Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamala juttu tuo Adamin valekuristuskohtausten yö :| Mutta onneks kaikki on hyvin taas. Toivottavasti ei moista tapahdu enää koskaan. [b]nefilille[/b] piti sanoa vielä että mekko häihin jo löytyi, mutta jos teillä niitä tarpeettomia mekkoja tosiaan olisi niin kyllä mua kiinnostaa silti edelleen. Onhan noita juhlia jatkossakin ;) Laita kuvia joskus kun kerkeet, ei kiirusta!

[b]Leenulle[/b] tsemppiä myös hääjärjestelyihin! :) On nuo järjestelyt toisaalta kivoja, vaikka vähän ressaavaa aikaa tää onkin ;) Onko teille tulossa isot häät? Meillä aika tasan 100 vierasta, hyvin keskinkertaisen kokoiset siis. Valokuvaus meillä on jo pari päivää ennen hääpäivää, koekampauksen jälkeen, jotta saatiin hääpäivän aikatauluja rauhoitettua ja Venla saa viettää aamupäivän rauhassa kotona. Tosin neiti on niin tottunut reissaamaan kun ollaan lähes joka päivä jossain käyty että sain eilenkin käyttää kaiken mielikuvitukseni että sain tyttösen

viihtymään kotona

.. Meidän kerrostalossa tehdään piharemppaa ja parvekkeelle ei oikeen saa neitiä nukkumaan kun remppameteli on niin vaihtelevaa. Joten jos ei oo muita asioita hoidettavana niin ollaan vähintään kunnon lenkillä käyty. Eilen satoi niin kauheesti etten ois jaksanu lähteä minnekään kun Venlakin suostui nukkumaan unensa sisällä, mutta herättyään tyttönen oli toista mieltä.. Ei auttanu kun lähteä kantoliinan kans hetkeks pihalle :)

Tinuri kyseli [color=red][b]mansikoista[/b][/color]; Venla sai ihan pikkiriikkisen maistaa mansikkaa, siis ihan tositositosiTOSI pienen tipan :D Oon vähän varovainen mansikoiden suhteen, koska oon ite ollut pienenä (tuoreille) mansikoille pahasti allerginen. Vaikka mitään allergioita ei Venlalla vielä oo ilmaantunutkaan, mutta eipä niitä ollut mulla itellänikään ollut ennen mansikoita.

[b]Äitikuu[/b]:lle vielä tsemppiä öihin, meillä herätään edelleen vaihtelevasti 2-8 kertaa yössä, mutta ne on sellaisia minuutin kahden heräämisiä (tosin uudelleen neiti ei yleensä nukahda ilman tissiä, huoh...). Tuntikausien valvominen on takuulla paaaljon raskaampaa :(

Nyt taas hommiin!

-nesselia & Venla kohta 7kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla