Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenellä kokemusta siivoojan työstä?

Vierailija
09.07.2007 |

onko rankkaa ja jääkö palkasta mitään käteen...?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lukiokesänä, eipä se kaksista ollut. Palkat varmaan vain huonontuneet siitä.

Vierailija
2/4 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se raskasta, mutta kun huolehtii, että hanskat ja kengät ovat hyvät, niin kaikki muu menettelee. Itse tykkäsin eniten työstä, joka ei ollut sidottuna tiettyyn kellonaikaan ja joka tehtiin yksikseen (porrassiivoukset jne). On vaikeampaa siivota vaikka päiväkotia, jossa on oltava minuutilleen siivoamassa tiettyä pistettä ennen kuin lapset rynnivät taas siihen kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin 90 luvun alussa opiskelujen lisäksi iltatöihin koulusiivoojaksi. Ekana iltana mulle näytettiin hehtaarikoulu ja siivouskärryt ja annettiin a4:n käteen, että nää ja nää kuuraat. Lähdin menemään yksin kärryineni, alue oli todella valtava ja kuurattavaa paljon!! Mua alkoi ottaa päähän jo ekan vessan jälkeen, ja kun tulin opejen röökihuoneeseen, polttelin jonkun röökit ja soitin lähes itkien miehelleni, että tulee hakemaan mut pois. Bonuksena pihistin vielä rullan jätesäkkejä. Irtisanouduin seuraavana pvänä. Ei ollut tästä hienohelmasta kunnon duuniin...

Vierailija
4/4 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskasta oli.