Sääli-Sanna,ootko vielä siellä komerossa?
Kommentit (31)
tallinnassa laittaa isommat buubsit, Ullan kanssa reissuun lähteminen siis viivästyy. Sanna on tuolla kopiokoneen luona tekemässä töitään, vaikka eipä se näytä onnistuvan. Ja taas sillä on hiiva.... huoh
meidän hurjassa seksileikissä. Mutta missä helvetissä on POMO? Olis asiaa _Ritu
Vai mitenköhän se meni? Ei ois pitänyt jäädä kesälomalle just kun kaikkea kuumaa hottia oli tapahtumassa.
Kuule saisinko taas vähän lisää palkallista vapaata, kun mulla olis manikyyrii, pedikyyrii, kampaajaa, hierojaa, juhlii ja kaikkee ? Antaisin sulle sit vaikka pimperoa taas -Ritu
tälläkin hetkellä lähettipoika saa kyytiä tuolla POMON huoneessa.. jos et huomannu -Ritu
Kokeilin sitä jugurtti-ohjetta kans ja näyttis tepsivän.
kato otin ne mukaan ja ne jäi sinne, mut osta uudet ! -Ritu, aito blondi
kaunistumisaikoihin ! Siitä ei hyvä heilu, heltta korkeintaan. Mulla on botoxii tulos huuliin ja kaikkee, haluun näyttää hyvältä. Siis tietty mä näytän nytkin, mut paremmalta. - Ritu, aito sisältä ja ulkoa
hommaat uudet! ja nimmari kans
susku
mä olen nähnyt, kun perukkis tippu kerran ruokalan lattialle, ja selitit jotain syöpähoidoista. Kalju sä olet. _Ritu ribbe
jos vikiset vielä, saat potkut. Mulla on Tompan nimmari alkkareissa. Osta uudet saappaat tai ole hiljaa. Eikä sulle sovi sellaiset saappaat, olet jotenkin..... hmmm. ruma -Ritu
MINÄ TAAS KERRAN NÄIN KUN TUNGIT PAIDAN ALLE TÄYETTÄ FIRMAN ILMAPALLOISTA JA OLIT ITSE NIIN KÄNNISSÄ KUTEN AINA MUUALLA KUN TÖISSÄ ETTET HUOMANNUT KUN PALLOT POKSAHTI! POMOSI
mutka joku alkohlin ongelma? Siihaaa.. asia on niin et öö, mä en juo. -Ritsu
Olethsä vienyshaatana senkoodin? Stiä olenettiny koko päivän, enkähsit ole pääsytohon lähibaa... lähikauppaan osthaa sitä tarvitavaa matskhua - RIUT
Ritu ja joku muistaakseni.