Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisi olla 12 tuntia juomatta, huh.

Vierailija
09.07.2007 |

Siis kun on kuuma, sisällä lämmintä 28 astetta ja imetän. Ja verikokeen takia pitää olla juomatta 12 tuntia. Lisäksi verenpaineeni on alhaalla (98/55), mikä taas helposti pistää pyörtymään jos olen pitkään juomatta ja syömättä. Silkkaa kidutusta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa se mullekin yhtä helppoa. Ei se nyt vielä ole ongelma, mutta kun aamulla heitän lapsen fillarin kyytiin ja lähden polkemaan ylämäkeen kohti terveyskeskusta, niin tiedän että kyllä heikottaa. Pahimmassa tapauksessa pyörryn, ei olisi ensimmäinen kerta tälle kesää kun verenpaineeni takia olen ketarat ojossa julkisella paikalla.

ap

Vierailija
2/9 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamala olla juomatta noin kauan. Eikö tosiaan saa edes vesilasillista ottaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko taksissa maksaa pankkikortilla?

ap

Vierailija
4/9 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakenevat neulaa. Minäkin pelkään pyörtyväni ja kaksi kertaa olen pyörtynytkin verikokeessa eli vaadin aina näytteenoton makuuasennossa. Apua jo etukäteen!

Vierailija
5/9 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehdottomasti ottaa taksi, imetys vie nestettä ja noilla paineilla olet tosiaankin heikossa hapessa tuon paaston jälkeen.

Onko ihan varma, ettet saa edes lasillista juoda aamulla? Mikä labrakoe sulla on?

Vierailija
6/9 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaisi kyllä huomattavasti jos saisin edes pari lasillista juoda, kun normaalisti aamupalallakin jo menee litra.

ap

Vierailija
7/9 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mehuja ei saa juoda eikä syödä mitään, koska otetaan mitä luultavimmin paastoverensokeri. Ja sitten veren rasva-arvot otetaan, jolloin ei saa syödä-

Vierailija
8/9 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ruokaa, sanoivat et yhden lasillisen voi vettä juoda.

Vierailija
9/9 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänä aamuna verikokeessa, johon piti myös olla syömättä ja juomatta 12 h. Olen raskaana rv 37 ja etukäteen tuntui mahdottomalta ajatukselta. Hyvin se silti meni kun nukuin sen paastoajan. Join desilitran verran vettä ja kerroin sen labrassa aamulla. Hoitaja vaan nyökkäsi, eli tuon verran nyt ainakin saa juoda!

Imettäessä kyllä on varmasti tosi vaikea olla juomatta ja jos on noin kuuma sisällä kuin teillä. Nuku ainakin ilman peittoa, ettet hikoile niin paljon.