Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BB-Niko suuttu...

Vierailija
10.10.2008 |

Se heitti Mariannea viinilasilla!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vahingoittaako bussia vai ihmistä... Hei haloo!!

Ja sitä paitsi, Anttihan joutu ulos.

Vierailija
22/29 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuihan se Mariannakin ulos, kun suutahti siitä, että Johan laitettiin sviittiin sen Tuulin kanssa. Eikä minusta edes Tuulille itselle mitään sanonut ja tuotanto katsoi ettei Mariannalla pää kestä. Mua ei haittaa sen tytön ulos joutuminen en tykänny ollenkaan, mutta kyllä tasapuolisuuden nimissä täytyy tulla yhtä kova rangaistus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja väkivaltainen käyttäytyminen ei ole mielestäni hyväksyttävää missään muodossa. Pistitpä sitten palasiksi tavaroita tai ihmisiä. Tavaroitakin vahingoittaessa voi siinä ihmisiinkin osua.

Vierailija
24/29 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olihan tuo pelottavaa kun jätkä kiihtyi nollasta saataan muutamassa hetkessä. Puhui toisten kanssa ihan näennäisen normaalisti ja yhtäkkiä lasit lentelee ja hirvee riehunta päällä. Eikä edes ollut kyse siitä että keskustelukumppani olisi suututtanut puheillaan, vaan keskustelun ulkopuolisen muka mulkoilut. Huh.

Vierailija
25/29 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuihan se Mariannakin ulos, kun suutahti siitä, että Johan laitettiin sviittiin sen Tuulin kanssa. Eikä minusta edes Tuulille itselle mitään sanonut ja tuotanto katsoi ettei Mariannalla pää kestä. Mua ei haittaa sen tytön ulos joutuminen en tykänny ollenkaan, mutta kyllä tasapuolisuuden nimissä täytyy tulla yhtä kova rangaistus.

Se mitä itse olen Mariannan juttuja lukenut esim. subjectista jossa hän kirjoittelee - eli aika vähän - niin ei puhu tämmöisiä ollenkaan.

Vierailija
26/29 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti alotti-ei rangastusta, Niko jatkoi astetta pahempana ja mitä seuraavaksi jos vielä saa olla talossa. Vielä tapahtuu pahempaa kun vaan päätä silitellään=(

Niko ulos!

Vierailija
27/29 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian kauan jo. Siellä se juoruaa ja läyhää ihan yhtä lailla kuin Andreas, mutta mitä väliä, Nikohan on vain kiltti pieni homppelsson. Eilenkin aloitti pahan puhumisen uusista jo tunti sen jälkeen kun he tulivat taloon. :D

Rangaistus pitää tulla vähintään, sen verran törkeää jo.

Vierailija
28/29 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään sit mitä Niko tekee. Kenen kanssa se sit rikkoo sääntöjä ja puhuu paskaa toisista?

Mua niin ärsyttää tuo Aden ja Nikon jauhaminen toisista... KOKO AJAN.

Vierailija
29/29 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Ade sit sunnuntaina... Meininki muuttuisi 100% tuolla.