Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä on kortonki???

Vierailija
09.07.2007 |

Siis mulle naurettiin rautakaupassa kun halusin sellaista kuitumattoa jota liimataan lattiaan varsinaisen lattian alle ja siis pyysin sellaista kortonkirullaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko mies häpästä tuolla tavalla vaimonsa. Onko oikein???

ap

Vierailija
2/11 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muuten ihan sairaan hauska! älä välitä jos ukkos sulle nauraa, kohta sua naurattaa itseäskin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis me rakennetaan taloa ja ollaan viimeistelyvaiheessa ja vielä siellä rautakaupassa pitäisi käydä ties kuinka monta kertaa vielä ja vitsit kyllä kostan miehelle niin että saa roudata tapettimallitkin mulle kotiin sillä mä en sinne kauppaan astu enää ikinä!!!!

ap

Vierailija
4/11 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/11 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tynnyrissä kasvanut??

Vierailija
6/11 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/11 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se vielä että jos meillä on ollut puhetta kondomeista niin yleensä on sanottu että kumit.

ap

Vierailija
8/11 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kun tulin erikseen tarkistaan että olisko edes yks myötätuntoviesti tullut tänne piristään mun mieltä niin ei. Oletteko kaikki siis sitä mieltä että tolleen on ihan ok kiusata toista varsinkin kun mies tietää että mä olen muutenkin ujo. Tässä taloprojektissa on muutenkin pinna ihan riittävän kireällä että en kyllä kaipaa tollaista kiusaa siihen vielä päälle.

ap

Vierailija
9/11 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies saa nyt sitten käydä siellä rautakaupassa jatkossa, eiks se ole ihan mukavaa sun kannaltas?

Vierailija
10/11 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muu on onneksi jo päätetty ja tilattu. Sen sijaan aion kyllä ostaa uusia huonekaluja ja sinne en sitten kaipaa tuota kortonkivirnuilijaa mukaan.

ap

Vierailija
11/11 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ap, älä nyt maan alle vajoa. mun mielestä ihan hauska pila. meet vaan sinne muina miehinä ja sanot et pirun äijä kun kiusan keksi. mulle vois hyvin käydä just noin.