Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, kenelle neuvola ei ole koskaan ollut auktoriteetti vaan " vinkkilinkki" ?

10.07.2007 |

Tulee vaan mieleen, kun aika moni tuore äiti on aika hysteerinen _terkkarin_ sanojen vuoksi. Mulla ei ole enää kuin yksi neuvolaikäinen ja hänkin jo 5 vuotta, joten suhde kyllä on hiipumaan päin.

Muistan vaan, että itse olin sillä asenteella liikkeellä, että tehkää nyt ne juttunne ja seulokaa (seulahan neuvola on mitä suuremmissa määrin). Katsotaan jos jotain on todella vialla...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasyntyneen esikoisen kanssa yritin saada neuvolasta apua, kun lapsi oli kipeä ja itkuinen. " Se on sitä kolmen kuukauden koliikkia" sanottiin neuvolasta.

No eipä ollut vaan refluksitauti. Saman taudin takia tehtiin kaikki päin vastoin neuvolan suosituksia: imetykset, kiinteät, you name it.

Hauska juttu oli, kun käydessäni neuvolassa terkka kyseli, että miten kannattaa syöttää refluksivauvaa, joka ei vielä kannata päätään :) Oli joku toinen refluksivauvan äiti kysellyt tätä.

Käydään ottamassa mitat ja rokotukset. Ja terkkari on kiva ihminen, vaikka ei osaa missään neuvoa. Että kiva hänen kanssaan on turista niitä näitä. :)

Vierailija
2/3 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka perhekahvilassa mammat sanoivat, ettei neuvolantäti ollut suositellut esim. perhepetissä nukkumista. Itse olin vain todennut, että nukumme perhepedissä, eikä tällä ollut asiaan nokan koputtamista. Hämmästyin, että muut olivat kyselleet ja luopuneet ajatuksesta, kun ei ammattilainen voinut suositella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kiinosta mitä mieltä terkkari on ja mitä suosittelee. Käytän maalaisjärkeä ja teen mikä tuntuu itsestä/lapsista hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi