Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä saadaan isot koulupojat veke naisten saunasta!?? Ikuisuusaihe, aina yhtä ärsyttävä...

Vierailija
09.07.2007 |

Olin su Stadikalla uimassa ja mikäs muu kuin 5. luokkalaisen näkönen koltiainen äitinsä perässä siellä tassuttelee. Hengaili vielä puolisen tuntia saunassa & pukkarissa. Ite piti koko ajan uimahousut jalassa, mutta entäs kaikki ala-astelaiset tytöt, jotka olivat siellä alasti.

Kävin sanomassa ko äidille, että minusta on sopimatonta tuoda noin isoja poikia tänne naisten saunaan, koska täällä on myös hänen ikäisiään tyttöjä alasti. Äiti vaan sanoi, että tämä on heidän perheen valinta, kun paikka on vieras. Ja poikakin oli ' vain' 9 v.

Seli seli, ite olen yh, ja mullakin on 9 v poika. Eikä ole ollut tarvetta koululaista naisten saunoihin kuskata. Eskarikesästä lähtien uikkarit vaihettiin päälle kotona ja pois Satidikan ulkovessoissa. Ja kotiuimahallissa taas ei oo ollut mitään ongelmaa selvityä miesten puolella, kun isä kävi ekakerralla paikat näyttämässä.

Kuka laittaisi 5. luokkailaisen tytön, jolla ehkä jo rinnat ym. näkyy, miesten puolelle???? Ihan sama asia tulla näiden pojankoltiaisten kyyläämään tonne naisten puolelle.

Vammaset ym. tietenkin erijuttu, mutta nyt ei ollu kyse siitä.

Ikuisuusaihe, mutta löytyiskö kellään tähän ratkaisua? Jatkossa aion asiasta sanoa jokaikiselle äidille, jonka nään isoja poikia kuskaavan sinne. Täytyy tytöilläkin olla joku rauha! Kysyin Stadikan kassalta ja IKÄRAJA ON 7-VUOTTA!!!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos tiedosta että stadikalla raja on 7 vuotta (oma isoin poikani on 8 vuotias ja mietin juuri että on liian iso tyttöjen puolelle). Olen kysynyt asiaa muutamasta uimahallista ja siellä on sanottu, että ikäraja olisi 10 vuotta (mikä minusta aika vanha).

Vierailija
2/24 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa yhtään. Se on sauna ja pukuhuone - ei mikään strippijointti.

Ja ei mua haitannut pienempänäkään. Mulla on veli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun joskus 6 luokkalaisena olin uimahallissa ja sinne tuli tuttu poika äitinsä kanssa! Lälläti sitten seuraavalla viikolla koulussa kuinka oli nähnyt minut uimahallissa ja kuinka tissit ja karvat jo kasvaa!!!

Poika oli minua nuorempi, olisko ollu sellainen 4-luokkalainen, mutta samassa koulussa ja pienellä paikkakunnalla. Aiheutti kyllä mulle karmean noloja hetkiä...

Olin herkkä ja arka oman vartaloni suhteen kun murrosikäkin alkoi suht aikaisin (vaikka en lihava ollutkaan, viitaten aiempaan ketjuun...).

Jos jollekin naturalistiperheelle tuo tuommoinen on ok, niin vois ajatella vähän muidenkin ihmisten tunteita!

Vierailija
4/24 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri kynnys olla alasti edes muiden tyttöjen edessä saati jos sinne tulisi poika! Olisi tosi hirveää oikeasti. Pojilla varmaan kivaa kun kertovat sitten kenen luokkakaverin näkivät alasti ja miltä näytti koko luokalle... Tätäkö joku mamma haluaa??

Vierailija
5/24 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt ihan eri juttu saunoa oman perheen kesken kuin vieraiden ihmisten!

Uimahallit on julkisia paikkoja, joissa jokaisella pitäisi olla vapaus valita haluaako olla alasti 9-10 v " pikkupoikien" edessä!

Aiemmin tässä ketjussa joku kertoikin kuinka oli murrosikäisenä törmännyt hallissa tuttuun poikaan ja saanut sitten koulussa hävetä. Just tollaiset tilanteet pahimpia, kun tiedätte varsin hyvin miten julmia lapset osaa olla.

Vierailija
6/24 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuorille alastomuus on herkkä paikka ja hihittelyn aihe!

En itse 35-vuotiaana edelleenkään koe mielekkäänä olla alasti uimahallilla vieraiden ihmisten kesken. Saatikaan, että ne muut olisivat ventovieraita miehiä!!!

Vierailija
7/24 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

edenin saunaan tuli noin 9-10 vuotias poika - voi että suututti! Kyllä tuon ikäiset jo " osaavat" (valitettavasti) hävetä jos samanikäisiä eri sukupuolta olevia on paikalla. Mun mielestä raja pitäis olla 6v. eli koululaisia ei enää toiselle puolelle.

Vierailija
8/24 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina tunkevat saunaa kun siellä on " naisten vuoro" . Uimahalleissa mielestäni raja on 6-vuotta,sen vanhemmilla ei ole asiaa " toiselle puolelle" .

Vierailija
9/24 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin tosiaan vältyttäisiin niiltä ikävilta tilanteilta, että törmää vastakkaista sukupuolta olevaan luokkatoveriinsa alasti.

Vierailija
10/24 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli-ikäisiä mukanaan?

Vierailija
11/24 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ainakin jo rintsikat, kuukautiset, karvat ynnä muut. Olisin vajonnut maan alle jos joku poika samalta luokalta olisi saapastellut uimahalliin töllistelemään mua alastomana. Puhumattakaan että olisi pitänyt siinä iässä mennä miesten puolelle :/

Jos kymmenen korvilla olevat pojat eivät yksin osaa vielä toimia miesten puolella ja jos isää tms. auttajaa ei ole, niin ratkaisu on kasvaa kotona ja pysytellä pois uimahalleista siihen asti kunnes itsenäisesti selviää.

Vierailija
12/24 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noita kouluikäisiä laiteta koulussakaan samaan pukuhuoneeseen, saatikka suihkuun. Kotiväen edessä alasti oleminen on täysin eri asia kuin vieraiden!

Vierailija
13/24 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä kamalia pienemmille pojille, jotka tulevat äitiensä kanssa saunaan!!!!!

Arvatkaa, tuntuuko 4-5 vuotiaasta pojasta kivalta, kun 10-11 vuotiaat tytöt hihittelevät ja kihittelevät.

Vierailija
14/24 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikassa eikä poika. Jos tuo on ongelma niin sitten isukin kanssa saunaan ja thats it.

Vierailija
15/24 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikös se ratkaisu ole ihan omassa päässäsi: lakkaat ärsyyntymästä ko. asiasta.

Vierailija
16/24 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

OVAT!

Vierailija
17/24 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olin su Stadikalla uimassa ja mikäs muu kuin 5. luokkalaisen näkönen koltiainen äitinsä perässä siellä tassuttelee. Hengaili vielä puolisen tuntia saunassa & pukkarissa. Ite piti koko ajan uimahousut jalassa, mutta entäs kaikki ala-astelaiset tytöt, jotka olivat siellä alasti.

Kävin sanomassa ko äidille, että minusta on sopimatonta tuoda noin isoja poikia tänne naisten saunaan, koska täällä on myös hänen ikäisiään tyttöjä alasti. Äiti vaan sanoi, että tämä on heidän perheen valinta, kun paikka on vieras. Ja poikakin oli ' vain' 9 v.

Seli seli, ite olen yh, ja mullakin on 9 v poika. Eikä ole ollut tarvetta koululaista naisten saunoihin kuskata. Eskarikesästä lähtien uikkarit vaihettiin päälle kotona ja pois Satidikan ulkovessoissa. Ja kotiuimahallissa taas ei oo ollut mitään ongelmaa selvityä miesten puolella, kun isä kävi ekakerralla paikat näyttämässä.

Kuka laittaisi 5. luokkailaisen tytön, jolla ehkä jo rinnat ym. näkyy, miesten puolelle???? Ihan sama asia tulla näiden pojankoltiaisten kyyläämään tonne naisten puolelle.

Vammaset ym. tietenkin erijuttu, mutta nyt ei ollu kyse siitä.

Ikuisuusaihe, mutta löytyiskö kellään tähän ratkaisua? Jatkossa aion asiasta sanoa jokaikiselle äidille, jonka nään isoja poikia kuskaavan sinne. Täytyy tytöilläkin olla joku rauha! Kysyin Stadikan kassalta ja IKÄRAJA ON 7-VUOTTA!!!

Vierailija
18/24 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eräässä kylpylässä ja satuin pukuhuoneessa törmäämään äidin ja mielestäni arviolta n. 9-vuotiaan pojan. En ole mikään erityisen estoinen ihminen, mutta jotenkin mulle tuli siinä kiusaantunut olo kun poika siinä suhteellisen kehittyneen näköisen vempaimensa kanssa pällisteli minua.

Sanoin äidille: " Eikös miesten pukuhuoneet ole tuolla toisella puolella?"

Johon hän: " Joo, on ne."

Minä: " No mitäs hän (osoitin poikaa) sitten täällä tekee?"

Äiti: (Katsoo minua hämmentyneen näköisenä)" No en minä sitä sinne yksinkään voinut päästää."

Minä: Jaa

Äiti: " Onko täällä joku ikäraja vai?" (Hämmennys muuttuu kiukuksi selkeästi)

Minä: " Ei kai."

Äiti ja poika pukevat siinä päällensä kiusaantuneen oloisina ja minä odotan kunnes he ovat lähteneet (onneksi olivat pois lähdössä eivätkä vasta tulossa).

Kyllä mielestäni kouluikäiset pojat kuuluvat miesten pukuhuoneisiin.

Vierailija
19/24 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä provo!

Vierailija
20/24 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin, että miehet miesten puolelle. Jos ei miestä ole talossa, niin sitten jäätte kotiin tai hankitte pojalle henkilökohtaisen avustajan. Tai mene sitten hänen kanssaan itse miesten puolelle. Minä en halua 13-vuotiaita (en edes vammaisia) tölläämään tytärtäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi