Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

** Maaliskuun mammat vko 28 **

09.07.2007 |

Aloitan uuden pinon vaikka en itse enää maaliskuun mammoihin kuulukaan. Pakko käydä silti kurkkimassa teidän jäljellä olevien kuumeilijoiden kuulumisia! Pistäkäähän paljon plussia tulemaan! :)

Essi78 kp3/22

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset noista linkeistä la-laskureihin!

ANNIQUE, toivottavasti testi näyttää vaan väärin nyt ja tulis plussaa parin päivän päästä!

MARIATAR ajattelin testata vasta kp35 eli ensi viikon keskiviikkona jos menkat ei ala. Saadaan jännätä sun ja muiden tuloksia sitä ennen :)

ON: täällä taitaa olla kuukautiset tulollaan :( Eilen alkoi mahaa juilimaan. Se nyt ei vielä merkkaa mitään, sillä esikoisenkin aikana juili. Mut tänään aikaisemmin pyyhkiessä tuli veristä limaa. Nyt äsken vessassa ei taas tullut mitään. Ärsyttävää! Alkais kunnolla tai ei tulis mitään, ettei tarvi pähkäillä :( Nytkin juilii niin, että piti ottaa Panadol.

Kielo kp29/28-35 yk1

Vierailija
42/79 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalliope: Se oli RFSU:n kotitesti. Onko kellään niistä kokemusta?

Hetki sitten vihlaisi lievästi vasemmalta alavatsasta. Kävin vessassa varmistamassa tilanteen ja oli tullut vähän paksua sitkeää valkovuotoa...? Pitäiskö hankkia jotain parempia/kalliimpia testejä, vai toimiiko nuo halpistestitkin?

Oikein paljon plussaonnea kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein eilen testin juuri tuolla RFSU:n testillä. Ja negahan se oli. (kp eilen oli 29/27-28). Olen ymmärtänyt, että pitäisi olla yhtä luotettava kuin muutkin (?). Mutta herkempiäkin testejä on olemassa, eli että näyttävät mahdollisen positiivisen tuloksen jo aiemmin. Korjatkaa viisaammat.

Itse ajattelin käydä vielä hakemassa Apteekin oman raskaustestin (sellainen oli muistaakseni nimeltään), jolla testasin esikoisen plussan vajaa kolme vuotta sitten. Siitä siis hyvät muistot =) Testaan sikäli mikäli tätiä ei vielä huomisaamuun mennessäkään ole kuulunut. Jotenkin myös pidän " kasetillisia" testejä luotettavampina kuin " tikkuja" , muttei todennäköisesti mitään perää tässä. Siinä RFSU:n testissä on muuten keskikohdan alapuolella hämäävä vaalean punertava viiva, jota monet luulee haamuksi. Miksi sellainen pitää olla turhaan hämäämässä?!

Kertokaa mitä voisi tehdä, kun en osaa mihinkään tarttua tässä piinassa?? Täällä roikun netissä ja haahuilen ympäri kämppää... Päähh... =)

Vierailija
44/79 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

murheen murtamana ja epätoivon iskiessä..täti tuli eilen illalla!!!!!

Nyt loput maaliskuiset, plussatkaa muidenkin edestä!

itkua tuhertaen, klematis

Vierailija
45/79 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä lämmin halaus sinnepäin!

Toivon sinulle uutta puhtia uuteen yritykseen. Huhtikuuhan vasta olisikin ihana ajankohta vauvan syntymälle, kevättä jo silloin ilmassa ja pakkaset takana. Itsekin siirryn varmasti pikapuoliin huhtikuisiin.

- poijuli

Vierailija
46/79 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poijuli, Annique, Kielo, Mariatar84, Kalliope, Kanelisokeri ja DeFeis: Kylläpä meillä kaikilla on nyt jännät ja tärkeät paikat! Kumpa meistä mahdollisimman moni saisi plussan testiin :)

Olen taas takaisin maisemissa muutaman päivän mökkiloman jälkeen. Juuri tultiin mökiltä ja mulla oli kova kiire mittaamaan lämpöä: 37 onneksi yhä! Vähän kyllä jännittää, ku oireita ei ole juuri nimeksikään. Tosin rinnat ovat tänään olleet kipeät. Siitä se viime raskaudessakin alkoi. Jos kuukautiset eivät ole lauantaihin mennessä alkaneet, niin teen testin lauantaiaamuna. Tällä hetkellä kp 44/47-48...

