Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

** Maaliskuun mammat vko 28 **

09.07.2007 |

Aloitan uuden pinon vaikka en itse enää maaliskuun mammoihin kuulukaan. Pakko käydä silti kurkkimassa teidän jäljellä olevien kuumeilijoiden kuulumisia! Pistäkäähän paljon plussia tulemaan! :)

Essi78 kp3/22

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstalla edelleen... Mariatar 84 milloin sinä meinasit testailla? Mulla nimittäin testaus edessä varmaan vasta maanantaina, jos ei menkat sitä ennen ala, en viitsi junan vessassa tai kyläpaikassa ruveta ähertämään testin kanssa :-) Sitä haluais luottaa omaan kroppaan ja tuntemuksiin mutta kun nuo oireet on tulkittavissa vähän kummin päin vain, nyt tuntuu hauskoja " sieppauksia" mahassa.

DeFeis sun oireet kuulostaa NIIN hyviltä, onhan täällä monia joilla näkynyt plussa testissä vasta viiveellä.

Montako meitä maaliskuun mammakandidaatteja täällä vielä on? antakaahan väliraporttia te joilla ei vielä kierto ala mennä umpeen.

plussapuhuria! ++++

Vierailija
22/79 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kurkkimassa, vaikka ite jo tipuinkin... Tsemppiä kaikille piinapenkkiläisille! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä vielä viitsi testailla parin päivän päästä vois mahdollisesti menkat alkaa. jos jaksasin tuonne viikonlopulle, ehkä sunnuntaina testaan jos ei tätiä näy...

Mut testi onnea sulle sit sinne maanantaille jos ei täti v-loppuna yllätä..

On tämä niin jännää!

Mulla on oireet jäänyt aika vähiin, tissit kipeenä, mut muuta ei ole :(. Toivoisin että olis muitakin oireita..

Mariatar 23/28

Vierailija
24/79 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin nyt sit antamaan väliraporttia kalliopelle ;D Mulla on tällä hetkellä menossa kp 28/28-35. Edelleenkään ei ole mitään oireita. Jänskättää jo vähän.. Onneksi on tää loppuvk niin täynnä ohjelmaa, ettei ehdi pähkäilemään. Ensi viikolla vasta testaan jos ei menkat ala. En halua pettyä negaan aikaisemmin. Välillä tekis mieli tehdä jo testi, mutta en uskalla :O

Keitäs muita piinailijoita vielä oli?

Vierailija
25/79 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAJITALLE pahoittelut kuukautisten alkamisesta :( Voi harmi. Toivottavasti " kunnon" yritys nyt sitten seuraavassa kierrossa toisi plussan teille *bd*

KORALLILLA, KHAOSILLA ja KAARINALLA oli menkat alkaneet myös :( Pahoitteluni!

Miten POIJULI? Oletko vielä testannut? Onko migreeni yhtään helpottanut? Noista ovistikuista en osaa sanoa mitään, ihan yhtä tuntemattomia minullekin.

Entäs onko KLEMATIS jo testannut?

Toivottavasti sulla RIZZA vielä muuttuisi plussaksi. Ehkä se vaan ei vielä näkynyt... *peukut pystyssä*

ANSKULLE vielä onnittelut plussasta!

Ja DEFEIS! Miten sinä pystyt olemaan testaamatta?! :O :D Olisin noilla päivillä jo niin täpinöissäni, etten pystyisi odottamaan! Sun oireethan kuulostavat tosi hyviltä :)

MARIATAR, onko sun kp:t tosiaan 23? Luulin, että tulet pari päivää mun " jälkeen" ja minulla on nyt 28. Jäit jotenkin mieleeni, että me mennään melkein samoissa...

Kielo kp 28/28-35 yk1

Vierailija
26/79 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te katsotte tuon la:n? Mulla on siis nyt kp 28 (jos se nyt jollekin jäi äsken epäselväksi ;)), edelliset kuukautiset alkoivat 14.6. ja katsoin la:ksi Odotus-kirjasesta 21.3. Raskauskiekon mukaan taas olisi 22.3. Ja KALLIOPE taitaa mennä samoilla päivillä ja sulla on la 20.3. Niin miten se nyt sitten lasketaan?

Eihän sillä sinänsä nyt vielä merkitystä ole, ultrassahan se varmistuu.. Mutta kiinnostaa vaan, että mistä te olette tarkistaneet la:n? Kun minä en taida osata :)

Vierailija
27/79 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä laitoin sen ajan minkä vauva-lehden nettisaitin vauvalaskurilla sain :-) ihan suuntaa-antava arvio riittää tässä vaiheesssa.

Vierailija
28/79 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odotusta vielä 2 viikkoa! Tuntuu välillä jo ihan tylsältä, mutta olen yrittänyt olla miettimättä koko asiaa. Mä olen niin kotiutunut tuonne vuoden 08 pinoon, niin tuntuu ettei oikein osaa sanoa mitään kun kaikki on tuntemattomia :) Täällä siis yksi jonka kierto ei vielä ole " loppu" :) ja jos menkkoja ei kuulu (ollut säännöllinen toi 39 kierto) niin yritän olla testaamatta liian aikasin, mulla kun testit ei ole koskaan näytteneet oikein heti.

M@m@ 22/39, yk 1.

Vierailija
29/79 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.helistin.fi ja www.lastenporssi.fi kun siellä ton kierron voi valita niin pitkälle kuin mulla on.

Vierailija
30/79 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ole testannutkaan(nyt siis kp29 )..en uskalla ennenkuin ajatus tädin tulosta alkaa olla epätodennäköistä..ehkäpä siis lauantaina,silloin kp 32. Vaikeaa on olla ajattelematta ja tulkitsematta jokaista vihlaisua alavatsalla ja tuntemusta pöksyissä..ihan itsensä kiduttamista. Kierrot olleet siis n26-28, mukaan mahtuu myös 24 ja 32 päivää,joten siksi tuo varoaika.

Esikoista odottaessa tein ainakin 5 testiä ennenkuin tuli selkeä plussa. Myöhemmin roskiksesta tarkistin vanhat testit ja niihin oli tullut ajan kanssa plussaviivat. Kakkosen kohdallakin tuli ihan haalea viiva, ehkä noin 40 päivää kuukautisista.Joten senkään vuoksi en kiirehdi, tuntuu nuo raskaushormonit hitaasti käynnistyvän tässä kehossa.

Hieno määrä jo noita maaliskuisia plussanneita, täyttyy taas kiintiö kevätvauvoista..kunhan me muutkin tässä seuraisimme perässä=)

Ja huhtikuuhun siirtyneille toivomus: Täyttäkää tekin osaltanne kevätvauvatilastot!!!! (ehkä minäkin,jos ei sitten nytkään tärpännyt)

Aurinkoista illan jatkoa

-klematis-

Vierailija
31/79 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oloa piisaa...

Alavatsa ollut koko päivän aivan tulessa, ihan hirveän kuvottava olo säryn ansiosta. Migreeniäkin ollut jo pari päivää. Naama kukkii ja iho on todella rasvainen...oikein sarvia kasvaa otsalla :( kp 23 meneillään, eli ei voi todellakaan olla ovulaatio enää näillä päivillä.

Edellinen plussa on kyllä mielessä hyvin tuoreena ja silloin oli samanlaista oloa...täytyy vain malttaa olla testaamatta liian aikaisin... Toivo katossa.

Onnittelut kaikille plussanneille, toivottavasti pääsen mukaan tuonne odotuspuolelle :)

Kanelisokeri

Vierailija
32/79 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuun tänne sua moikkaamaan ja sanomaan et peukkuja pidän pystyssä!! Olen tätä pinoa aina välillä, usein, melki joka päivä lueskellut :) en vain viittinyt tähän sen kummemmin liittyä kun en uskonut et ny vielä plussa tulis. Mutta siis kovasti peukuttelen sulle plussaa :)

Vierailija
33/79 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun jotenkin onnistuin painamaan jotain ja teksti hävis taivaan tuuliin! Plääh.

No mutta, täällä on hurjan monella piinailut menossa! DEFEIS, sulla on kyl huimat koopeet jo ja hyvät oireet! En malttais odottaa sun plussauutisia, ihan varmasti niitä viimestään perjantaina saadaan! Peukkuja!

KLEMATIS, KANELISOKERI, KALLIOPE, MARIATAR, KIELO, teillekin hurjati peukutuksia! Pian saamme tietää...jee!

Mulla piinaa kestää viel semmoset viikon verran. Ei oireita. Ja kun tosiaan ne ovisviivat oli himmeät ni en hirveesti piinailekaan.

Nelliina kp18?/23-28 yk7

Vierailija
34/79 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on meossa kas pahasti piina viikko. en jaksa odottaa että jotain tapahtus. Menossa siis 27/28. Aamulla testasin huvikseen ja ihan puhdas nega tuli.. mutta esikoisestakaan en tahtonut saada plussaa kun ehkä n viikopäästä kun menkat oli myöhässä.. joten odotellaan viikonlopun yli ja sitten testataan jos on tarvetta testailla... Meillä tuntuu olevan vain päivän ero tässä kierrossa :). Millon meinaat testailla jos tätiä ei näy?

Vierailija
35/79 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänä aamuna negatiivisen raskaustestin kp 28/27-28. Minkäänlaisia menkkaoireita ei ole näkynyt. Yleensä on selvät kivut alavatsassa 3 vrk ennen ja tasan viikkoa ennen olen ollut tosi kiukkuinen. Nyt ei mitään - ei edes rinnat ole arat eikä alavatsaakaan turvota. Voiko sieltä vielä ilmaantua plussa, vai onko täti vaan jostain syystä myöhässä? Vaikka kuinka olis tuijottanut, niin testiin ei tullut minkäänlaista haamua. Onhan mulla toki ollut silloin tällöin 30 pv:n kiertoja, mutta kun ei edelleenkään oo mitään vihjeitä lähestyvästä tädin vierailusta ja kyllä niitä pitäis pikkuhiljaa alkaa ilmetä.

Testiä tehdessä oli tosi sekavat fiilikset. Olo oli jokseensakin epätodellinen. Kertaakaan en oo päässyt vielä niin pitkälle, että olisin päässyt testaamaan. Joka kerta on tullut ennakko-oireet, mutta olen toki silti elätellyt aina toiveita että mitäs jos kuitenkin. Mietin että mitäs jos tulee plussa niin mitä mä sitten teen. Menen muka ihan normaalisti muina miehinä töihin enkä saa hyppiä ympäriinsä vaan pitäis olla kuin ei oliskaan. No eipä tullut plussaa ei... :(

T: Annique, kp 28/27-28

Vierailija
36/79 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annique:

Tottahan toki on vielä toivoa! En minäkään esikoiselta saanut plussaa heti vaik menkat olikin jokusen päivän myöhässä! Testaa parin kolmen päivän päästä uudestaan.. testasitko aamupissasta?

Ite tosiaan kans odottelen menkkoja, ei ole mullakaan mitään menkka oireita ja huomenna pitäs menkkojen alkaa... :) jännää..

Toivottavasti se plussa siihen kunnolla ilmaantuis!

Vierailija
37/79 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mariatar84: Testasin aamupissasta. Ja varmuuden vuoksi olin yölläkin käymättä vessassa, vaikka olis kyllä ollut kova hätä. Sinnittelin aamuun saakka ja nukuin huonosti. Tuo on kyllä ihana kuulla että se ei vielä välttämättä näy, vaikka testi väittääkin että jo samana päivänä näyttää kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Se on kyllä lupaavaa ettei minkäänlaisia oireita ole vielä ollut. Tosin sekin voi olla vaan oman kropan psykologinen huijauskeino. :( No onneksi ei tartte enää kovin kauaa piinailla - se jos mikä on tuskallista, mutta toisaalta piinaillessa on vielä toivoa ja se jos mikä on kuitenkin ihana tunne. :)

Vierailija
38/79 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä testasit? Peukut on pystyssä.

Mariatar 24:lle ja klematikselle tsemppiä odotteluun, vähän samalla mielellä täälläkin ollaan eli ei viitsitä testata liian aikaisin, säästyy sitten turhilta epäselvien haamujen aiheuttamilta suruilta. tai mistä minä tiedän, en ole aiemmin kuumeillut ehkä testaillut, mutta näin olen antanut itseni palstaa seuratessa ymmärtää.

niin, pistäydyin vielä piinailemaan tänne ennen kuin lähden pitkän viikonlopun viettoon, tätiä ei vielä näy mutta olo on vähän sellainen että pyyhkäisee sisään hetkenä minä hyvänsä. niin kauan kuin pysyy loitolla on toivoa :-)

hirmuisen hauskaa ja lämmintä viikonloppua kaikille, luvattiinkin oikein hellelukemia!

Vierailija
39/79 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä todella kärsimätön olo! Pitää lähtä kuntosalille... jos sitä vähän sais muuta ajateltavaa...

Vierailija
40/79 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopusta asti ollut menkkakipuja. Aivan satavarma olin jo maanantaina, että nyt alkaa. Ei mitään. Tiistaina ja keskiviikkona: ei mitään. Tänään olen jo ravannut vähän väliä vessassa tsekkaamassa, että joko? Ei.

Normaalisti kierto hyvin säännöllinen. Koska niin selviä kuukautisoireita ollut, en pidä mitään toiveita yllä enää. Varmuuden vuoksi kuitenkin eilen testasin (negan) aamulla. Pääsispä vaan jo uudelle yrityskierrokselle! Näemmä tämä pieni hermoilu ja vauvakuume vaikuttavat normaaliin rytmiin. Tartteepa ottaa relammin jatkossa.

poijuli - yk 1, kp 30/27-28