Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon ihan sekasin onnesta ton vauvan kanssa :)

Vierailija
09.07.2007 |

Mikään, ei MIKÄÄN voi olla ihanampaa kun pieni vauvani joka katsoo silmiin, hymyilee ja sanoo " äiti" tai jotain sinne päin.. ikää tyypillä vasta 3kk :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä jaksan hokea pienelle miehelle päivästä toiseen. Sydän pakahtuu onnesta! :)

Vierailija
2/8 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskin riippuen vauvasta välillä hyvinkin raskasta aikaa. Kun lapsi kasvaa, niin löytänet muitakin voimakkaita tunteita, kuten suuttumuksen, ärsyyntyneisyyden ja ahdistuneisuuden hoitaessasi tahtovaa lastasi. Ja tottakai paljon myönteisiä tunteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vain niin täydellisen onnellinen lapsestani ja olen ihan kuin uudesti rakastunut mieheeni, joka on niin loistava isä! Mulla on ihana elämä! :)

Vierailija
4/8 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni 2- ja 4-vuotiaat pojat, ja yhä edelleen ovat ihmeellisen ihania monta kertaa päivässä.

Toki osaavat myös tarvittaessa ärsyttää ;)

Vierailija
5/8 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan mullakin suurimman osan päivästä, pojat nyt 2v ja 4v. Mutta kaipuu kolmannesta lapsesta on aivan suunnaton. Kolmesti sektioitu(esikoisemme menehtyi) kohtu vain asettaa omat rajoituksensa ja keväällä koimme jo yhden keskenmenonkin :`(

Asiaa ei yhtään helpota se, että lähipiiristä kuulee vauvauutisia vähän väliä...

Vierailija
6/8 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi :( Minulle taas jäi traumat synnytyksen jälkeisestä masennuksesta ym. etten voisi kuvitellakaan jaksavani enempää lapsia. (sen takia olenkin nyt niin onnellinen, kun olen parantunut) Olkaamme onnellisia näistäkin pienistä ;)

Vierailija
7/8 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onhan mullakin suurimman osan päivästä, pojat nyt 2v ja 4v. Mutta kaipuu kolmannesta lapsesta on aivan suunnaton. Kolmesti sektioitu(esikoisemme menehtyi) kohtu vain asettaa omat rajoituksensa ja keväällä koimme jo yhden keskenmenonkin :`(

Asiaa ei yhtään helpota se, että lähipiiristä kuulee vauvauutisia vähän väliä...

Vierailija
8/8 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlaista masennusta kai tuo keväinen keskenmeno toi mukanaan, kun samalla tuli niin elävästi mieleen muistot esikoisen ainoan elinviikon kulusta... Mutta onneksi on nuo kaksi ihanaa kullanmurua nostamassa äitiä sängystä joka aamu!

11

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi