** Maaliskuun mammat vko 28 **
Aloitan uuden pinon vaikka en itse enää maaliskuun mammoihin kuulukaan. Pakko käydä silti kurkkimassa teidän jäljellä olevien kuumeilijoiden kuulumisia! Pistäkäähän paljon plussia tulemaan! :)
Essi78 kp3/22
Kommentit (79)
ANNIQUELLA tosi jännät paikat, onnea huomiselle testaamiselle!
RIZZALLA myös ja tsemppiä sinullekin! Aamulla saammekin varmaan kuulla monelta plussauutisia :)
DEFEIS, onnea paljon plussasta!!! Toivottavasti vuoto olisi vain harmitonta! Onko niukkaa se vuoto?
Minä en tiedä myöskään lämmöistä enkä nipukoista mittään. Niitä en rupea harrastamaankaan, tulee meikäläiselle varmaan ´turhaa stressiä vain. Tikut on ollut käytössä, mutta niissäkin ajattelin pitää pienen tauon, jos ei nytkään tärppää.
KAPA, sullahan on vielä paljon toivoa, jos sulla on pidempi kierto nyyt eikä menkat ole myöhässäkään. Testaa viikonlopun jälkeen uudestaan, peukkuja!
Itse kuvittelen välillä jotain tuntemuksia alavatsalla, mutta niin olen tuntenut aiemmillakin kierroilla...Ne on varmaan vaan ilmakuplia...heh.
Nelliina kp20/23-28 yk7
Upea sanasto, johan valkeni monikin asia! =)
Ja hyvä linkkilistakin siellä, käykää muutkin uudet kurkkaamassa.
- poijuli
Ei oo niukkaa mutten holisekaan. Kipuja ei ole.
Ei auta kuin odotella....
Ja olihan muitakin, joilla testaus ajankohtainen, en vain muista nimiä, sorry!
ON: kp nyt 32/27-28. Nyt on taas toiveet korkealla! Jospa ne aiemmin tekemäni testit (viimeisin kp 30) vaan yksinkertaisesti ei vielä näyttänyt plussaa, jos ovis olikin myöhemmin kuin tavallista? Huh, kun ei osaa olla toivomatta... Mutta jotenkin nyt tuntuu, että rinnatkin vähän aristais ja painon tunnetta olis alavatsassa? Nyt on vaan semmonen olo, että jospa sittenkin...?! Mutta voi tietty olla, että kuvittelen tämän kaiken. Hassua miten kaikkia oireita tulkitsee nyt " oikein" päin. Mutta jotenkin on vaan semmonen olo... Täytyy käydä ostamassa vielä testi tänään, jokohan se tulos vois olla jotain muuta kuin se yksi onneton viiva...
Plussatuulia muillekin!
- poijuli
Tsempppiä Poijulille! Osta jo se testi :)
Itse en testaakaan tänään, vaikka piti. Viime yönä vatsaan koski ja on jotenkin vain sellainen olo, että täti tulee. Harmittaa ihan älyttömästi. Mulla on ollut ihan samanlaisia oireita kuin raskaana ollessani, mutta näköjään sitä voi erehtyäkin kunnolla... Jos täti ei tule huomiseen mennessä, niin testaan sitten.
Rizza kp 46/47-48
En tajua mitään! Pläähh....
- poijuli 32/27-28
Voi hitsit sentään Poijuli! Toivottavasti se vielä muuttuu plussaksi!!!
Olen kyllä ihmeissäni, sillä aamulla pyyhkiessä tuli tippa ruskeaa vuotoa. Sen jälkeen ei ole ollut mitään, ei mitään vatsakipujakaan yön jälkeen. Nyt en sitten tiedä, että enteileekö tämä nyt sitten kuukautisia...Huomennahan niiden pitäisi alkaa. Aikaisemmin ei ole tällaista ihme tuhruttelua tullut, joten voisiko johtua toukokuisesta keskenmenosta. Ei kai kiinnittymisvuotoa enää näin myöhään voi olla?? Ovulaatio oli mielestäni 12-13 päivää sitten.
Rizza
Tommosta tuhrua voi käsittääkseni hyvinkin tulla, vaikka raskaana olisikin. Älä siis vielä hermostu. Huomenna tietysti sitten olet viisaampi. Olisinpa minäkin... huoh. En ihan huomenna viittis taas testata, vaan odottelen maanantaihin. Menee muuten aika omaisuus noihin testeihin tätä rataa =) Se predictorkin oli kympin. No, onhan niitä edullisempiakin tietty... Kyllä on kummallista!
Pidän Rizza peukkuja, että ymmärtäisi täti pysyä kaukana!
- poijuli
Saa nähdä miten tässä käy. Lämmöt on vielä koholla 37,1, joten jännittelen vielä tuleeko vuotoa vai ei.
Sullakin on todella jännät paikat! Ymmärrän, että tekisi mieli testata. :) Meillä mies jo kielsi testaamisen tälle päivälle, kun on mennyt testeihin jo niin paljon rahaa. Pidän sulle peukkuja pystyssä!!!!
Rizza
annihelena: onneks pitkästä aikaa meilläkin peittoja heilutellaan, aikaisemmin ollu tosi pakkopullaa se heiluttelu, mut huomasin sen etten miehelle puhunu mitää et nyt ois NE päivät, nii paljon halukkaampi se on, kannattaa kokeilla ;)
poijuli: onneks et ole yksin täällä :) olen meinaan ihan yhtä uunona monessa asiassa, mut pikkuhiljaa ne sit on selvinny :) pidän peukut bd pystyssä, sulla on tosi hyvät oireet :) pidähän se täti kaukana pois :)
ida: pahoittelut keskesmenon johdosta :( sain tietooni sen vasta nyt, mut kyl se uus elämä viel alkaa kasvamaan siellä siunkin masussa :) ja paljon auttaa jo pahaan oloon ku plussa tikkuun napsahtaa :) oon kyl mukana siun pahassa olossa ja tsemppaa siuta kyl tosi paljon plussan hankintaan :)
kapa ja nelliina: ei vielä heitetä kirvestä kaivoon, nii kauan ku se kamala täti pysyy pois, nii niin kauan on toivoo :) tsemppiä teille :)
ON: uskoisin et nyt on ovis ohi...kyl ollaan peittoja heiluteltu ja nyt alkaa se piinailu, en tiedä onko tää nyt sitä ovisoireita, ku alavattaa nippailee aikasta paljon tällä hetkellä, vai sitä et tuli tossa rehkittyä, ku pitää siivota, ku miehen mummu tulee käymään täällä kohta :) mut kyl mie jo haluisin olla nii pitkällä et tietäis oisko sitä raskaana vai ei :) tää on ihan kamalaa aikaa, oottaa ja oottaa koko ajan :( noh, kyl aika nopiaan menee kuhan uus viikko käynnistyy ja työt alkaa taas :D
+++++++++++++++plussatuulia kaikille tosi paljon, pidetään se täti paholainen pois :)
an-nuliini kp19/28-32
Sulla alkaa piinailut piakkoin, mulla ne vaan jatkuu edelleen... Ihanaa, kun saa täällä purkaa tuntojaan. Muuten räjähtäisin varmasti! =)
- poijuli
Vieläkään ei tätiä kuulu, joten vähän on toiveet taas kohollaan. Jos sittenkin kävisi tuuri ja täti jättäisi tämän osoitteen väliin. Seuraavan kerran testaan maanantaina. Huomenna viedään esikoinen mummolaan yökylään ja mennään isukin kanssa Metallican keikalle. Kiva päästä vähän rentoutumaan. Tsemppiä kaikille muillekin piinailijoille. Ihanaa, että on muitakin samassa tilanteessa olevia, ei tuo mies oikein jaksa aina kuunnella minun vauvahöpinöitä..
=)
t. Kapa kp 31/28-33 yk3
yksi malttamaton testailija tulisi mukaan. Kaikista päätöksistäni huolimatta olen taas testannut, ihan liian aikasin, monta kertaa ja ihan typerästi.
Onko muita hätäisiä?
kp vasta 25/28-29
Mikäs tilanne RIZZALLA nyt? Entä POIJULI? Ja KAPALLAKIN jännää...
Mä oon jännittynyt, mutta eipä ole oireita, joten eiköhän ne menkat ala muutaman päivän päästä :( Vaikka eihän se tietenkään tarkoita, ettei raskaana voisi olla, kun ei oireita, mutta jotenkin odottaisin, että masussa tuntuis, niinkuin esikoisen aikaankin. Hoh, olipas lause :)
Ja jos jotain tuntemuksia vatsassa tunnen, ajattelen, että ovat vaan jotain muuta (suolistojuttuja tms) tai että kuvittelen vaan.
Tekis mieli testata vaik tiistaina, mutta enköhän mä jätä testit kauppaan, ainakin toistaiseksi. Ne himmeät ovisviivat olivat kp10 ja 11, joten odottelen menkkoja alkavaksi jo ti-ke-to. Toivottavasti kummiskin pysyvät poissa! =)
Nelliina kp22/23-28
Minä siirryn kuumeilemaan huhtikuulaisten puolelle. Yk3 ei tärpännyt, joten taas odottelemaan seuraavaa. Onnea plussanneille! Ja kuulemisiin niille, jotka " kokivat saman kohtalon kuin minä" !
En uskaltanut tänään vielä testata, kun odottelen yhä alkavatko kuukautiset. Eilisaamun jälkeen ei tullut ruskeaa tuhruvuotoa pyyhkiessä kuin vasta tänä aamuna hieman. Muuten on ollut vain ihan tavallista kirkasta valkovuotoa. Minkäänlaisia vatsakipuja ei myöskään ole ollut, joten olen ihmeissäni. Olen jo tosin hieman luovuttanut. Alkaisi nyt edes oikea vuoto, niin loppuisi tämä epävarmuus. Huomenna ehkä teen testin, jos tilanne ei muutu.
Rizza kp 47/47-48
niin se vaan täti löytää JOKA hiton kuukausi meille..
nyt alkaa yk 7 ja masennus on taas pahimmillaan..
ei tää onnistu..ei montaa kuukautta enää itteensä piinata..
parempaa onnea muille, mä painun nyt taustailemaan..
marie kp2/26-29 yk 7
Perjantaina 13.päivä saapui ei-toivottu vieras kamalan migreenikohtauksen saattelemana. No sainpahan ottaa migreenilääkkeen, eikä tarvinnut yrittää Panadolilla helpottaa oloa. Alkaa pikkuhiljaa masentaa tämä joka kuukautinen toiveiden murskaantuminen, vaikka ei edes vielä kovin montaa kuukautta olla yritetty. :( No kyllä tästä taas noustaan, vaikka ottaakin ihan älyttömästi päähän... Toivottavasti muilla piinailijoilla on parempi onni!
Me oltiin mummolassa reissussa tämä viikko ja tänään vihdoinkin tultiin omaan kotiin. Testasin tänään ja negaa näytti. Olin (taas) ihan varma, että olisin raskaana, viikon ajan ollut kauhean yökkö olo. Kai se on taas vaan hyväksyttävä, että täti tulee.. Perskule sentään! Täytyy kuitenkin pitää vielä viimeisistä toivon hippusista kiinni ja pistää peitto heilumaan niin kauan, kunnes täti tulee taas niagaran putousten kanssa.
t. Kapa kp30/28-33 yk3