Kovasti plussatuulia kaikille!!!

Rizza

Vierailija
47/79 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KLEMATIKSELLE suuret halit!!! Tiedän tuon tuskan...Paljon onnea huhtikuisiin kumminkin! Kyllä se mieli kohenee taas.

Toivottavasti ei KIELOLLA ala menkat!

Niinkuin ei saisi alkaa kenelläkään meistä!!!

Kyllä sitä van piinailuttaa, vaikka oviksesta en olekaan varma, että oliko. Jännittää.

Nelliina kp19/23-28 yk7

Vierailija
48/79 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itekki testasin tuolla RFSU testillä negan eilen. vielä olis yksi saman lainen kotona odottamassa. En tiedä sitten onko minkä laatunen.. ite en kyllä nähny mitään haamu viivoja .. testiviiva vain paistoi yksinäisesti.. Mutta saa nähdä miten kauan jaksan odottaa testin tekemistä...

Pitää toivoa että täti ei yllätä v-loppuan!

mitään menkka kipuja ei ole. mutta ei normaalistikkaan ole paljoa. oli näillä palsoilla aikaisemmin puhetta tuosta kohdunkaulan nipukasta millanen se on kuukautisten alkaessa/raskaana yms. Eikös se niin ollut että kuukautisten alkaessa sen pitäisi olla vähän auki ja pehmeähkö? Ja raskaana kiinni ja ylhäällä ja kova? no mulla se on tuo jälkimmäinen... ällöttävää.. sori.. (kaikkenlaisia tutkimuksia sitä sortuu tekemään kun haluaa raskautta niin paljon)

Vierailija
49/79 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tein haamun illalal vielä RFSU:n testillä. Hu aamulla aion " ottaa" sen selkeän punaisen viivan =)

Vierailija
50/79 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vieläkään merkkiä tädistä. Testaan huomisaamuna mikäli vielä on tarvetta. En halunnut perjantaina 13.päivä saada negaa. Toivo kyllä elää suurempana kuin kertaakaan aikaisemmin, kun ei ole mitään perinteisiä oireita havaittavissa.

Pahoittelut Klematikselle ja muillekin tädin yllättämille! Kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu!

Terveisin piinaileva Annique, kp 29/27-28

Vierailija
51/79 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, sullapa on todella jännät paikat! Toivottavasti testaat huomenaamuna plussan!!! :) Onko sulla oireita?

Mulla on ollut eilisestä asti rinnat kipeänä ja se on nostanut hieman toivoa ylle. Testaan kanssa huomenaamuna, jos meno jatkuu samana. Mies sanoi eilen illalla, että mulla olisi mukamas rinnat kasvaneet. Itse en kyllä ole huomannut mitään eroa, mutta pienirintaisena se on vain plussaa :) Ihan käy sääliksi miestäkin, kun huomaa, miten sekin niin odottaisi sitä plussaa testiin...

Rizza kp 45/47-48

Vierailija
52/79 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta laitetaan nyt tännekin.

Eli siis: Unohdin sitten aamuhässäkässä testata... Ja huomasin edellisellä huussireissulla että vuotaa. Ajattelin että se siitä sitten, mutta kun ei vuoda kuin hanasta (mulla yleensä vuotaa heti ja paljon ja siihen on kaapissa pilleritkin olemassa), päätin äskeisellä huussireissulla kuitenkin testata (joojoo, hullu mikä hullu). Testi oli positiivinen!

Eli päivän pähkinä on tämä: onko tuo vuoto nyt sitten sitä että olinkin kemiallisesti raskaana vai kuulunko ryhmään jolla tulee jonkin sortin menkat vaikka on raskaana?

Ei kai se auta kuin odotella ja testata vielä uudelleen sitten kun vuoto loppuu.

Lähtee järki, uskotteko?

Vierailija
53/79 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taas ollut nettipimennossa ja nyt olen ulkona kuin lintulauta..oikeastaan olen ollut ulkona koko maalismammoista koko kuukauden. Yritän tsempata näin loppusuoralla.

DeFeis: Tsemppiä sulle, toivotaan, että kyse on normaaliraskaudesta ja harmittomasta vuodosta!

Muille plussanneille onnea, tädin yllättämille pahoittelut ja piinailijoille plussia :)

Itse olen aika pihalla myös omasta kiertopäivistä. Jossain päälle 20 mennään. Tuntemuksia ei ole juurikaan mitään suuntaan tai toiseen. Toisaalta pupuilu on jäänyt aika vähiin tässä kuussa eli odotuksetkaan eivät ole korkealla. Ei auta kuin odottaa.

Ida

Vierailija
54/79 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin tuossa aikasta pitkään nettipimennossa, tai en oikeestaan jaksanu netissä pahemmin olla :( kipusena oon nyt 3 päivää, tai oikeastaan alkaa jo tauti paholainen mennä ohi :) onneks :)

Anteeks, ku en muista kaikkien nimimerkkejä täällä, mut onneks olkoon jo plussanneille, pahoittelut tädin yllättämille ja tsemppiä piinailijoille. Itekin kohta liityn piinailijoihin :)

ON: En oikeen tällä hetkellä tiedä koska mulla ovis pitäis olla, nyt on menossa kp 18/28-32 eli jos lyhyemmän kierron mukaan menee nii nyt ois jo piinailut, mut en oikeen tiedä, ku ei oo tuntunu mitää ovis oireitakaan, niin ku yleensä tuntuu :) mut voipi olla etten ole kerenny ees pahemmin niitä seurailla ku on ollu kaikkee muuta :) mut tää viikko on sujunu pupuilujen merkeissä, eli aikasta tiuhaan ollaan peittoja heiluteltu :) ainoastaan keskiviikko jäi välistä, muuten ollaan joka päivä tuol sängyn puolella hempeilty :) on paljon toiveikkaampi olo, ku muina kiertoina :D ehkä ekaa kertaa mä en oo odottamalla odottanu et koska ne " parhaat päivät" on, vaan sillei suunnilleen arvioinut ne :) jos mun kierto on nytki nuin pitkä (eli 32 päivää) nii oikeastaan kuuluisin tuonne huhtikuisiin, mut eihän sitä koskaan tiedä :) koitan nyt tästä eteenpäin olla useemmin täällä...tukemassa teitä muita ja kertomassa omia kuulumisiani :)

toiveikas an-nuliini kp 18/28-32

Vierailija
55/79 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rizza: Mulla on tänään ollut rinnat tosi arat, mutta mitään muuta ei ole havaittavissa. Se on kyllä yleensä selkeä merkki tädin tuloillaan olemisesta, että se ei kerro sinällään mitään mihinkään suuntaan. Yleensä 3 vrk ennen tädin saapumista on alavatsa kipeä, mutta nyt ei oo ollut mitään sellaista. Oon voinut vallan mainiosti ja ollut jopa tosi hyvällä tuulella, mikä on erittäin epätavallista tähän aikaan kierrosta.

Ida: Pidän peukkuja sun puolesta! Mun kaveri tuli raskaaksi heti seuraavasta kierrosta km:n jälkeen ja kaikki sujui loppuun saakka hyvin. Suru keskenmenosta vaihtui äkkiä iloksi hänellä, toivon samaa sinulle! Elin niin jännityksessä mukana kanssasi ja surussa myös, vaikka en mitään silloin kommentoinutkaan.

Koskas ne lämmöt laskee mikäli ei oo tärpännyt? Mulla oli alkuviikosta 37,1 ja nyt on pari viimeistä päivää ollut 36,9. En oo ennen lämpöjä mittaillut ja nyt päätin aikani kuluksi aloittaa senkin, joten en tiedä edellisten kuukausien lämmöistä mitään. :) Tässä alkaa tuntea itsensä ihan hulluksi ja höynähtäneeksi, mutta se lienee sallittua... :)

Vierailija
56/79 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä siis alkoi menkat ja siirryn huhtikuisiin :( Toivotan hurjasti plussaonnea teille muille! Ja en halua nähdä ketään teistä tuolla huhtikuisissa! Ni! ;D

Vierailija
57/79 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vipinää!! Hyvä niin =). Parin päivän nettipimennon jälkeen tuntuu jo olevan ihan pihalla.

Ainakin Kielolle ja Klematikselle oli tullut ei toivottu vieras. Pahoittelut siitä.

Hyviä uutisia oli Iglulta ja DeFeikseltä. Oliko muita?

DeFeis, olet varmaan tulisilla hiilillä! Jännä tilanne sulla. Pidä meidät ajan tasalla!

Idalle hurjasti tsemppiä! Jospa se km:n jälkeinen nopea raskautuminen pitäisi sulla paikkaansa.

an-nuliini: Kiva kuulla, että joku ehtii heilutella rauhassa peittoja. Itsellä tuntuu olevan aina päinvastainen tilanne ja välillä ovisaikaan ihan pakkopullaakin =(. Jospa sun rento fiilis tähän kiertoon tois nyt sen toivotun tuloksen!

Annique: Täällä kans yks hullu ja höynähtänyt ilmoittautuu... Aloin tästä kierrosta kanssa mitata lämpöjä. Olen aivan pihalla ja saan pian tästä mittailusta stressin!

ON: Ovispongailua olen harrastanut... Uutena tosiaan tuo lämpöjen mittailu, josta saan kohta harmaita hiuksia. Ovistikut on ollut myös käytössä, niinkuin joka kierrossa. Tänään olis sitten dpo 0.

Lämmöt ilmeisesti pitäs olla nousseet huomisaamun mittauksessa? Tietääkö joku paremmin? Niin ainakin oletan ja harmaannun lopullisesti aamulla, jos lämmöt edelleen samaa.

Oli muuten mielenkiintoista tietoa lääkärillä. Kävin muista syistä viime viikolla lääkärillä ja mainitsin siinä yhteydessä halun raskautua. Ylilääkäri neuvoi mittaamaan aamulämpöjä. Ja lämmönnoususta kolme päivää eteenpäin toimintaa.

Minä kun luulin, että kun lämmöt on noussut tilanne on jo ohi. Pesunkin sivuilla sanottiin niin. Jäi vaan mietityttämään, vaikka tuota pesun tekstiä uskonkin.

Monta lyhyempää 22 pvän kiertoa on ollut, nyt taitaa tulla pidempi. Voi olla, että sen mukaan la olisi 1.4 ja kuuluisinkin huhtikuisiin.

Jään vielä maaliskuisiin, kunnes tilanne selkiytyy =).

Paljon plussaonnea kaikille!

AnniHelen@ kp 16

Vierailija
58/79 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten en monesta muustakaan teidän jutusta (mikä ihme esim. on dpo?) Paljastan tässä vihreyteni =).... Mutta tuo lämpöjen mittaaminen voisi olla ensi kierrossa mielenkiintoista. Eli joka aamu mittaatte samaan aikaan, ennen ylösnousua? Vai onko se niin tarkkaa mihin aikaan mittaa?

Kyselin niistä ovis-tikuista aiemmin, ja Prismasta niitä näemmä saisi, tänään bongasin. 16,50 oli hinta, mutta olivat loppuneet, eli ilman jäin vielä. Tosin ei niillä vielä kiirettäkään: ei kuulu mitään uutta. Ei tätiä. Ei plussaa (eilenillalla testasin Apteekin rastaustestillä). Menkkakivutkin loppui. Huoh. Ihan kumma juttu tämä.

- poijuli kp 31/27-28

Vierailija
59/79 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempityksestä. On kyllä ollut mieli maassa ja viime kuun km toi viime syksyn rv 11 km:n taas mieleen, mutta ehkä tämä vielä tästä onnistuu ja te kaikki täällä tsemppaatte täysillä aina kun sitä tarvitaan.

Toivottavasti me kaikki saadaan ne nyytit pian. Aurinkoista viikonloppua kaikille!

Ida

Vierailija
60/79 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostin Piipaan päivittämän Palstaslangin. Näät sieltä dpo:n ja muutakin =).

AnniHelen@