Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tilaatte/saatte suomalaisia kirjoja?

10.07.2007 |

Kirjakaupan nettisivuilta? (Mitä kirjakauppaa suosittelet?) Kirjakerhosta (lähettääkö joku ulkomaille)? Tilaatko säännöllisesti vai tuotko Suomesta lomilla ison kasan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa Suomessa joku sukulainen tai ystava asialla ja sitten itse kirjoitat listaa mita haluat ja he tilaa alesta tai kirjastojen postimyynneista. Isompi postipaketti on suhteessa paljon halvempi postittaa kuin pienenmpi vrt 1 kg tai 10 kg. Minusta suomalaiset kirjat on todella kalliita kun olen tottunut hintoihin brittikirjakaupoissa.

Vierailija
2/9 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kärsin kamalasti, kun pitää aina odottaa että pääsee Suomeen että saa lukea suomeksi! Oma tapani on se, että kollaan divarit ja pakkaan laukkuun kirjoja minkä mahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli paketin koko kuinka iso tahansa. Yleensä tilaan kerran vuodessa noin 5-7 kirjaa, ja sitten kesällä lomalla toinen mokoma lisää. Olen ollut tyytyväinen, kirjat tulevat nopeasti. Akateeminen on paljon kalliimpi.

Vierailija
4/9 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Englannissa toimivasta nettiantikvariaatistani www.finn-books.co.uk löytyy hyviä ja halpoja suomenkielisiä kirjoja. Myös toimitusmaksut ovat halpoja.

Tällä hetkellä minulla on myynnissä mm. Heinähattu ja Vilttitossu -kirjoja, paljon hyviä dekkareita sekä ihan uusiakin kirjoja.

Toimitan kirjoja kaikkiin Euroopan maihin ja muuallekin, jos on kysyntää.

Tervetuloa tutustumaan.

ystävällisin terveisin

Liisa O' Connor

Vierailija
5/9 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paikka on www.booky.fi. Edullinen, hyvä valikoima, halvat postimaksut ja aika nopeakin.

Birdy

Vierailija
6/9 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten maksat tilauksen booky.fi:stä? Katsoin, että heillä voi maksaa vaan verkkopankkitunnuksilla tai laskulla (ei kovin käytännöllinen jos ei ole suomessa pankkitiliä), miten laskun maksu täältä suomeen onnistuu ja onko kallista?

Vierailija
7/9 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne kirjat lainaan tavallisesta kirjastosta jossa on monta hyllyllistä suomenkielisiä kirjoja. Sit täällä on erikseen suomalainen kirjasto mutta se on aika kaukana meistä.

Sitten jos haluan ostaa (mitä harvoin teen) niin täällä on olemassa suomalainen kirjakauppa mut silläki seudulla käyn harvemmin mitä itse Suomessa joten Suomesta tulis todennäköisemmin ostettua lasten kirjoja mitä siitä kaupasta.

Vierailija
8/9 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme Ruotsissa ja minun äitini on ollut aivan ihana ja ostanut hyviä lastenkirjoja. Niitä on kertynyt iso kasa (tai kirjahyllyllinen) vuosien kuluessa. Itse ostan jonkin verran suomenmatkoilla. Minustakin kirjat tuntuvat varsin kalliilta Suomessa.

Nyt kaksi vanhinta opiskelee suomea kotiperuskoulun kautta intenetissä, ja kirjoja pitäisi lukea koko ajan. Jonkin verran olen tilannut kaukolainoja paikallisesta kirjastosta, mutta nuortenkirjojen valikoimat suomeksi ovat olemattomat.

Vaikka Tukholmassa asuu valtavasti suomalaisia (itse asumme toisessa kunnassa Tukholman pohjoispuolella), en ole löytänyt mitään kauppaa joka myisi nuortenkirjoja.

Vierailija
9/9 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan verkkopankkitunnuksilla koska tili vielä Suomessa. Muista maksutavoista en osaa sanoa mitään. Kannattaa lähettää heille sähköpostia ja tiedustella asiaa. Uskon, että sopiva keino maksaa löytyy varmasti :)

Birdy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi