Lue keskustelun säännöt.
Onko muita, jotka kesälomalla tissuttelee...
10.07.2007 |
JUON nykyään joka päivä. En tosin enempää kuin 2 siideriä tai kaljaa päivässä, mutta kuitenkin. Onko muilla tällaista? Lapset 2 ja 5v. Mies on.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla