Lopetin imetyksen 2 vko sitten vauvan ollessa 8kk ja harmittaa etten lopettanut aiemmin!!
Syitä:
-olen 2 viikossa laihtunut 3kg
-Makeanhimo ja iltamässäily ovat loppuneet lähes kokonaan
-Yöt sujuu helpommin kun voin antaa vauvalle sänkyyn pullon eikä tarvitse nostella tissille
-Olen paljon energisempi kuin imetysaikana
-Tissit ovat taas suht normaalit eivätkä kivikovat ja suihkuavat
:)
Kommentit (7)
Kai korvikepurkki on avattava, kaadettava pulloon, ja annettava vauvalle? Sama ehkä pari kertaa yössä.
Meillä on 8 kk ikäinen vauva, jota imetän, mutta hän ei ole syönyt öisin enää melkein puoleen vuoteen =) Rintani eivät menneet kivikoviksi kuin ihan imetystaipaleen alussa, eikä suihkuamistakaan ollut kuin kuukausi tai kaksi. Olen koko ajan ollut energinen, ja olen hoikka (168 cm ja 52 kg). Jos asiat ei olisi näin hyvin, en ehkä enää imettäisikään...
Mulla on muutenkin ongelmana että verensokerit laskee turhan nopeasti ja imetysaikana entistäkin nopeammin, siksi tota mässäilyä ja makeanhimoa oli tosi vaikea hillitä.
ap
Ihan sängyn vieressä ne on ja vauvan herättyä kaadan maidon pulloon...
ap
Hienoa että imetit pitkään ja olet hyvällä mielellä lopettamisen jälkeen.
Itsellä imetys oli liian lyhyt ja lopetuksen jälkeen pahamieli.
Oikeen naurattaa tuon yhden vastaajan täydellinen imetyshistoria, täydellisesti nukkuva vauva ja hoikka vartalo..=)
Rinnat palautuu normaaliksi. Mulla oli tota maidon suihkuamista ja maitoa tuli tosi paljon imetin yli vuoden ja melkein vuoden maitoa tihkui vielä varsinkin saunassa ja suihkussa, välillä myös yöllä.
Ensimmäisen ja toisen lapsen jälkeen maito tuli lähes 4 vuotta.
Ei mulla vaan, kummassakaan imetyksessä.
Ja mitä laihtumiseen tulee, tottakai olet laihtunut jos olet lopettanut mässäilyn... olisit laihtunut vaikka olisit jatkanut imetystäkin, jos et olisi lapannut suuhusi mitä sattuu.