Kajaanista turvakaukalo??
[color=maroon]Eikös siellä ole ainakin yks lastentarvikeliike. .onko kallis paikka? Saako paikkakunnalta muualta hyviä kaukaloita?
Kommentit (4)
[color=maroon]ja tuolta lastentarvikeliikkeestä ostettiin käytetty kaukalo. Gracon jalustallinen malli ja saatiin takuukin, vaikka siis käytetystä kyse :) Suosittelen lämpimästi kyseistä putiikkia, oli asiantuntevaa palvelua.
Hieno homma että löytyi hyvä, mä meinasin jo nirson luonteeni kanssa saada hepulin kun ei meinannu mieleistä löytyy. Koska sinulla on la? Jos saa udella ja asutteko lähelläkin Kajaania? Oletko käynyt siel KAKS:n synnärillä jo ihmettelemässä? Minulla on toinen tulossa mutta KAKS:in synnytysosasto on ihan pimennossa. Tarvii varmaan men tutustumaan. Onko sinulla kokemuksia kyseisest paikasta?
Emppu-mamma ja " Eetu" 25+4
[color=maroon]Ja synnärinä OAS. Tai saisin mennä Ouluunkin mutten halua. Aikalailla kai satakilsaa on Kajaaniin.
Tykätään joskus käyä siellä shoppailemassa, ku meiltä on isoihin kaupunkeihin kaikkiin lähes sama matka. Asutaan keskellä ei mitään ;)
Z ja peipi 29+3
Ite asustan suomussalmella, mutta joudutaan aina välillä kajaanissa käymään isännän diabetes kontrollien takia. Kajaanissa on yksi lastentarvike liike ja sieltä minun ensin piti kaukalo hommata. Citymarketis kun kävin yhtä katsomassa, niin se tuntui hieman vaaralliselta kun siinä oli kaikki sen muovikipon saumat semmoiset rosoiset ja terävät. Lastentarvikkeen kotisivuiltahan voi kahtella malleja ja hintoja ja sitten mennä käymään siel puodis jos löytyy sopiva. Itse päädyin kuitenkin lopulta ostamaan omani huuto.netistä.
Yksi paikka mistä turvakaukaloa ihmettelin on semmoinen netti kauppa kuin vauvatar : http://www.babyshop.fi/product_catalog.php?c=5
Toivottavsati oli ees hiukka apua :)
Emppu-mamma ja " Eetu" 25+4