Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painogalluppia

11.07.2007 |

Moi,

täällä taas painoasioita kyselen. Itse olen nyt viikolla 28+3 ja kiloja tullut 7. Olen syönyt kohtuullisen paljon raskauden aikana, suunnilleen saman verran koko ajan, mutta myös liikkunut. Nyt tuntuu, että paino on viimeaikoina alkanut nousemaan oikein rutkasti, mutta eikös tämä olekin niitä aikoja kun vauva kasvaa oikein vauhdilla?

Ja vielä vauvan painosta! Minkäkokoisia vauvoja teille muille syksyllä synnyttäville (ja muillekin:=) on povattu? Meille neli tai yli nelikiloista poikaa!

t.Katarin

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan esikoispoikaamme rv 26+4. Tähän mennessä painoa on tullut 4kg, mutta nyt tuntuu että painoa kertyy nopeammin. Olit jo saanut jotain lapsen painoarviotakin, olisipa kiva kuulla itsekin!

Oon syönyt melko tavallisesti koko raskauden ajan, paljon vähemmän kylläkin herkkuja kuin normaalisti. Enemmän on tehnyt mieli lihaa ja kunnon ruokaa kuin makeeta. Ja nyt sitten neuvolassa on ollut pari kertaa sokerit yhdellä plussalla, niin oon vielä enemmän yrittänyt välttää turhaa sokeria kuten karkkia, pullaa ja jäätelöä. Eikä kyllä ole ollut yhtään hankalaa. Ehkä vanha kansa tiesi oikein: pojasta syödään suolaista ja tytöstä makeaa.. :)

Muksis81

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla