Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä?? Miesasiaa :/

Vierailija
08.07.2007 |

oon avoliitossa ja kihloissa kivan & komean miehen kanssa! on ollut unelmieni mies... seksielämä vähäistä ja vaatimatonta... nyt olen ihastunut koko kevään ja kesän ajan yhteen toiseen mieheen ja hän minuun.... mutta tuntuu etten ole varma mitä haluan: toisaalta vakaan hyvän elämän, toisaalta villiä seksiä ja sinkkuilua!!!

kadunko loppuelämäni jos jätän tämän komean ja hyvän miehen? mua ahdistaa tässä ihastuksessa se, että asuu toisten nurkissa, työskentelee baarimikkona eikä aio kouluttautua mitenkään..eli teini!

mitä mä teen..mä riudun!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei tarkota että on renttu, mut tarttee vain naisen rinnalleen :)

tiedän paljon mieheiä, joilla ei koulutusta, ja kk palkka 4000e, esim käteen et ei aina koulutus kerro toimeentuloa ym.

Vierailija
2/14 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät olisiko seksielämä sen toisen kanssa yhtään parempaa? Voisiko seksielämä parantua nykyisen miehesi kanssa, jos yrittäisitte? Onko mies siihen tyytyväinen? Tärkein kysymys lienee: rakastatko nykyistä miestäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten pyydän fiksuja kommentteja. Olen nyt 25 vuotta. Miten toimia... Jatkaako ja panostaako suhteeseen ja elämänkumppaniini joka ei tahtoisi erota vai alkaako sekoilemaan sinkkuna :/

Miten itse toimit vastaavassa tilanteessa? Kaduitko?

ap

Vierailija
4/14 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin jäät miehesi luo, jos hän kerran on hyvä mies. Ihastuksia tulee ja menee, mutta niiden takia ei kannata pilata elämäänsä, varsinkin jos tunteita on ollut vasta muutaman kuukauden!!

Vierailija
5/14 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata alkaa vaihtamaan tai sinkoileen. Panosta nykyiseen suhteeseen kunnolla. Teillä on perusasiat kunnossa, ei mikään suhde pitemmän päälle toimi ilman töitä

Vierailija
6/14 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ap, suosittelen EHDOTTOMASTI että menet sen baarimikkoluuserin kanssa yhteen. Olette ansainneet toisenne, ja miehesi jotain parempaa. Luulin tekstisi perusteella sinua korkeintaan 18-vuotiaaksi.

Vierailija
7/14 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin tulee käymään yhä uudestaan ja uudestaan kun vaihdat miestä.

Jos et osaa arvostaa sitä mitä suhteen syveneminen tuo tullessaaan, on tosiaan paikallaan vielä sinkkuilla!

Et vaikuta kypsältä aikuiseen parisuhteeseen.

Ota kaikki irti sinkkuilusta ja vakiinnu sitten joskus, kun olet siihen valmis:)

Vierailija
8/14 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain ulkonäön perusteella ja siksi häneen tarraudut vaikka katselet täysillä muita? Olisiko aika vähän miettiä tekemisiään ja arvojaan? Toivottavasti avokkisi pääsee sinusta eroon ja löytää mukavan häntä ihmisenä arvostavan naisen.

Vierailija
9/14 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sori ap, suosittelen EHDOTTOMASTI että menet sen baarimikkoluuserin kanssa yhteen. Olette ansainneet toisenne, ja miehesi jotain parempaa. Luulin tekstisi perusteella sinua korkeintaan 18-vuotiaaksi.

Vierailija
10/14 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä mä sille VOIN jos satun suhteessa ihastumaan johonkin toiseen? Miksi jollakin on niin aggressiivinen suhtautuminen tähän asiaan...?

Siis sinulla joka hoet luuseria ja " sovitte toisillenne loistavasti" ym vittuilua... :)

EIpä paljon fiksuja vastauksia ole tullut:P vaikka tiedän että todella moni ihastuu suhteessa ollessaan.

Niin ja seksielämää meillä ei tämän komean, kivan ja fiksun mieheni kanssa ole ollut noin kolmeen vuoteen.

t. Ap

Vierailija
11/14 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lähde, älä jätä elämääsi elämättä, älä kävele onnesi ohi.

Vierailija
12/14 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valheilla kun on lyhyet jäljet

Vierailija
13/14 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksielämänne on nyt jo noin kuollutta niin anna palaa sen baarimikon kans. Voihan olla, että hänkään ei ole oikea, mutta muita junia tulee...

Vierailija
14/14 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-urheilullinen

-kouluttautunut

-tosi komea

-kiltti

-rehellinen

-miehekäs

ainut mikä ei toimi on seksi!

ap epätoivoissaan ikävöi tuota baarimikkoa ://