Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenelläkään kokemuksia isovanhemmista jotka eivät välitä lapsenlapsistaan?

Vierailija
04.07.2007 |

Eli käytännössä eivät tapaa koskaan, ei ole minkäänlaisia välejä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,täällä löytyy,koska viina on parempi seura... Näkee lastenlastaan jos me mennään käymään,mutta eipä niitä näy meillä.

Vierailija
2/5 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertaakaan ei ole käynyt meillä! Elossa siis vain yksi isovanhempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sentään käy pari kertaa kk. mutta lapsia ei ole koskaan vienyt mihinkään, tai eivät ole yötä mummolla. Onneksi omat vanhempani ovat läsnä. Oi niitä aikoja kun lapset viettivät lapsuuden kesät maalla mummoloissa.. ei nyky mummoille ole viemistä vaikka olisivat jo pois työelämästä ja suht nuoria n. 50v.

Vierailija
4/5 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummonsa on tosi outo. Rikasta porukkaa ja meitä tavallisia duunareita katsotaan aika alentuvasti, kuin oltaisiin jotain sirkuseläimiä. Anoppi otti insinöörin sijasta tavallisen maanviljelijän ja sekös hermostutti ne. Miehen ukki ei ehtinyt edes tyttärenpojan ristiäisiin, kun oli " laiturin laitto mökille" . Ei myöskään ehtinyt viikon vanhana kuolleen tyttärentyttären hautajaisiin, kun oli taas jotain menoa. Sen ainoan kerran kun mummo otti pojan hoitoon peräti 8 tunniksi, oli heti valittanut, kuinka raskasta oli ollut. Ei koskaan soita, ei koskaan tule kylään, sinne kyllä kutsutaan mutta kun siellä käy, juttelu on tosi vaikeeta. Muija ei ole koskaan käynyt missään töissä, elänyt miehensä rahoilla kotiäitinä ja on hemmetin tietämätön ja suorastaan tyhmä. Etiketin kyllä hallitsee viimeisen päälle...Nyt sitten ihmetellään, kun ei käydä hänellä kylässä lastenlastenlapsia näyttämässä.

Alussa olinkin sitten tosi ihmeissäni, kun mies oli haluton lähtemään minun mummolassani käymään. No, käytiin sitten kuitenkin ja mies ihmettelemään, että ihanko oikeasti teillä on noin läheiset välit? No onhan meillä, olen asunutkin mummolla teinivuosinani ja toisessa mummolassa kävin harva se päivä koulun jälkeen fillarilla.

Mies jutteli kerran näistä, että miten kivaa se on, kun lapsilla on kunnon mummit ja isomummit, kun ei hänellä koskaa ollut sitä iloa. Mummini tuumasikin, että hän voi olla sulle oikea mummi! Mieheni lähteekin aina mielellään minun isovanhempieni luokse kylään.

Vierailija
5/5 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muulloin jos nähdään, niin ei osaa edes puhua mitään meidän lasten kanssa, muiden lstenlasten kanssa lärpättää kyllä.

Anoppini inhoaa minua, siitä johtunee myös kylmät välit lapsiimme.