ja sokerilla.
pizzeriasta tuotuna pannupizza ja jäätelö puoli litraa jossa siirappia ja
suolapähkinöitä. Sipsejä ja juustonaksuja pussilliset.
Kaksi iso voileipää..
Minulla on oma tyyli miten pyyhin perseen, laitan wc-paperin istuimen reunalla ja hinkaan siihen.
ap
niin ootko koskaan yrittänyt laihduttaa? tuo määrä mitä oot tänään syönyt sisältää tod näk enemmän herkkuja mitä mulla menee kuukaudessa!! Huh huh.
kun vähän väliä pitää käydä syömässä!
oletko ikinä miettinyt MIKSI syöt niin apkjon? Käytkö ikinä missään, liikutko ulkona vai meneekö päiväsi sisällä istuen?
Jos aiot laihduttaa niin aloita pienistä. Voin antaa esimerkkejä, jos kiinnostaa?
että provoilen. Tietysti tämä on harvinaista täällä, enkä juuri käy ulkona eikä sukukaan ole minua nähnyt vuosiin. Paitsi äitini.
en ole käynyt vuosiin missään.
ap
Nouse nainen ylös itsesäälistä ja lähde ulos, elä!
Muutos lähtee vain itsestäsi, kukaan ei sitä valmiina pöytään tarjoile, valitettavasti. Kaikkea hyvää toivottaen!!
Suosittelen! Tukeeko miehesi sinua? Onko lapsia?
Voimiaaaa!
päinvastoin, aikoin nytkin tuoda " kullalle pikkusen purtavaa mäkkäristä" .
mitenkäs tällänen valas lapsia alkas pukkaan.
ap
" Se joka kysyi tätä jo tuolla alkuketjussa"
Itse sain sillä reilusti painoa pois nyt tammikuusta lähtien.
Altaassa oli pari mustalaismiestä todella nätin ja hoikan mustalaistytön kanssa. Toinen niistä sanoi, että tollasen muijan mäkin haluan. Tuo lihava nainen oli nätii kasvoistaan ja sillä oli todella hoikka mies mukana. Olikohan tuo treenari, mies vai poika...
Tule ap vesijuoksemaan. Olen vesijuossut pois 3,5 kg 1,5 kuukaudessa, mutta eiköhän sulta lähtisi helpommin. Nämä olivat tosi vaikeita kiloja ja olen kyllä pitänyt itseäni myös nälässä - otan sen kuin se olisi vatsakipua.
eikö siinä tule jo sellainen vitutus kun on lihonnut muodottomaks eikä vaatteet mahdu päälle? ja jokainen taatusti tietää mikä auttaa?
Riittääkö mittanauha?