Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Yksi ärsyttävä piirre ystävässäsi, mitä et kehtaa sanoa hänelle suoraan

Vierailija
10.07.2007 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuulemma lapsille avartavaa saada tehdä ja kokeilla ihan mitä haluavat, javain silloin, jos on jonkun henki tai terveys vaarassa, kielletään.

Vierailija
2/18 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risitäisistämmekin lähti kummina pois aikaisin. Syy: että ehtii kauppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverit on sitten asia erikseen ja näitä piirteitä ystävän kanssa innolla analysoidaan =)

Vierailija
4/18 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heillä muttei kuitenkaan saa aikaiseksi että kävisi vastavuoroisesti meillä.

Vierailija
5/18 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kivaa huumoria..

Vierailija
6/18 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen ehkä se ystäväsi, mutta olet tainnut tuosta kävelyvauhdista joskus huomauttaakin? :)

Vierailija
7/18 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän teitä aina kylään, mutten ikinä vielä ole saanut vastakutsua!

Vierailija:

Vierailija
8/18 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ystävällisesti ilman toisen syyttelyä. itse ainakin toivoisin että jos olisin teidän jonkun ystävä että minulle sanottaisiin asioista jotka ärsyttää että voisin itse sit huomioida ja muuttaa niitä. joskus asiat on meinaan sillasia mitä ite ei huomaa ennen ku joku suoraan sanoo.

Vierailija
9/18 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokahalu menee, jos olemme yhdessä syomässä.

Vierailija
10/18 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei osaa heittää huumorilla tiettyjä juttuja kuten vaikka rasismia. Tietää ihan tasan, etten ole mikään rasisti, mutta hermostuu mm. neekerivitseistä heti. Eikä osaa edes hyvänpäiväisesti juoruilla...:) On silti rakas ja lojaali ystävä.

Vierailija
11/18 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhun hän lopettaa lauseitani. Ärsyttää, koska eihän hän voi tietää mitä olin sanomassa.

Vierailija
12/18 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa esim. päättää miten sisustan kotini, minkä sohvan ostan, mitkä keittiökaapit valitsen... ja sitten suuttuu kun en tee niin kuin hän haluaa.

Leppyy kyllä myös aika nopeaan.

Vierailija
13/18 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassa ystävässä ärsyttää: se että hän on aina oikeassa " noh mähän sanoin"

Haukkui aina exääni vaikkei ollut silloin vielä edes tavannut ko. tyyppiä, mutta oli varma että tietää juuri mitä hän tekee tai ajattelee.

Ei näe omaa nenää kauemmas joissain asioissa, hänen pitää saada syödä, nukkua yms. juuri kun hän haluaa muista ei niin väliä..

Kertoessani, että olen saanut töitä (asiasta ihan innoissani) oli kommentti no aha.. onko se nyt kuva sitten hoitaa toisten muksuja päivät ja omaa illat??? noh onnee kai sitte..

Jos joskus pääsemme yhdessä baariin yms. siellä on hänen mielestään todella tylsää jos miehet eivät tule häntä iskemään, ja jos joku tulee juttelemaan mulle, niin se mies kyllä haukutaan heti.. voi voi.. että sellainen ystävä.

Mutta on hänessä hyviäkin puolia... luulisin ;)

t. se eilinen hirviö-ketjun ap

Vierailija
14/18 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

piirteestä? Sekö sen ystävyyden parantaisi? Jos ystävässä on niin rasittavia piirteitä, ettei meinaa niitä kestää, ei ehkä kannata olla niin paljon tekemisissä. Ystävyyden pointti mielestäni on, että pitää valita ystäviksi sellaisia ihmisiä, joiden huonot puolet pystyy kestämään tai sietämään ja että hyvät puolet voittaa ne mennen tullen. En ikinä edes kuvittele sanovani ystävilleni pikku ärsyttävyyksistä.

Vierailija
15/18 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei näe omaa nenää kauemmas joissain asioissa, hänen pitää saada syödä, nukkua yms. juuri kun hän haluaa muista ei niin väliä..

Kaikenlisäksi on pihi joka pikkuasiassa ja oikein minäminä ihminen.

Vierailija
16/18 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikenlisäksi vielä jakorasia, panee ihan ketä tahansa.

Vierailija
17/18 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on lapseton vanhapiika, joten ei muuta kai voi odottakaan. Joskus vaan ärsyttää, kun maailma tuntuu kaatuvan siihen, ettei hän löydä itselleen talveksi sopivaa takkia. Tai kaupoista ei löydy sellaista kaurahiutaleiden säilytysrasiaa kuin hän haluaisi.

On niitä ärsyttäviä piirteitä varmasti minussakin.

Vierailija:

Vierailija:

Kaikenlisäksi on pihi joka pikkuasiassa ja oikein minäminä ihminen.

Vierailija
18/18 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan