Miehet: Kondomin kanssa vai ilman?
Tuntuuko seksi kondomin kanssa yhtä hyvältä kuin ilman? Harkitsen vakavasti muita ehkäisymenetelmiä miehen iloksi, MUTTA onko yhdyntä miehistä oikeasti merkittävästi paremman tuntuista ilman kondomia???
Mulle itselleni kelpaisi kumin kanssakin, mutta tosin silloin limakalvot eivät kestä ihan niin usein ja pitkään kuin ilman kumia.
Kommentit (21)
Ennemmin vedänkäteen kuin kumilla.
Isokaluiset taas sanovat että ei väliä onko kumin kanssa vai ilman koska tuntuu tarpeeksi muutenkin. Heillä kumi ehkä auttaa sihen ettei laukea niin nopeasti.
tuntuu se " paremmalta" ilman.......
Vierailija:
Isokaluiset taas sanovat että ei väliä onko kumin kanssa vai ilman koska tuntuu tarpeeksi muutenkin. Heillä kumi ehkä auttaa sihen ettei laukea niin nopeasti.
Joo itekki kyllä huomannu ettei se vaikuta muutenkun siihen että ei laukee parin ekan työnnön jälkeen :D Tosin huomannut että muutaman kerran jäänyt verta kumiin kun on ulos vetäny vaikka muija valunu reisille en sit tiiä hankaako toi kumi jotenki pahasti limakalvoja vai mistä lie johtuu
Vaimoni ei tykkää siitä, että valuu jälkeenpäin, joten meillä kumittomuus on rajoittunut lapsen tekoon.
kumin kanssa on samanlaista kun söisi karkin papereinen...
No eihän se kumi itsessään haittaa
Mutta aika hassua kun just kun ihana esileikki menossa ja halut suurimmillaan , niin pitääkin ruveta räplään kumia paikalleen.
Paljaaltaan ja kumin kanssa paneskellessa on eroa kuin yöllä ja päivällä.
kyllä on paljon mukavampi paljaalla kalulla ja toiseks vähentäis varmaan määrääkin vähän, tuskin olis aina mukana kun tekee mieli. Irtosuhteet on eri juttu, silloin aina kortsulla.
Ilman kortsua tuntuu kyllä taivaalliselta. Seksistä tulee tosi suunniteltua kun käydään alkukiihkoissa etsimään mistä sen löytää ja muutenkin sen päälle laitto vie haluja. Itse haluan tuntea naiseni ilman välikumeja.. Se että tuntee naisen lähellään ja koko varren pituudelta niin sitä ei kortsulla saa aikaiseksi. Niin ja ei se koko siihen merkkaa mitään, ilman on aina parempi =) hmm...
Kai se on parempi kumisen tussun alla kuin taivasalla...???
käteenveto aina huonon panon kumin kanssa voittaa..
Eli kumille ei , vain äärimmäinen pakko tai panetus saa käyttämään.
Me rakastellaan useimmiten paljaalla, kun vaimo niin haluaa. On helppo nousta päälle ja alkaa varsinainen yhdyntä. Kortsun etsiminen ja päällelaitto latistaa tunnelmaa ja vaimo joutuu odottamaan sisääntyöntöä. Joskua vaimo suostuu kortsun käyttöön.
samalta tuntuu, käytän koska kestän kauemmin
Mielummin kumin kanssa kuin ilman.
Kumin kanssa en laukea niin helposti ja seksikumppani saa enemmän tyydytystä.
Itse en ole huomannut eroa nautionnossa.
Rakastelu tuntuu aina yhtä hyvältä, oli kumi tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni ei tykkää siitä, että valuu jälkeenpäin, joten meillä kumittomuus on rajoittunut lapsen tekoon.
Meillä vaimo sanoo että valuminen kuuluu hommaan ja sivoilu jälkeenpäin todistaa että on saanut miestä. Minulle kondomi kyllä kävisi, mutta vaimo etsi heti seurustelu aikana kumittomat menetelmät, että sai mehut torttuunsa joka kerta.
Jotta silleen se meidän emäntä asian näkee.
Vierailija kirjoitti:
En tuota nuorena ajatellutkaan, mutta noin se oli. Me tosin säädettiin kestävyyttä ihan riskilläkin. Ensin esileikin jälkeen naitiin ilman kumia siihen pisteeseen, että multa meinas tulla ja sitten vasta laiton kumin päälle. Siitä sai sopivasti hengäsdysaikaa ja kesti taas naida niin, että tyttöystäväkin sain orkkunsa. Hyvin onnistui, eikä palanut pohjaan, vaikka satoja kertoja tuli harrastettua. Eniten kumeissa häiritsi se, ettei ihan heti löytynyt sopivan kokoisia ja vielä sellaisia, että sopi herkälle tyttöystävälle.
käytän kumia koska peliaika lisääntyy, vaimolla on NIin hyvä pillu. Ja toisaalta vaimo tykkää kun homma on siistiä.
Mutta faktaa on se että kumi vie tunteen pillun lämmöstä - sitä joskus kaipaan kyllä
M50
Nykyinen mieheni ei kumistavälitä. Hänestä se on hyvä kapistus. Tosin omat limakalvoni ei kestä kumia koska olen allerginen ja sellaista kumia ei ole keksitty joka sopisi minulle.