Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuulin väitteen:Mitä kalleimmat ja komeimmat häät,

Vierailija
09.07.2007 |

sitä varmempi ero muutaman vuoden sisällä-Mihinkähän perustunee?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos komparatiivia haet.

Vierailija
2/17 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sitä varmempi ero muutaman vuoden sisällä-Mihinkähän perustunee?

Tällaiset kommentit kertovat enemmänkin sanojan kateudesta kuin hääparin avioliiton kestosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 Taitaa olla eronnut komPParatiivissa

Vierailija
4/17 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos meinaat jotain järkevää kirjoittaa.

Vierailija
5/17 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten.

Mitä kalleimmat ja komeimmat häät! Joo, hienoa, kenellä ja mihin se liittyy?

Vierailija
6/17 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies meillä järjesti todella hulppeat häät ja kaikki oli ihan viimeisen päälle. Edelleen ollaan naimisissa ja just tulee 6 vuotta täyteen. Ei se ihan niin mene. Uskon et toi on vaan kateellisten panettelua!

Vierailija
7/17 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun suusta ei vielä järkevää oo kuulunutkaan

Vierailija
8/17 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos siinä joku totuuden siemen on, niin siksi, että rohkeat ja ulospäinsuuntautuneet naiset tyytyy elämässä yhtä vähän huonoon avioliittoon kuin hiirulaishäihinkään. Maistratti-nyhjäkkeet sinnittelee pitempään...

Vierailija
9/17 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se väittämä ollut et mitä komeammat häät sitä nopeammin se ero vai miten se menikään? Niin ja häämatkakin oli etelänmerelle ;)

Vierailija
10/17 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jopa esitti toiveen hääpukuni suhteen joka sitten toteutin. Ei kaikki morsiammet halua suuria häitä. Esim. minä en ollut hommasta niin innostunut kuin mieheni. Tottakai soin häät miehelle jolle ne oli huomattavasti tärkeämmät kuin itselleni. Siitäs saitte AVMAMMAT

Vierailija
11/17 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mies jopa esitti toiveen hääpukuni suhteen joka sitten toteutin. Ei kaikki morsiammet halua suuria häitä. Esim. minä en ollut hommasta niin innostunut kuin mieheni. Tottakai soin häät miehelle jolle ne oli huomattavasti tärkeämmät kuin itselleni. Siitäs saitte AVMAMMAT

Vierailija
12/17 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja vaatimattomat oli häät (miehen takia jopa niinkin isot, kuin 25 vierasta). Itse olisin halunnut intiimisti kahden.

Vierailija
13/17 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan ole eikä ollut silloinkaan. Mulle pääasia oli mennä naimisiin eikä itse häät. En vain kokenut et se olisi multa pois mitenkään jos mies halusi naimisiin upeissa puitteissa yms. Ärsyttää vain tollaset väittämät et hääjuhlalla itsessään olisi jotain tekemistä avioliiton keston kanssa. Voi olla et meidän avioliitto on kestänyt kun emme koskaan asuneet yhdessä ennen avioliittoa ja olimme tunteneet alle 2 vuotta.

Vierailija
14/17 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kirjoitustyyli on ihan pissiksen tai amiksen käyneen 24-vuotiaan.

Vierailija
15/17 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Totuus 38v tradenomi)

Vierailija
16/17 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä ihanaa olla 24-vuotias mutta valitettavasti kaukana todellisuudesta. Yleensä mä en provosoidu AV:sta mutta toi väittämä onnistui ärsyttämään mua koska se on niin typerä. Ei tietenkään saisi välittää mutta koska tämä on AV, täytyy välillä päästää höyryjä ulos.

Vierailija
17/17 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveän isot (70 vierasta), mutta kalliit. Rahaa meni n. 10 000 ¿, mutta kun itse maksettiin ja ilman velkaa, niin ei kenelläkään pitäisi olla asiaan nokan koputtamista. Ilmeisesti vieraatkin viihtyivät häissä, kun vielä kaksi vuotta häiden jälkeen jaksavat muistella, miten hauskaa oli ja miten hyvin kaikki oli järkätty.