Rakastajani sanoi mulle tänään että olen sen rakas.
Oon onnellinen. Vehtaan varatun miehen kanssa, tosin hän ei välttämättä kauaa aio olla sitä. Sanoi, että jos naisensa lähtisi suhteesta niin ei häntä kyllä hirveästi harmittaisi. Sanoi, ettei lupaa minulle mitään, ainakaan vielä, mutta puhuu kuitenkin yhteisestä tulevaisuudestakin. Kyselee mm. kuinka monta lasta haluan ja mitä sitten joskus tehdään yhdessä..
Sanoi mulle kesken rakastelun, että " oot mun rakas" , kumpikaan ei kyllä vielä ole sanonut ihan niitä maagisia sanoja vielä, mutta tiedän että asiat on niin.. Takaisin ei vaan sen jälkeen ole niistä sanoista palaamista joten siksi kumpikaan ei ole niitä vielä uskaltanut sanoa. Mä kyllä rakastan häntä, voisin tehdä mitä vaan hänen vuokseen. Toivon yhteistä tulevaisuutta.. Kerrankin olisi mies joka tulee toimeen omillaan, fiksu, hauska, komea..
Mitä mieltä, jättääkö hän koskaan naistaan?
Mua ei vaan pelkästään pane, koska soittelee minkä ehtii jokaisessa sopivassa välissä.. Lähettelee tekstareita, maileja.. Ja kyllä mä sen hänestä nään, että tunteita on mua kohtaan.
Kommentit (22)
luottamus ja rehellisyys,uskollisuus,Mitkään noista ei toteudu teillä
Mä miettisin pari kertaa sinuna uudestaan, haluatko oikeesti suhteen miehen kanssa, joka kertoo avoimesti vieraalle tyttöystävän seksielämästä? Ehkä vuosien päästä sä olet se jonka makuuhuone-elämää mies kommentoi jollekin vieraalle naiselle. Nimittäin pitkässä suhteessa on niitä hiljasempia kausia aina välillä.