Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-mammat nyt myytte kaikki autonne ja alatte käyttämään julkista liikennettä! Ilmastonmuutos on vakava asia!

Vierailija
08.07.2007 |

Minä valistan teitä tästä asiasta! Siis autot pois ja muuttakaa yksiöihin, kyllä niihin mahtuu. Lopettakaa myös kaikki turha energiankulutus, älkää matkustelko vaan pysykää kotona!

Minä sen sijaan muutan 5000 neliön taloon ja aion jatkossakin lentää yksityiskoneella. Uskottehan minua, ilmastonmuutos on vakava asia ja teidän täytyy muuttaa tapojanne!!!!

Mutta ne säännöt eivät koskea minua! T. Al Gore!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan voisi päästä yhteen suuntaan mutta ei enää takaisin samana päivänä.

Vierailija
2/10 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat hakea vain itsellesi oikeutusta tuhota maailmaan miten lystäät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
4/10 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
5/10 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ai niin hänhän saakin kuluttaa kun on oikein JULKKIS.

Vierailija
6/10 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap olet säälittävä

Vierailija
7/10 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi hänet sitten töihinlähtiessään sinne hoitoon viedä. Ilman autoa en kyllä pystyisi lasta kerhoon viemään, on sen verran matkaa.

Vierailija
8/10 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurten massojen tehtävä taas on tehdä niitä pieniä tekoja, joista suurten massojen tekeminä tulee " suuria virtoja2.

Mä en oikeasti ymmärrä näitä pellejä, jotka hyökkäilee jonkun Goren kimppuun, kun maailmassa on varmasti rutkasti enemmän kuluttaiva suuryhtiöiden pomoja, jotka tuhoaa kokonaisia elinympäristöjä ja orjuuttaa ihmisiä kehitysmaissa. Kannattaisiko se energia suunnistaa nyt vähän muualle?

Vierailija
9/10 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

While Gore relaxes in his posh pool house and heated pool, you should be taking shorter and colder showers, and hanging your laundry outside to dry. As Gore jets around the world in first-class comfort to hob-nob with society¿s elites about his self-declared ¿moral imperative¿, you should travel less and bike to work. You should use less electricity while Al and his wife, Tipper, use 20 times the national average. Now that¿s a real carbon offset.

¿Are you ready to change the way you live?¿ Gore literally meant you ¿ and only you.

Vierailija
10/10 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä, mutta itse elelee kuin joku kuningas palatsissaan. Joku Kimi Räikkönen varmaan kuluttaa myös hirveästi, mutta hän ei sentään kaksinaamaisesti vaadi muita lopettamaan kulutusta, jotta hän saisi oikeuden nautiskella kulutuksestaan.

Vierailija:

Suurten massojen tehtävä taas on tehdä niitä pieniä tekoja, joista suurten massojen tekeminä tulee " suuria virtoja2.

Mä en oikeasti ymmärrä näitä pellejä, jotka hyökkäilee jonkun Goren kimppuun, kun maailmassa on varmasti rutkasti enemmän kuluttaiva suuryhtiöiden pomoja, jotka tuhoaa kokonaisia elinympäristöjä ja orjuuttaa ihmisiä kehitysmaissa. Kannattaisiko se energia suunnistaa nyt vähän muualle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän