Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet että ensimmäinen vastaus määrittää loput keskustelut?

Vierailija
09.07.2007 |

Ei aina mutta monesti.

Jos joku nyt vastaa tähän, ja on toista mieltä, niin oletan että kaikki muutkin vastaukset on toista mieltä..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja mä kanssa olen samaa mieltä kuin 2, että mäkin ajattelen ihan itse mitä mieltä mä olen kaikista assioista, eikä siinä toisten mielipiteet paljon paina.

Vierailija
2/5 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi olla lähekkäin kaksi ketjua samasta aiheesta, joissa kummassakin aivan eri kanta samoista asioista. Samaten pitkässä ketjussa saattaa yksi poikkeava kommentti muuttaa keskustelun suuntaa täysin päinvastaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse keksin jostain ketjun aiheesta provon ja siinä on monesti esim kaks ketjua vierekkäin

Vierailija
4/5 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos kukaan ei laita mitään vastausta, edes provoa, ei kukaan muukaan, ja keskustelu kuivuu heti kokoon. Olen myös huomannut, että jos laittaa otsikon muotoon " Asiaa anopista ja lapsen synttäreistä" tai " Loukkaantuisitko tällaisesta anopin käytöksestä lapsen synttäreillä?" et saa läheskään yhtä paljon vastauksia kuin laittamalla jo mielipiteesi otsikkoon " V#¤¤n anoppi! Oli lapsen synttärit...ja plaa plaa" .

Vierailija
5/5 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisin samaa mieltä oikeasti kun muut, niin periaatteesta vänkään vastaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi