Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***HELMET maanantaijonoon***

09.07.2007 |

Aloitin nyt taas sitten uuden päiväpinon, eikös se näin ollut että arkena päiväpino :)

Oon herännyt jo klo 6, valitettavasti, esikoinen heräs kun mies lähti duuniin, joten nyt tulee odotuksesta aika pitkä..ultra on klo 13 :/ Onneksi on vielä tälle päivälle varattu kaamee pyykkivuori, viime viikko oli töissä tosiaan niin haipakkaa menoa etten kotihommia tehnyt juuri lainkaan, joten niitä siis riittää..

Ja mielialat taas tälle aamulle on lähinnä skitsofreeniset, sillä hetki sitten taas tuli tuhrua, nyt sitä ei tuu enää muuten kuin ponnisteltaessa, vaikken nyt enää oikeestaan ummetuksesta kärsikään, kiitos levolacin..joten saa nähdä mistä toi ruskee sit johtuu, vanhaa vertahan se kaiketi on..

Apua, inkiväärikö kielletty?? Miksi, mitä aiheuttaa? Ostin silloin toissa vkolla multitabs raskaus-inkivääriä, onkohan sekin kiellettyjen listalla? Mulle se on kyllä auttanut, estää oksentamisen, huonoa oloa ei kyllä paranna, vatsassa aamuisin velloo ja yökkäilenkin, mutten oksenna, onneksi..joten aika kurjaa siitä inkivääristä ois luopua, kysyn tänään gyneltä jos sattuis se tietämään tarkemmin asiasta..

Mutta, nyt pitää luovuttaa kone esikoiselle, joka täyttää muutaman päivän päästä kuusi vuotta, jotta hän saa katsottua turtles sivuilta tarkempia lahjatoiveitaan..kuvitelkaa kuinka rankkaa hänelläkin on, kun joutuu valitsemaan turtlesien ja transformereiden välillä, kun kaikkea ei voi saada ;)

Aurinkoista päivänjatkoa, palaan iltapäivällä asiaan :)

poco & nestori 7+3

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi miten ikäviä uutisia olit ultrassa saanut=( Olen todella pahoillani puolestanne ja voimia toivotan kovasti!!!

p02p06 ja pikkuinen 8+0 edelleen

Vierailija
22/23 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos se nyt niin, et meidän listaemolla oli huomenna tarkoitus tehdä tuota meidän esittelypinoa...

Jos näin oli, ehdotan minäki nimeksi lyhyttä ja ytimekästä HELMET -- vaikka juurikin siksi, että Poco-raasu ehdotti sitä ensimmäisenä...?

Muuten oma napa on tänään voinut loistavasti... Tein tuossa esikolle kalapihvejä pakkaseen (siltä varalta et kun on niitä huonompia päiviä tulossa) ja keittelin koiralle kanaa kans varastoon... Ja isäntäki sai lämpimän ruuan mun keitoksista :)

Nyt iltapuuron keittoon.

päädyin varaamaan Mehiläisestä alku-ultran ko niin kylmäs tuo Pocon tilanne... Ja kun tämä raskauden alku on itelläki ollu niin erilainen ko edellinen, vaik ei nyt mitään vuotoja tms olekaa ollu... Pari päivää ja mäki tiedän, missä mennään ja onko sitä laskettua aikaa...

Luuk@ 7+ ??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi POCO! *lämmin lohtuhalaus* Sanoja jotka lohduttaisivat ei oikeastaan ole! :(

Ota itsellesi aikaa ja sure surusi rauhassa.

Ja se suru ei välttämättä lopu ihan heti.

Hampaiden pesusta: minä olen se joka yökkii joka aamu hampaita pestessä. Ja illallakin pitää olla kulunut riittävän pitkä aika edellisestä syömisestä koska muuten tulee ruuat herkästi ylös. :(

Luuka: joo, mitä ilmeisimmin mut on nyt pestattu listaemoks?!? Mun palkkavaatimukset on sitten muuten tosi isot, että ruetkaahan keräämään kolehtia... hih! ;)

Joo, tosiaan mulla on huomenna vapaa päivä joten rustailen sitä lista sitten huomenissa. :)

Miettikäähän jos on vielä jotain muuta tietoa mitä haluatte laittaa ylös niin ehdotelkaa. :)

oma NAPA: Mulla kiukuttelee ristiselkä ja mahakin kipuilee vähän. Toivottavasti on vaan jotain kohdun kasvukipuja tms. Heti tietysti tulee kaikki pahat pelot mieleen, :(

Toistaiseksi ei oo ollut mitään vuotoa joten sen suhteen ei hätää. Ensi viikolla on vihdoin eka lääkärineuvola, vihdoin voin kysyä tuosta kohdunsuusta. Saapa nähdä koitetaanko jo kuunnella sykettä kun on viikot 11+6.

Niin tuota neuvolaa seuraavana päivän on sitten vihdoin ultra. Jännittää!

Ai niin sain tänään ostettua itselleni uudet rintaliivit. :) Edellisten kupit rupes jäämään liian pieniksi mun tisseille. Saapa nähdä mistä sitä jatkossa saa liivit kun jo nyt joutuu käyttään E-kupin liivejä.

Meillä on pesukoneen/kuivausrummun osto edessä. Kertokaa kokemuksia omista pesukoneista/kuivausrummuista?

SUKO: Kiinailaisen kalenterin mukaan meille olis tulossa tyttö ja samoin sen Suomalaisen vanhan kansan testin mukaan kanssa. Saapa mähdä miten käy. :)

mantelipulla