Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitko oman kokemuksesi perusteella sanoa, että pojat ovat villimpiä kun tytöt?

Vierailija
10.10.2008 |

Itse voin, vilpittömästi. Tosin minulla on vasta yksi poika mutta todella vilkas sellainen. Saman ikäinen serkkutyttö istuu hiekkalaatikolla ja tekee kakkuja tms, kun oma poika (2 v 1 kk) painaa ympäri puistoa lähes taukoamatta. Myös monet tutut, joilla on poikia ja lisäksi tytttöjä, ovat väittäneet että pojat on vilkkaampia ja villimpiä lähes aina kun tytöt.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsissa on eroja jo ihan pieninä, alle vuoden ikäisinä.

Ja siis nimenomaan sukupuolten välisiä eroja.

Jotenkin tuntuu, että tyttöjen äitien on vaikeampi sulattaa tätä.

Koetteko sen jotenkin tyttöjä huonontavana jos heidän sanotaan olevan poikia rauhallisempia?

Luonne-eroja ja samaten sitä, että pojilta odotetaan ja pojille sallitaan villimpi käytös.

Vierailija
22/28 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö kiipeää puun latvassa ja pojat kattelee alhaalla eikä perässä pysy. Että näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että pojat ovat villimpiä.

Käsittääkseni en ole missään kohtaan kuitenkaan sanonut, että se on hyvä ominaisuus ja rauhallisuus huono!?

t. 19

Sulla erikoinen asenne! Onko sinusta riehuminen ja villeys parempi asia kuin rauhallisuus?

Vierailija
24/28 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme poikaa ja kun vertaan lähipiirin tyttöihin, niin ovat kyllä villimpiä. En osaa sanoa johtuuko tämä testosteronista vai kasvatuksesta vai ympäristön antamasta mallista vai kaikesta, mutta näin vain tuntuu olevan.

Vierailija
25/28 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli poikien villeys koetaan huonona käytöksenä ja kiltteys on parempi ominaisuus,

ja poikien tulisikin siis pyrkiä rauhallisuuteen ja eroon villeysdestään, sille kun ei paljon löydy ymmärtämystä...

Sulla erikoinen asenne! Onko sinusta riehuminen ja villeys parempi asia kuin rauhallisuus?

Vierailija
26/28 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3 poikaa ja aluksi oli tosi hämmentävää ( itselläni on 5 siskoa ja siskoilla vain tyttöjä ) poikien fyysinen ottelu keskenään. Tyttöjen tappelukin tuntuu olevan erilaista. Onhan niitä tietysti vilkkaita tyttöjäkin, mutta tuskin leikit ovat räiskettä, painia, toimintaa täynnä.. Ja vaikka meidän yksi poika on luonteeltaan rauhallisempi ja harkitseva niin leikit ja teot ovat tosi raisuja hänelläkin.. Ainainen vilkkaus uuvuttaa..ehtivät joka paikkaan, nyt kun isommat ovat kiipeilyvaiheessa niin saa puunlatvoista metsästää lapsia alas.

Ja silti olen niin ylpeä ja onnellinen kaikista heistä. Pysyypä äiti kunnossa, kun saa kiipeillä ja juosta perässä =)

Vierailija
27/28 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteesta se on kiinni, ei sukupuolesta.

Vierailija
28/28 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoo kuitenkin kun asiasta kielletään ja käsketään rauhoittua. Tyttö taasen on paljon itsepäisempi, sille saa asioita jankata.

Sen minkä olen huomannut esim. syntymäpäivillä missä on paljon lapsia. Niin tytöistä lähtee paljon kovempi ääni kuin pojista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi